/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Calista..du skal ikke mangle noget ;-)
Fra : mango
Vist : 463 gange
500 point
Dato : 04-01-05 11:44

Hvor mange point mangler du?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 11:47

hoooooooooooooov mango - er du i gavehjørnet - stik lige mig lidt også så (nej du skal ej)

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 510 point
Dato : 04-01-05 11:51

LOOOOOOOOOL

Ej, Mango. Det var jo en jooooke for hulen.
Jeg er trekvart ligeglad med de poænger, men elsker en god gang mudderkast

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 11:51

Jow da Mirit..du kan da osse få..jeg har så rigeligt *G*
Det var bare Calista om var ked af at skulle bruge sine hårdt opsparede point på mudderkastnings/underholdningstrådene...
Men det koster jo altid hvis man vil underholdes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 11:52

calista - det er jo lige det - vi er alle i det barnlige hjørne når det kommer dertil

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 11:52

Calista..det ved jeg da godt..men jeg elsker at give gaver

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 11:53

*GG* mango - det er ikke noget nyt - det koster og hvad så ?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 11:55

Ja pyha..det er godt det kun er på bogstaver der kæmpes...ellers havde jeg stukket ham en ordentlig én *fasag*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 11:56

Ja pyha..det er godt det kun er på bogstaver der kæmpes...ellers havde jeg stukket ham en ordentlig én *fasag*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 11:57

arghh troede ikke det var blevet sendt..

Jamen det var bare en konstatering Mirit, at det koster med underholdning *G*

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-01-05 11:58

LOL, altså

Kom til at tænke på, det eneste jeg mangler lige nu, er faktisk en superkur mod den nederdrægtige, onde og modbydelige hoste mit lldste afkom og jeg lider af.
Penicilin virkede ikke, hverken på ungen eller mig. Og jeg bliver VANVITTIG af at hoste hele tiden!!

.oO(500 kvinder?? YIURKS!!)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 12:01

Har du fået pencillin?...jamen var der konstateret nogen betændelse?...

Ja jeg forstår dig godt, det er til at blive vanvittig af...

Er det en hoste med slim, eller en tør hoste?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 12:02

.oO(500 kvinder?? YIURKS!!)

Hvad betyder det Calista?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 12:02

calista finder du den kur så vil jeg gerne høre om den hoster og har ikke kunnet komme af med den lungebetændelse - øv - så skal til læge igen igen - nederdrægtigt er det

mango - ja klart - det er kun de ganske få der holder sig ude af det skidt

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-01-05 12:05

Vi har begge fået penicilling, fordi den gode doktor mente vi havde bihulebetændelse.
Jeg har tør hoste, ungen har hoste med slim (med dertilhørende opkast af samme, meget lækkert!!)
ALT er prøvet:
1 teske honning med 3 knuste fed hvidløg, føj for putgarten! hvor man sveder
Romtoddier (nej, ikke teddier.. De bliver brugt til noget andet)
Dampbade med eukalyptus- olie (fundet her på siden)
og alt muligt andet..

*HOST HOST*

.oO(kan ikke glemme det.. 500 kvinder??)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 12:07

Mirit, jeg har ikke haft en eneste forkølelese siden jeg holdt med at ryge for over 1 år siden...alle omkring mig kan hoste og harke...jeg forbliver ganske rask..mit råd: Kom igang

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-01-05 12:07

Mango YIURKS er et udtryk, der udtrykker foragt eller noget i den stil...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 12:07

calista glem de 500 kvinder - ikke særlig interessant da - medmindre manden i tale(skrift) da betaler hustrubidrag til dem alle eller lign

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 12:11

nååeh nu faldt tiøren..med de 500 *LOL*

Oki..hør her..lad være med at give unge mælk, overhovedet, heller ikke andre mælkeprodukter..det øger slimdannelsen.
Og til dig selv, prøv denne her:
varm mælk med honning og 2 tsk. saft fra frisk ingefær (brug en hvidløgspresser) Det er en gudedrik, og den hjælper virkelig godt.

Hvor længe har i hostet?...og du ryger vel ikke sammen med din unge vel?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-01-05 12:12

LOL
Sikke mange penge han betaler For der kommer vel også børnebidrag oven i hatten

Jaja, Mango. Det er så nemt at sige, at vi skal holde op med at ryge! Hvad med alle dellerne der sætter sig på sidebenene, ved et rygestop? Det er ganske vist, at jeg ÆDER når jeg ikke ryger

Det skal dog siges, at jeg stepper ud i haven iført ski- dragt, når jeg ryger!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 12:13

mango - gode råd og en løftet pegefinger - lol

hmmm - har i 10 ører derovre endnu ???????????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-05 12:13

Calista, din doktormand skulle pudse brillerne og sætte høreapparatet i fordi der florerer en virus der giver tør (dyb) hoste, og der hjælper penicillin ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 12:14

orker ikke at høre om rygestop - skal igang - men med måde - gider ikke forklare

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 12:15

Nå....... det lød temmelig negativt - men lige et lille ps - andre der har det som jeg - hver gang nogen taler om at holde op med at ryge så er det første man gør at lede efter en smøg ????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 12:16

Jamen Calista...det er jeg da fuldstændig enig med dig i..jeg har også taget på, men kæmper til stadighed.

Glæder mig at du tager hensyn til dit barn..dig selv må du sgu selv om...det er din krop *GG*

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-01-05 12:16

Ungen drikker ikke mælk i forvejen, han har lactoseintolerans, som det så smukt hedder .

Han har hostet siden en gang i december, jeg har siden d 19 december.

Varm mælk, siger du?? Så bliver jeg da først syg *GGGGG*

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-01-05 12:18

Er I blevet undersøgt for kold lungebetændelse? Der er vist en lille mini-epidemi i gang for tiden... ?

Bare lige for at blande mig i jeres hyggelige pige-tråd

vaxen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 12:19

Ja Mirit..jeg skal nok tie...ved det godt!

Ja vi har da tiører..har i ikke det?

Nå nu vil jeg snart ha en lur...
Jeg vil ikke lukke denne tråd endnu, da den jo er vældig hyggelig..men rolig Calista, du skal nok få poængerne.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-01-05 12:19

HoV!! Hejsa BjarneD, tør du indlade dig med Quinderne? *GGGG*

Hvad er det for en virus??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-05 12:19

vaxen, vi er usynlige

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 12:20

vaxen du er så evigt velkommen..træd du blot indenfor i varmen..men pas på du ikke bliver smittet!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 12:21

vaxen - der er nemlig en åndsvag mini-epidemi - men det skulle da kunne klares - øv gør det bare ikke lige sådan.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 04-01-05 12:21

Prøv med 10-20 "Grøn Cecil" .. det giver basis for at hoste "helt igennem" !
/PG

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-01-05 12:22

Fy da føj... Her hvor jeg bor er det alle maverne det går ud over.. folk sk---- sig halvt ihjel her omkring...

UUUPS... Hej BjarneD

Vaxen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-05 12:22

calista, nej det er med bævende hjerte jeg blander mig, men da jeg selv har haft hosten i lidt over een måned og har hørt, at det huserer rundt omkring i landet så syntes jeg, at du skulle høre om det. Jeg fik også penicillin og det hjalp ikke. Det var forøvrigt min dyrlæge der gjorde opmærksom på epidemien, men det er en helt anden historie.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 12:23

bjarneD - hvis du kan slippe afsted med at være usynlig så skal du for hulen da skifte id

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 12:23

arggh..vaxen, der er ikke noget der hedder en kold lungebetændelse..

Det er en virus..og ikke en betændelse, lad nu være med at kalde den for det navn..det skal udryddes

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-01-05 12:24

jeg havde en kold lungebetændelse engang.... den holdt over 6 måneder.... Men har hørt lidt om, at man faktisk behandler med penicilin og så skulle den ikke være så genstridig.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-01-05 12:25

Guild, god ide!! Eller noget

Mango, jeg er ligeglad med poængerne.. hygger mig bare her på kandu.

Men med det sagt, så vil jeg smutte lidt afk. Det er frokost tid, og så skulle jeg gerne nå at lege husmoder

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-05 12:26

Mango, jo den er god nok og den smitter til forskel fra en alm. lungebetændelse. Navnet fordi den nogen gange er feberfri.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-01-05 12:27

Sorry mango, men sådan kaldes skidtet jo i folkemunde - det tager vel en generation eller to at få udryddet

Den opfører sig nærmest som lungebetændelse - bare uden feber. Deraf navnet. Det er ski' nemt at huske.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 12:27

nemlig BjarneD - og pyyyyyyyyyh ikke til at komme af med - øv !!!!!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-01-05 12:29

vi kunne også kalde den for feberfri virusforårsaget lungeinflammation!! Det dækker vist?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 12:29

jeg er så heldig (se uheldig) at have både virussen og rigtig lungebetændelse og har ikke feber mere - men øv - det er ikke rart

Kommentar
Fra : calista

Dato : 04-01-05 12:30

Hmm.. men det virkede ikke, det penicillin.
Men jeg må bare være tålmodig og tørre lidt mere børnesnot op.

Tak for nu kandu'er, maden er klar

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-01-05 12:30

øvs mirit.. rigtig surt!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 12:32

jeps vaxen - nemlig !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 12:35

vaxen *fasag* ja det er jo noget man kan forstå!...det er ikke til at tage fejl af vel? *GG*

Jamen jeg er da taknemlig for at jeg er sluppet for det skidt så...

Jamen Bjarne og vaxen, jeg har da ikke skrevet nogen steder at denne tråd kun er for kvinder..det var da rent tilfældigt..

Calista..lege husmoder?..det gør man da bare indimellem *G*

Jeg har da både tømt og fyldt opvasker!
Lagt tøj sammen, startet en ny maskine, som nu er ved at tørre...
Redt senge.
Fodret dyr.
Ryddet op.
Og imens har jeg også passet Kandu..ork..ingen problem *G*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 12:37

mango ug+ til dig - det eneste jeg har lavet er lige en opvask jeg ikke gad igår og så at rydde en lille bitte smule op - og set mig gal på det sure regnvejr

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-01-05 12:40

Sådan Mango! En kvinde, der forstå at multitaske....

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 12:46

Synes i virklig det er meget..ork, normalt laver jeg meget mere *fasag*

Pudser lige glorien..

Øv Mirit og Calista..føler med jer..

Jeg smutter lige en times tid..for nu skal der så til gengæld hviles lidt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 14:40

Så, nu er jeg frisk igen..
Og i er alle væk ?

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 15:38

Tak for svaret calista.
         Det var vist det...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 16:09

nånå og så skal jeg af med en masse point for at hilse på hvad ?????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 16:23

øjeblik..Mirit