/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fra realaudio til midi
Fra : legind
Vist : 376 gange
120 point
Dato : 04-01-05 11:39

hvordan kan jeg lave en realaudio fil om til en midi fil

Kommentar
Fra : lcndk

Dato : 04-01-05 12:16
Kommentar
Fra : legind

Dato : 04-01-05 13:07

så skal man betale med kort et sådanne har jeg ikke der må der næsten findes en anden måde

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 120 point
Dato : 04-01-05 13:14

Hej Legind

Gå ind på Google og søg efter DBpowerAMP Music converter. Den leveres med 30 dages fri benyttelse og den kan konvertere MRU/RMJ/RM filer til MP3/WAV/Midi. Vil du registrere koster den kun 14 USD = ca. 90 kr., så hvis du vil benytte den ofte kan de betale sig at registrere, da du så får adgang til flere konverteringsfiltre end i den "gratis" version.

Lars

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 06-01-05 08:40

Tak for svaret larsfrohn.

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 06-01-05 09:38

Du kan også hente: Easy RM to MP3 Converter, men her kan den kun konvertere til MP3 ikke MIDI, men den konverterer fra RM formatet meget hurtigere end DB gør.

Forskellen er at til MP3 kan du i DB selv vælge komprimering, dvs. du kan få filer fra 2,5 MB til 6,5 MB af samme nummer i RM, og den med 6,5 MB kan man næsten ikke høre forskel fra original RM/Wav fil.

Lars