/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Dual brænder DVD
Fra : niss45
Vist : 313 gange
50 point
Dato : 04-01-05 09:37

Jeg har nu invisteret i en Liteon DVD dual brænder 1653 som skulle være hurtigere end 1633.
og har derfor følgende spørgsmål:
1. Vil derfor høre om der er nogle erfaringer med hvilke DVD skiver der er bedst uden at give begrænsninger i læsningen .
2. Har nogen erfaring med dual skiver ?? såsom at lægge 2 film på den ?? og kan de efterfølgende vises i rækkefølge eller skal de aktiveres enkeltvis.fra skærmen. ?? jeg har påtænkt mig at tage backup af mine originale film men ville måske kune sparer plads ved at have dem på dual DVd skiverne.

Niss45

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-05 10:35

Spare plads...............se lige på Dual layer skivernes pris først.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 04-01-05 14:17

> emesen
Jeg ved godt at der er en stor prisforskel, men alligevel vil jeg gerne forsøge med den slags til bl.a. serier som jeg har på mine disk og derved formindske brug af diske og plads.
Jeg mangler dog stadig svar på de andre spørgsmål , som jeg håber nogen kan besvare.
Niss45

Accepteret svar
Fra : peterholm

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-05 22:44

hej niss45.de bedste skiver er verbatim men de koster

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 25-01-05 09:07

Tak for svaret peterholm.