/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tag mig med til Joanna???
Fra : SuperJan
Vist : 6734 gange
40 point
Dato : 17-08-02 02:39

Hvem har lavet denne sang:
Tag mig med til Joanna
Tag mig med, tag mig med, tag mig med
hvis det er der, hvor man ikke bare
skal passe sig selv.

På forhånd tak
Jan

Kommentar
Fra : MosterBurger

Dato : 17-08-02 03:06

Det er Kim Larsen der synger Joanna.. Har den liggende, og det er virkelig en tekst man, efter min mening, kommer til at tænke over..

Heidi

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 40 point
Dato : 17-08-02 10:20

Det er IKKE kim Larsen der synger Joanna.
Gutten hedder Søren Bernbom.
Men tekst og musik er af Kim Larsen.

Mvh
Laurenzio

Godkendelse af svar
Fra : SuperJan

Dato : 17-08-02 10:34

Tak for svaret laurenzio.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-08-02 10:41

Selvtak superjan.
Du kan finde hele teksten her....http://home2.inet.tele.dk/garde/Tekster/kim1.html#3

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 01:40

In news:2Pg79.5121$ww6.674928@news010.worldonline.dk, SuperJan said:
> Hvem har lavet denne sang:
> Tag mig med til Joanna
> Tag mig med, tag mig med, tag mig med
> hvis det er der, hvor man ikke bare
> skal passe sig selv.
>
> På forhånd tak
> Jan

Kim Larsen. Men hvem er det der synger den? Jeg hørte engang en historie
om, at det var en dreng der boede i samme opgang som Kim Larsen. Jeg har
også hørt, at det skulle være "Sanger Søren" der synger.... Er der nogen
der ved det?

-Sune

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 07:03

Drengen hedder Søren Bernbom, han synger også med på "De 14 astronauter",
begge numre på LP`en "Kim Larsen Værsgo" fra 1973. Han var i øvrigt i
fjernsynet for ca. ½ år siden. Så det desværre ikke selv.
Venligst
Claus Grønkjær

"Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en meddelelse
news:ajk5kj$1m3e$1@news.cybercity.dk...
> In news:2Pg79.5121$ww6.674928@news010.worldonline.dk, SuperJan said:
> > Hvem har lavet denne sang:
> > Tag mig med til Joanna
> > Tag mig med, tag mig med, tag mig med
> > hvis det er der, hvor man ikke bare
> > skal passe sig selv.
> >
> > På forhånd tak
> > Jan
>
> Kim Larsen. Men hvem er det der synger den? Jeg hørte engang en historie
> om, at det var en dreng der boede i samme opgang som Kim Larsen. Jeg har
> også hørt, at det skulle være "Sanger Søren" der synger.... Er der nogen
> der ved det?
>
> -Sune
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 09:26

Hejsa

Claus har ret. Søren Bernbom var en DRENG, der sang Joanna i 1973.
Der findes liveoptagelser, hvor Kim selv synger, men de sidste par år har
Karsten Skovgaard (Kjukken) sunget, da hans stemme minder mere om Søren
Bernbom.

M.v.h.

Henrik
http://home2.inet.tele.dk/garde/gas.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 11:53

In news:3d5e08ac$0$43936$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Henrik Garde
Hansen said:
> Hejsa
>
> Claus har ret. Søren Bernbom var en DRENG

Hvorfor med stort?

Er der noget, jeg burde vide om Sanger Søren.......?

*ti hi*

-Sune

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 13:57

I øvrigt et utaknemmeligt job han fik sig der ... han læsber helt enormt
meget, og tænkt at skulle synge:
"... skal passe sig selv"... uha en masse S'er. Lyt efter og I kan høre det
....

ras

Hedder han i øvrigt ikke Bernbon?