/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til keldd
Fra : bentjuul
Vist : 537 gange
500 point
Dato : 03-01-05 20:08

For dagens bemærkning i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/57288

Citat
Keldd Dato : 03-01-05 19:49

Nå for fanden,nu har molo lovet mig røvfuld :-O
det var ikke ham,så nu er jeg lidt langt ude,ingen 20point og røvfuld.
Godt nytår og tak for kaffe.
Hilsen :oD
Keldd

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 20:16

jamen jamen - det er da helt uklart og tvetydigt - er da synd for keldd at han ikke ved hvem der vil give ham røvfuld

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 510 point
Dato : 03-01-05 20:20

Det var ikke så meget den røvfuld jeg var bange for,
det var mere den tanke at jeg skulle undvære de 20 point når aftenen var gået ,
og de ikke kom med i dagens regnskab.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 20:22

mirit:
Jeg vil da gerne have smæk af dig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-05 20:25

bentjuul

Tror at du kan give Keldd en bedre røvfuld

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 20:31

((((((((((( smack )))))))))))))))

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 20:31

Nej ans, ikke hvis han render rundt med sin rørtang som emesen skriver men han har så mange befriende bemærkninger at det er en hel fryd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 03-01-05 20:34

Var det ikke KELLD, der i en anden tråd truede med sin macho-power?

Nej jeg må jo have taget fejl, går ind og ser TV - men det er da ikke helt så sjovt

Må have en trang til at være social

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 20:37

ripley - det er da noget af det mest usociale at sidde ved en puter på den ene led - men også herlgt når der er lidt "cyber kontakt"
(har lagt mærke til at pc´en ikke er særlig god at snakke med hvis man ikke lige har anbragt sig ved den )

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-01-05 20:44

Ok Keld - hvis du vil ha' en SM cyber-kæreste, Er miritdk da helt klart en mulighed! Der kandu blive :

((((((((((( smack ))))))))))))))) 'et

Er du til begge køn, Kandu du jo prøve bentjuul. ans siger at han er god til det.

Hilsen Arne (ét køn)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 20:50

Jeg må hellere lige forhøje påængerne lidt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-05 20:51

arne.jakobsen, der er flere tråde du skal følge med i for at kunne forstå denne.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-05 20:55

til arne: http://www.kandu.dk/dk/spg/57288

til Keldd: det blev lidt mere end 20 poænger.

Hilsen Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-01-05 21:08

Keld med rørtangen i lommen? Er det derfor pigerne spørger om han er glad for at se dem?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 21:10

Det er derfor de vil danse med ham

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 21:13

Nå, men jeg har jo lovet ham et par påænger så jeg må hellere hæve dem lidt, så han fortsat kan være glad og positiv.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-05 21:15

Ja bent, det er om at passe på den der rørtang

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 21:16

Arne:
Hvis jeg vil have nogen "gode" råd af dig,
skal jeg nok spørge. Dine trængsler ude i kostalden,
kan jeg ikke hjælpe dig med,så stop musikken.
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-01-05 21:18

I kelds tilfælde hedder det nok en vandpumpetang??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 21:21

Ja Benny, sidst jeg så keldd havde han også rørtangen med, men jeg var heldig for den blev i tasken

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-05 21:21

Jeg har ikke skajp, så nu måtte jeg lige ind at se, hvorfor det regner sådan med påængår i denne tråd.

Keldd -> Jeg er pacifist, så jeg slår sgu ikke ....jeg sparker

...men pas på miritdk, der bli'r langet ud til højre og venstre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-05 21:22

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 21:30

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-01-05 21:31

Nej det er nok en 1" rørtang - hvem gider slæbe rundt på mer'.
Og i Keldd versionen hedder den berømte sætning :
"Er du glad for at se mig - eller skal du bare lave min vandhane ?"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-05 21:36

Spørger Keldd så: Hvae', var det dig der sku' ha' lagt no'et rør ind??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 21:36

Nå, hvad handler det her om????? Jeg ser til min indestængte rædsel ,at molo rækker ud efter mine point
Men den går ikke. Meget vil jeg lade mig byde,
dog skal ingen gå på strandhugst, efter alle mine totalt ubrugelige point.
Der bliver min grænse sat
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-05 21:38

..og så skulle jeg lige hilse at sige; sidst jeg så Keldd var han ikke iført rørtang, men skruetrækker (rød)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 21:42

Jamen det er da den han kalder sin rørtang

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 21:44

Keldd rolig nu - du er sikret disse 20 påænger +

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 21:46

dova:
En dag dova,en dag kommer jeg forbi,
skal jeg så spørge først? Eller skal jeg trække den
rå, brutale, grove og udholdende håndværkertype op af hatten???
Hilsen
Keldd.......with love.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-05 21:51

Keldd
Du skal da være velkommen til at komme forbi en dag, men Hæhæ du ved jo ikke hvor jeg bor.
.
mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-01-05 21:52

Keld din ½-hjerne

Hvis du havde fulgt lidt med ville du vide at Patsy kun ligger i stalden når hun har gjort noget skidt.

Har du fået noget fisse for nyligt? (Undskyld piger)

Nåeh nej, Det er jo derfor du stadig opfører dig som en lille liderlig hanhund her på Kandu.

Er det ikke gået op for dig, sørgelige lille Keld, at man sagtens kan vise sig som et mandfolk, uden hele tiden at svinge med sin ynkelige lille tissemand? (Også verbalt). Historien om dova og dig var meget værre end du vil være ved!

Tving mig nu ikke til at gengive den! Det går værst ud over dig selv.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 22:03

Sikke noget sludder arne.jakobsen hold op med at være misundelig på keldd - den med historien om dova kender vi alle, vi har bare forstået den !
Skal du gengive noget - så gengiv det dog, men det er lidt trivielt for os andre at du bliver ved med samme vrøvl

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-01-05 22:03

Arne din uforbedrelige selvpiner - hvorfor kan du ikke bare hygge dig.
Tro mig -det er meget sjovere.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 22:04

Kom så arne gengi' den nu,så får du det bedre,så bliver du måske ikke strittet i gummicellen i aften.
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-05 22:06

Påænger til >emesen<

ramt sømmet på hovedet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-05 22:09

Arne dog Tsk tsk Hvad er det du gør ved Patsy ude i stalden med din ynkelige lille en' og har du ikke fået noget for nylig Og hej Keldd DER ER MÅSKE OGSÅ NOGET MED DIG OG STALDE jeg husker noget om et koskind til din knallert SSS

Hav et GODT NYTÅR
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 22:14

Kom nu arne ,nu har du da haft masser af tid til at finde den frem,
nu ikke de der halvsløve trusler som du plejer at føre dig frem med,
lad os få noget på bordet mand.
Kan du virkelig blive ved at køre i den samme rille???
Det er da lidt kedeligt for os allesammen,en mand med dine mange uddannelser Ha Ha Ha Ha Ha .
Vi mangler da også at høre noget af dit slibrige ordforbrug,du får det sikkert også bedre , hvis du rigtig får lov
at skabe dig som den lusede køter du er.
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 22:14

Hej Sune - godt nytår til dig også, rart at der er liv i dig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-05 22:15

Sunowich -> Det var godtnok et par dage siden. Er der sket noget, medens jeg har været væk ?

[hør] Undskyld, jeg ku' ik' la' vær'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 22:17

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 22:17

Keldd..din gamle p..svinger *LOL* Nu må du simpelthen holde op med at charme dig sådan ind hos tøserne..du kunne jo gå hen og blive populær

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-05 22:19

Har der været noget *LOL*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 22:21

Sune:
Hvor i alverden har du gemt dig henne??
Der er da ingen markeder der har åbent på denne årstid.?Men jeg er altid med
på et koskind...........Ja I bøvernikker, den er skrevet for at blive misforstået.Hæh Hæh.
Hyg dig sune,hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 22:25

Daaaaavs mango, long time no see, lad være at sige det til de andre,
men jeg kommer forbi i aften,jeg ser gerne du har fyldt badekarret.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-05 22:27

Ja der er sket noget snøft se bare her
http://www.freefiles.dk/modules/news/
Øhh jeg har sæføli fundet siden på GOOOGLE hi hi
Nåhr ja så var der også noget med en masse mennesker og noget vand
Har været ude og samle penge ind til ofrene de sidste par dage
Mvh Sune
Ps Takker for den varme velkomst

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-05 22:30

creamygirl -> http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 22:32

Oki Keldd, har ikke noget badekar..men kan da fylde den balje hunden plejer at blive badet i!

Hvilken duft kunne herren tænke sig?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 22:34

Ka' vi være i den?Mango.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 22:37

Upps, den er nok værre..oki hvis vi ligger rigtig tæt tror jeg

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 22:41

Ih hvor er du altså uartig,siger du så også frække ord i aften??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-01-05 22:43

Glem det snotterøve. Jeg arbejder på at finde Keldd's svinehunde-historie. Og I kan stole på at jeg finder den. Han skal squ ikke sidde der og bare være en sød lille liderlig hanhund. Jeg skal bevise at han er meget grimmere. Hæ Hæ.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 22:43

Nææh det lader jeg dig om, det er du meget bedre til
Jeg nøjes med at tage min stuepigeuniform på

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-05 22:44

hehe Molo..Den var ny

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 22:46

Ja arne lad os få noget mere frækt på bordet

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 22:48

Hør det her bliver da en rigtig flirtetråd..godt Creamy og Molo..bare gå til den..det bliver den mest saftige tråd der længe er set..nu hvor arne også finder den slibrige histoie med Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-05 22:50

Keldd -> [hør] Jeg troede det var dig og mango's hund, der skulle ku' være i baljen og dufte godt sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-05 22:50

Det ka' arne bare glemme, for det er nogen af de tråde der blev slettet da en vis person huserede herinde

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 22:51

ha ha..MOLO...nææh du, så pervers er h an dog ikke

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 22:54

Ja,kom nu arne , vi stoler på dig, du er jo kendt som den mest troværdige kandu'er.
Nu har du foreløbig rodet en måned,men vi stoler da på dig,at du finder den.
En mand med så mange uddannelser,kan da umuligt være så snotdum,at han skal bruge så lang tid på det.
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:00

Så Keldd..er du på vej eller hva?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-05 23:03

mango -> Kærlighed og romantik ?

http://www.links2love.com/poem_generator.htm

</NØRD>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 23:05

mango MANGO,jeg kommer,skal jeg,jeg kan ikke finde håndklædet,
så nu kommer jeg.
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 23:05

Mango er det hunden der ikke er så pervers

//bentjuul

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:07

Molo..jeg kan jo ikke det halve af det der engelske *GG*
Men prøvede med det jeg kunne..og den er ret sjov

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-01-05 23:08

dova

Tak - Så kan jeg squ bedre forstå at jeg har lidt svært ved at finde den igen.

Du kan jo være ligeglad, men Keld kan fandama være lykkelig for at hans lort er forsvundet.

Men hvis man vil se mere af (næsten) samme slags, så se hans præmature forsøg på at hverve Mirit som cyber-kæreste.

Da han forsøgte det samme med dova, inviterede han hende på kro-ophold. inkl. forklaring til hendes mand, så ingen ville kunne finde ud af det.

Jo Keld er en lille liderlig hanhund. Han er også af og til sjov, og fagligt dygtig. Men i Smalltalk er han mest LIDERLIG.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:09

Bent dog

Rækker lige en lille vaskeklud til Keldd..upps..den dækker vist ikke

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 23:10

molo og bent.
øh.....ka man ikke få lidt privat liv.
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 23:12

Med det skudsmål arne.jakobsen giver dig keldd - så forhøjer påængerne til 500, men så må du give mig nogle tips

//bentjuul

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:12

Arne..og du er totalt blottet for charme...men de 500 du har været sammen med har vel slidt den op...
Sorry kunne ikke dy mig..du er simpelthen ulidelig arne..og i denne sammenhæng totalt uintelligent!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-01-05 23:14

Sådan: Nu har dova indrømmet historien, ellers ville hun vel ikke sige:

Citat
Fra : dova Dato : 03-01-05 22:50

Det ka' arne bare glemme, for det er nogen af de tråde der blev slettet da en vis person huserede herinde

Så dova kan godt huske tråden. ellers ville hun jo ikke vide at den var blevet slettet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-05 23:15

Keldd -> Din gamle libertiner

arne.jakobsen -> Du ka' selv være et kro-ophold

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:16

Støøøøøøøøøøøøøøn..arne er det ikke gået op for dig at vi er hamrende ligeglade?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:18

Molo..hvad menes der egentlig med det udtryk: Libertiner?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-01-05 23:19

mango

og så videre. Prøv lige at brug den smule hjerne du har. Du er som mange piger sød, men også dum som en ladeport.

Læs ovenstående hvor den "Intilligente dova" pludseligt kommer til at indrømme at hele historien om Keld og hende er SAND!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-05 23:20

mango -> En elskovssyg levemand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 23:21

dova,hvor ville jeg gerne gentage vores kroophold,og ved du hvad?
denne gang tager vi sgu mango med,........hun er med på den værste.
Kærlig hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-05 23:22

arne.jakobsen -> Når du ´har lært at udtrykke dig en smule mere elegant, har du en chance for at blive hørt
...tror jeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:23

Ja jeg er med på det hele..jeg fatter jo ikke en skid aligevel..med den smule hjerne jeg har

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 23:26

Læs tråden ordentlig arne.jakobsen - så vil du opdage at ingen fornægter noget, jeg skrev allerede kl 22.03 at vi kendte den, men at den var lidt triviel efterhånden.

mango mit spørgsmål var udledt af dette
Citat
ha ha..MOLO...nææh du, så pervers er h an dog ikke

Nok mig der har misforstået det

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 23:26

Arne dog,hvem i alverden har nægtet noget,ikke mig,måske dova,
men hun er jo en pige,og så har man da lov at være lidt bly,det manglede da bare.
Hilsen Keldd............som er meget kærlig anlagt i aften.
Arhh, hvor er livet herligt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-01-05 23:26

bentjuul

Vil du give point for at lære hvordan man opfører sig om en lille liderlig hanhund? Ja så får jeg dem ikke. så må du give dem til Keldd. Det er han Kandu-mester I. OK Keld, Så får du måske poængerne, men får du også en kæreste (Cyber)?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:27

Kunne du ikke fortælle den måbende skare om dine mange elskovscener, med de mange kvinder du har haft under din underskønne og aldeles inteligente krop arne?
Du er fandme selv ude om det her..
Du praler af at have haft mindst 500 kvinder...de må godtnok have været hørehæmmede..eller meget uintelligente!
Mig skal man så ikke trampe på arne..det burde du have vidst?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:31

Bent..bare rolig..hunden lider ingen overlast

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-05 23:33

arne for fanden da.
Det handler da ikke om at indrømme noget som helst.
Selvfølgelig blev der holdt noget sjov og ballade i de tråde, det kunne alle dem der gad jo læse.

Men dit store problem (et af dem), er at du ikke kan skelne sjov fra alvor.
SJOV nemlig, lige som nu, hvor mango og Keldd sidder og holder fis med skumbad og stuepigeuniform.
Mango er sgu en gift kone, så det bliver måske også i din hjerne, lavet om til, at Keldd opfordrer hende til ægteskabsbrud.
Du milde, hvor vi da mangler en "hoved-ryste-smiley"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-05 23:35

mango
Det kan jo også være noget man har betalt sig fra, (de 500)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:39

dova ha ha ja osse i den grad..og vi morer os enormt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:40

dova *fasag*..sjovt..det har jeg slet ikke tænkt på

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-05 23:41

Arne kan du ikke lukke andet end gylle ud ??? Ud fra dine udsagn vil jeg sige
Pak skoletasken!!! for du ka da ikke være voksen eller????
sune

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-01-05 23:42

Nej kære Sus. For en mand der fortæller om sådant noget, er en skidt fyr. Da jeg i sin tid fortalte DIG om det, var det i venskab. Men nu kan alle jo hermed se at man ikke skal fortælle en Quinde noget som helst. Du har svigted min tillid, og det er så det. Alt hvad du samtidigt fortalte mig, beholder jeg for mig selv.

Men jeg er da ikke spor genert ved at fortælle at jeg i mit liv har haft mere end 500 elskerinder. Og så må I dømme mig som I vil.

Sus: Jeg TRAMPER ikke på dig. Fortæller dig blot når du skider i nælderne. Men det FATTER du jo heller ikke. Sørgeligt, men sandt.

I en anden tråd, hvor du blev beskyldt for at rende i røven på mig, skrev du at du følte at jeg var en slags FAR.

SUS: Du skifter mening, lige så ofte som ordentlige mænd skifter sokker.

Love Arne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 23:44

Ja, desværre kan jeg ikke øge påængerne mere i denne tråd men så må jeg jo overveje at lave en ny for at præmiere keldd endnu mere for hans glimrende og lærerige kurtiserende indlæg her. Du er bare bedst keldd, men Molo har de bedste links

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-05 23:46
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 23:46

Jeg indrømmer hvad som helst,hvis det kan lukke kæften på idioten.
men mit håb er forsvindende lille.
Men det er jo en dejlig aften,så nu vil jeg tænke på noget sjovt,
det har da forresten været en sjov aften,men det blir bedre endnu
det kan jeg godt love jer for.
Godnat og tak for i aften . Hvad så bent,er livet godt???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:49

Ja arne..du er ikke et hak bedre selv...Jeg mindes..og jeg har intet at skjule, alt hvad jeg har fortalt dig står jeg ved..og grunden til at jeg følte dig som en slags far var, at du også har en dejlig kærlig side, som du desværre sjældent viser !
Ja arne nogen ser det som en dyd at man kan skifte mening, andre som noget negativt..
Jeg vil ikke dømme dig for at have haft 500 elllskerinder..jeg vil kun sige..jeg tror fatiske at du er fuld af løgn!
Prøv lige selv at regne ud hvor mange det er om året!
Det skal man da være prostitueret for at nå!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-05 23:51

sov godt Keldd

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:52

jeg vil også begynde at tænke på at komme iseng...

Så lad nu være med at komme med flere sjove indlæg ikke?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-01-05 23:52

Molo for fanden,du skød forbi ha ha ha ha

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 23:54

kan i sove dejligt z

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-01-05 23:59

Det er ved at være sengetid for mange kan jeg se - så jeg må hellere lukke af her og sige tak for en sjov aften til alle og specielt tak til keldd.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-05 23:59

I lige måde mango.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-05 00:00

Nat nat

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 00:00

Tak for svaret Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 00:05

mango

Regn det selv ud. Hovsa det kunne du jo heller ikke. Og jeg har ikke tænkt mig at oprulle min sexulelle karriere her på kandu. Jeg har ALDRIG betalt for det.

Nej Mango. En Prostitueret QUINDE ville i løbet af ca 35 år kunne nå at kneppe med ca. 50.000 mænd.

Jeg ligger i dag på ca. 560. Men ingen af dem har købt mig og jeg ikke dem.

Jeg har aldrig i nogen tråd omtalt din sexualitet. Hvorfor begynder du så pludseligt at omtale min?

Nu skal du satama til at være sød. Forstår du hvad jeg mener?

Der er engrænse for hvor meget du får lov at pisse på mig. Og husk at al vores snak er gemt på email og MSN.

Kandu SÅ opføre dig ordentligt?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 00:07

HMMMMMMMMMMMMMM

"Nej kære Sus. For en mand der fortæller om sådant noget, er en skidt fyr. Da jeg i sin tid fortalte DIG om det, var det i venskab." - ja det er da en skidt fyr der fortæller - osv osv .........
arne dit fjols altså

Piger - skulle keldd få fat i jer så luk alle kjoler etc. inde bag lås og slå - ellers ser i dem aldrig igen !!!!!!!!! ....... (refererende til den røde kjole der aldrig kom retur )

ps....... forresten synes jeg keldd lovede og lovede at sørge for at vi alle fik lov at se ham i sine lånte fjer - men er der nogen der har ????????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 00:08

Selvtak bent,men lad mig lige være ærlig,
hvis arne ikke havde kørt filmen for 20 gang,
var det ikke blevet så sjovt,han er nu så charmerende
Kan du ikke gi' ham mine point,så bliver han nok glad???
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 00:10

Arne..du startede

Min sexualitet..uha..det ville blive underholdende *GF*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 00:10

Keldd - hvad går der af dig - er pointene blevet giftige ???????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 00:10

mirit:
Du har da

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-05 00:11

Keldd
Hva' pokker sidder du og lurer efter??
Var du ikke gået i seng

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 00:11

mirit..du er vidunderlig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 00:13

Det skulle du ha' sagt noget før keldd - så havde denne ulastelige chammør fået dine påænger - men den måde han prøver at true Mango på kl. 00.05 viser jo det er helt forkert at det dig der fået dem, han er jo en rigtig gentleman

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-05 00:17

Jeg behøver nu ikke låse mine kjoler inde mirit, de er alt for små til Keldd.

Og jeg tror heller ikke han kan klemme sig i stiletterne str 36-37.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-05 00:18

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 00:18

Mirit du har ret - Men mango var den første veninde jeg havde efter jeg fandt ud af hvad chat-rooms var. Man lærer jo hver dag. så længe man lever. At hun så idag, går ind i plenum og afslører, det havde jeg ikke regnet med. Er jeg så dum? JA måske, men jeg er også den mand der vover at elske kvinderne på trods af alt. At det så sommetider ikke lykkes, er surt. Jeg VED at nogle er jer er som mango, men der er heldigvis også andre typer. Og det er dem jeg holder mest af.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 00:18

dova - det er forresten underligt - jeg tror keldd kan trylle - mine røde stiletter blev flere numre større - derfor jeg ikke ville have dem igen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 00:20

dova,
du ved jeg ikke kan holde mig væk fra viduerne når det bliver mørkt.
Hilsen Keldd..........nu....om natten...VINDUESKIGGER.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 00:21

arne - nedgør du os kvinder nu igen - " vover at elske kvinder på TRODS AF ALT" - det er sq da til skræk og advarsel om en forkælet drengerøv - tsk tsk - mon ikke det er kvinderne der skulle have skrevet de ord ????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 00:23

hahaha - jeg kan se keldd for mig midt om natten i cottoncoat og hat med briller og kiggert foran et vindue - med nedrullede gardiner

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-05 00:25

Ja, og med dine røde stiletter for at fodsporene skal narre fjenden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 00:25

1 - 0 dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 00:25

dova og mirit:
Kan I ikke lade være at tale om det der,
de andre er begyndt at ville have gode råd, af mig,og jeg har ikke tid.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 00:27

arghhhhhhhhhhh keldd - vær dog en kammerat(inde)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 00:27

æd den tøser,
ha ha ha ha
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-05 00:29

Gode råd om hvad keldd??
Hvordan man får et par røde sko str. ca 38 til at passe på en str. 44 fod

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 00:30

mirit:
Og forresten bruger jeg en gummifrakke og gummistøvler
Men det er mest når jeg står oppe ved busstoppestedet,så lige når bussen kører så................
Keld

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-01-05 00:31

mirit - altsåååå

Jeg har da aldrig fortalt om det i detaljer vel? Så ville jeg være en rigtig skidt fyr. Tag dig nu sammen og læs imellem linierne. Hvorfor forstår du alt hvad pigerne siger, og misforstår alt hvad jeg siger? Det kandu squ ikke være bekendt!

Rødstrømper - Go Home!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 00:36

........... ja, her er i alt fald sket noget, medens jeg var væk

Keldd, hans rørtang og hunden er blevet vasket / arne er igang med Quinderne
...... og MOLO er gået i seng

ved du hvad

Hilsen Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 00:37

arne - rødstømpe - mig ????????????? Du er sådan ca så forkert i byen som nogen kan være - go home yourself

ps.. evnen til at læse mellem linierne er mig desværre ikke tildelt - lærte engang at på den måde kom fakta aldrig på bordet !!!!!!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 00:41

Hej mirit .... var det ham her du mente ?

Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 00:42

NEMLIG - bennymanden

ps...... synd den ikke også findes i kvindelig udgave -

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 00:47

Så sku da osse Du har godt nok haft gang i den Keldd, rød kjole- røde stilletter og regnfrakke oppe ved busstoppestedet
--- ikke så sært du har en hale af kvinder efter dig

ps: jeg tror du selv er lidt ude om det (det kan vist IKKE klares med rørtangen)

Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-05 00:47

Der skete nok noget i denne tråd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 00:51

bennymanden - jamen klart klart - alle vil jo have deres ejendele tilbage og det er han vist ikke så flink til

regnfrakken kan jeg desværre ikke forklare det må keldd selv gøre

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 00:52

øh benny,jeg har ikke gjort noget,
Ikke ret meget i hvert fald.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 00:57

...... jeg tror i giver arne grå hår i hovedet

Nu må jeg da sige Keldd - det blev da godt nok 20 +++

Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 01:00
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 01:01

Hvordan ser det ellers ud med pigerne ? dova & miritdk er hver sin
ans er formodentlig osse sig selv

Hvad har vi så ellers af dobbelt- ja måske flerdobbelte profiler her i tråden
...... gå så til bekendelse

Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-05 01:04

hmm den kom dbl - hvorfor vides ikke

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 01:05

UHA merit det er vel ikke den midterste screensaver du mener ?

Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 01:07

merit = miritdk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 01:09

benny arne.jakobsen giver sig selv grå hår hvorimod keldd er den fødte chammør der er i gang med at lære os andre at føre os frem og molo kommer med de gode links

//bentjuul

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 01:11

... så er opgaverne fordelt det ser endda ud til at ALLE løser opgaven tilfredsstillende - fint, fint

Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 01:15

bent> hvis vi fortsætter med et par indlæg endnu, så kan folk se antallet af kommentarer stige på "de sidste 25" og bliver nysgerrige
...... på den måde får du en del af dine point tilbage igen

Benny

..... det har iøvrigt været en FIN tråd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-01-05 01:20

I kan altså ikke være bekendt at skrive mere,jeg kan ikke komme i seng.
øh,........kan i ikke slukke for computerne.
Jeg vil helst ikke gå glip af noget,vent med at tænde for dem til i morgen.
Det er altså tarveligt I bliver ved at skrive, når jeg skal i seng.
Prøv at vise lidt forståelse,ja, vær lidt humane,så jeg kan komme i seng.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 01:23

Ja det havde jeg ikke tænkt på Benny, men hvad skal bruge påængerne til, jeg lidt ligeglad med dem, men en sjov aften indtil den unævnelige begyndte med sit sædvanlige vås.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 01:24

OK OK Keldd så godnat da´

jeg tror osse tøserne smuttede, det kom jo til at koste 50 point at være med

...... men arne har startet en ny tråd, så de kan fortsætte

Vi må se i morgen: om der er sket noget, medens vi var væk

Godnat Hilsen Benny

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-05 01:25

Nu har han lavet en tråd mod mango jeg siger bare

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-01-05 01:28

fuldstændig rigtigt //bent, det er også kun til at købe svar og stille spørgsmål for,
og jeg for mit vedkommende har også flere end jeg har brug for, men så er det jo sjovt at bruge dem, som du f.eks har gjort i aften

........... det har været hyggeligt

ham med de grå hår er sin egen værste fjende, han ved det bare ikke

Benny

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 10:45

Orw i trak den igår...godt jeg kom iseng, er sgu søvning nok aligevel

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-05 17:31

Værsågod - 50 fra en nysgerrig.