/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
fjerne blokering i outlook
Fra : smut
Vist : 1164 gange
100 point
Dato : 03-01-05 18:48

hvordan gør jeg det?jeg har vist fået blokeret en af mine venner og jeg kan ikke lige finde ud at fjerne blokeringen igen jeg har windows xp

Kommentar
Fra : alstroem

Dato : 03-01-05 18:54

Prøv at gå ind i den menu der hedder "Tools" og herfra ind i "Message Rules". Der skulle du kunne finde et punkt, som hedder "Blocked senders list". Hvis du har blokeret en enkelt email adresse på en du kender, så burde den stå der. Du kan så markere den og trykke "Remove"

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 03-01-05 18:57

Hvis alle spørgsmål, var så lette, så: Ha ah
Hvis du i hjælp/indeks i outlook skriver: Fjerne
Så kan du vælge.

Men nu har jeg ikke outlook, men outlook express, og den siger:

Sådan redigeres listen over blokerede afsendere

Peg på Meddelelsesregler i menuen Funktioner, og klik derefter på Liste over blokerede afsendere.
Hvis du vil fjerne en afsender eller et domæne fra listen, skal du markere navnet og klikke på Fjern.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-01-05 19:44

Saxet fra HJÆLP i OE:(og er næsten kopi af det pallebhansen skriver)

Sådan redigeres listen over blokerede afsendere

Peg på Meddelelsesregler i menuen Funktioner, og klik derefter på Liste over blokerede afsendere.

Hvis du vil fjerne en afsender eller et domæne fra listen, skal du markere navnet og klikke på Fjern.

Hvis du vil ændre en afsenders navn eller et domæne på listen, skal du markere navnet og klikke på Rediger. Foretag ændringerne i dialogboksen, og klik på OK.

Hvis du vil tilføje en ny afsender eller et nyt domæne på listen, skal du klikke på Tilføj. Angiv oplysningerne i dialogboksen, og klik på OK.

Klik på OK i dialogboksen Meddelelsesregler for at anvende regler, der er tilføjet eller ændret.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 19:49

er det nu outlook eller outlook express du mener ??????????????????

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-01-05 19:59

Der er noget under Funktioner >Indstillinger>og så "uønsket email". Der kan man vælge ønsket og uønsket afsendere og modtager. Dette er i Microsoft Outlook 2003.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 03-01-05 20:57

holdaop hvor var det nemt.......... palleb jeg sad og roede efter det i går aftes og jeg så slet ikke den mulighed i "funktioner" jeg var ved at blive vanvittig tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : smut

Dato : 03-01-05 20:58

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-01-05 21:57

Selv tak, ja man kan let overse alle de mærkelige muligheder, men så er det godt at bruge hjælpefunktionerne, selvom, man også let kommer på vildspor der.
VH Palle Hansen