/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
"chokolade"
Fra : 10.Totti
Vist : 854 gange
20 point
Dato : 03-01-05 16:55

søger et link til et sted hvor man kan købe chokolade som man blir liderlig af

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 03-01-05 17:01

Har du prøvet med alm. kogechokolade + lidt hash ~ så er den hjemme
mvh

krakgt

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 30 point
Dato : 03-01-05 17:03

Ehmmm... Ligefrem liderlig? Man bliver jo generelt opstemt af almindelig god mørk chokolade (kakaoindhold over 75%). Derefter er det jo om at sætte stemningen...

god fornøjelse!

Vaxen

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 03-01-05 17:07

jamen min kæreste har prøvet noget chokolade fra en sex shop..og det virkede

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 17:21

chokolade er jo et afrodiskum så det skal nok passe

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-01-05 17:43

jeps mirit! Men Totti, jeg tror altså ikke det er nødvendigt at købe noget specielt chokolade. Hvis almindelig mørk chokolade ikke har den samme virkning for jer, vil jeg vove den påstand, at der er noget andet "godt" i det din kæreste har købt. Hvis jeg var jer, ville jeg lige tjekke indholdsfortegnelsen.

Spar på pengene - gå i Kvicky

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-01-05 17:53

Yes, der findes en 'orgasme-chokolade' som er chokolade med et forhøjet indhold af stoffet phenyl ethylamine - et stof, kroppen frigiver i forbindelse med sex - og som minder om dopamin og adrenalin, men jeg mener at have læst, at chokoladen endnu ikke er kommet på markedet.

Den chokolade, man kan købe i butikkerne i dag, indeholder op til 660 mg phenyl ethylamine. For at opnå en orgasme lignende følelse, skal kemikaliet dog op på et langt højere niveau, men så skal man også efter sigende blive i stand til at opnå en orgasme - selv uden at have sex

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-01-05 17:59

Weeee

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 03-01-05 19:17

Hatten af for Creamygirls videnskabelige forklaring. (Hvad koster 1 kg. af det der Phenyl et eller andet?)

Men hvad med at dyppe Kalorius i en smeltet lun Mars bar, og lader kæresten guffe det i sig på den mest nærliggende måde. Det er da noget der vil noget, og alle er glade

Skulle hun være lidt overvægtig, blufærdig og få spørgsmålet: Spiser du meget chokolade" - så må hun strikke en lille historie sammen.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-05 19:44

Læs lidt på den her Totti:

http://www.ambassen.dk/lister/choko.php

hilsen Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-05 19:56

Her er der gjort erfaringer:

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=3&conference=52&posting=39495

........... 8:( jeg tror creamygirl har kikket
Benny

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti

Dato : 04-01-05 00:15

Tak for svaret vaxen.