/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
C&C Generals Zero Hour
Fra : mailname
Vist : 1494 gange
200 point
Dato : 03-01-05 00:25

Jeg har downloadet nye baner til mit Zero Hour, men hvor katten skal jeg ligge dem for at få spillet til at virke med de nye baner.
Jeg har søgt hele computeren igennem for at finde de baner der er med på cd'en, men den finder kun de nye jeg har downloadet.

Det virker tilsyneladende ikke selv om jeg gemmer banerne i selve spilmappen og heller ikke i dokumenter og settings, som jeg
havde fået at vide andet steds fra.

Hjælp mig hvem der kan, jeg vil så gerne videre .....

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 03-01-05 01:23

Det er meget simpelt.. Du skal ind i "documents and settings" ellere mere korrekt, du skal ind i dokumenter og finde mappen "Command and Conquer Generals Data", inde i den mappe ligger en anden mappe der hedder "maps". Ligger den der ikke, opretter du den bare. Derinde smider du bare dine maps, så virker de.

Stien bliver altså noget lignende: "c:\documents ands settins\[brugernavn]\dokumenter(my documents)\Command and Conquer Generals Data\maps\"

Når du så vil spille maps'ne går du bare ind i Skirmish eller Multiplayer, vælger "Unofficial Maps" og så kan du spille alle dine maps.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 03-01-05 11:51

skrivebord vælg Dokumenter/C&C mappen/maps

Kommentar
Fra : mailname

Dato : 03-01-05 23:47

Jeg har prøvet, det virker ikke for mig .... æv. Jeg har gjort nøjagtig som du beskriver AeroByte,
men mappen med uofficelle kort er tom når jeg vil vælge, og mapsne ligger heller ikke sammen med
de forudinstallerede maps.

Er der nogle bud på hvad de forskellige maps indeholder af filer ? Jeg prøvede jo at ligge alle filerne
ind, dem der var i de forskellige downloaded "pakker" ?

Kan det måske være noget med at brugernavn og spillenavn ikke er identiske ? Nej, det lyder vist
for langt ude ....... eller gør det ?

Jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hvad jeg gør forkert, et eller andet må der jo være ....

Kommentar
Fra : mailname

Dato : 05-01-05 21:10

Hallo derude ......

Er der slet ingen der kan hjælpe mig videre ???

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 05-01-05 23:19

Sandsynligvis ikke, for det er den rigtige måde.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-01-05 09:42

har heller ikke problmmer er du sikker påat kortene virker??

Kommentar
Fra : mailname

Dato : 06-01-05 18:37

mmm ...... det kan jeg vel ikke undersøge førend jeg kan åbne banerne ??