/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
HVORMANGE GANGE KANDU.DK ?
Fra : Strandkro
Vist : 701 gange
10 point
Dato : 02-01-05 22:22

Mand praler ikke kun om antallet af kærester !

De er også fuld med overdrivelse om hvor mange gange KANDE !

Når det komme til stykket så findes ikke en mand i verden som kan komme så mange gange som en kvinde kan - vel og mærk når hun har samleje med en god elsker !

Hånden på hjærtet !
Hvormange gange kan du - når du har endeligt lyst ???
Men husk !
Afspildning af tissemand (eller tissekone) tæller ikke med !

Ups - hvorfor ikke ?
Jeg skiftede mening !
Alt taller med !

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 02-01-05 22:34

Det er nok lidt afhængig af tidintervallet. Jeg kan f.eks. 100 gange (nogen gange flere)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-01-05 22:35

Hver gang

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 02-01-05 22:38

kvinder kan jo bare komme når de vil...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 22:39

Ja kvinder kommer og mænd går

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 22:40

Citat
når du har endeligt lyst ???

Hallo, jeg har skam lyst meget mere end så.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-01-05 22:40

Det er ikke noget at prale af, og ikke mange kvinder er gode til det, men jeg har gjort det ca. 2000 gange i dag.
Til gengæld er min højre arm næsten ødelagt.
I øvrigt havde jeg overhovedet ikke lyst, men blev nærmest "tvunget" til det.
2000 stk. 4" søm slået i på kun 9 timer, av min arm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 22:41

Hm, hedder du pude til mellemnavn ?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-01-05 22:51

Strandkro fortsætter hvor puden holdt op
.......... tag hensyn til kvinderne, skyd den altid af ned i gulvtæppet først......
gerne en 10 - 12 gange

Benny

........ og så igen i aften

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 22:55

Benny..sgu da ikke ned i gulvtæppet

Nææh jeg synes ikke det handler om hvor mange gange han kan, men hvor længe.........................................

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 02-01-05 22:58

Jeg løber 30 min rundt om Fælledparken hver morgen. Ved godt det ikk er så meget, men det er vel bedre end ingenting...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 02-01-05 23:00

Ja jeg har aldrig hørt mænd prale!
Iøvrigt kan mænd bevise deres "ydelser" Det kan kvinder ikke, når de påstår at de kan flere gange , så er det sikkert bare pral!

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 20 point
Dato : 02-01-05 23:02

Se der... nu kommer jeg igen.
(men blot for at fjerne et flueben...)

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-01-05 23:02

Hvad kaptajn ? Løber du rundt om ? - eller rundt i ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-05 23:05

Hmm; mænd og mange udløsninger?!...

Tja - undtagen Birger - han ligger stadig og hiver...eller, undtagen Teil - den
er jo ikke større end end negl ...eller, undtagen Valde - han har endnu ikke
lært at knalde

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 23:05

Øhh hvorfor skulle vi prale?...Det hjælper sgu da ikke nogen at vi kan flere gange *LOL*

Kaptajnen løber bare ikke? *LOL*

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-01-05 23:32

Hvis at den løber, så kontakt lægen.

-------

Her i går sad jeg netop sammen med en franskmand og en italiener og diskutererde sexliv .

Franskmanden lagde ud:
"I nat elskede jeg med min kone tre gange. Hun var helt oppe at køre i morges."

Straks skulle italieneren prale:
"Det er da ikke noget, i nat elskede jeg med min kone fem gange.
I morges stod hun op og lavede den vidunderligste morgenmad til mig og sagde,
hun aldrig kunne elske en anden end mig."

Der sad de, og kikkede spørgende på mig:
"Hvad med dig, hvor mange gange elskede du med din kone i nat?"
"Kun en enkelt gang." Svarede jeg stille.

Franskmanden åndede lettet op, men italieneren er hurtig og spørger straks:
"Nå, hvad sagde hun så til dig i morges?"

"Bliv ved!"
----
Ja jeg kunne jo ikke lyve !

G'nat og sov godt!
Natmaden

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 09:20

Jepper natmaden, det er nemli det jeg mener *LOL**

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 03-01-05 21:10

Tak for svaret justuniverse.
Jeg accepterede din komentar på grund lune.
MVH
Strandkro.

Kommentar
Fra : gedepasseren

Dato : 11-01-05 16:37

der findes sku kun en gedepasser her,det er mig.hvem er du justuniverse