/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad så pude?
Fra : Teil
Vist : 496 gange
500 point
Dato : 02-01-05 20:34

Er du i live.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 510 point
Dato : 02-01-05 20:38

det er et?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 20:38

Teil..har du mistet din pude?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-05 20:39

Jow

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-05 20:40

Teil holder fællesmøde med os og sin pude.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 20:41

Lad os se om pude viser sine evner som superbruger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-05 20:44

Er det med udbygget vår eller er den broderet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 20:46

Snip snap snude . . .

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-05 20:49

Teil - Jeg tror ikke du skal regne med at høre fra pude. Har lige checket under smalltalk-tips og tippet er væk. Kandu har åbenbart fjernet fjolset.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 20:49

Så var den pude ude...

Tror den er med et billede af supermand Eyvind

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 02-01-05 20:50

hva sker der

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-05 20:51

Tror det er en slumre pude

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-05 20:52

Igen aner jeg ikke hvad der tales om - det er li'som når vi har gæster, så glor de mærkeligt på mig, når jeg prøver at være deltagende.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 20:53

Trinethk
pude er meldt savnet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-05 20:53

teil

Jeg tog fejl det var ikke et smalltalk-tip men et Kandu-spørgsmål, så pude er IKKE fjernet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 20:54

pude hedder måske altzheimer til efternavn.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 20:55

arne
Jeg fjernede spørgsmålet og åbnede dette.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 20:55

Eyvind ha ha..jamen det forstår jeg da ikke, dig som er så sød!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-05 20:56

De der ikke ved hvad teil henviser til se denne tråd:

http://www.kandu.dk/dk/spg/57288

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-05 20:56

Han har gemt sig i puden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 21:04

Måske lider han af forstoppelse.
En dunkur ville hjælpe.
Eller tastaturrollatoren er blevet væk.
Fru Svendsen har kaske sat sig på ham.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-05 21:12

Min pude er vist blevet for gammel, den kan holde mig vågen om natten så den er der liv i.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-05 21:21

mango

Så er det endnu engang bevist at en fjer nemt bliver til 5 høns. Artiklen du nævner i dit tip skriver at pigen reddede hundreder. Du laver det om til tusinder.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-05 21:23

Så nu ved jeg hvad det drejer sig om - har lige været omme i tråden.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 21:27

arne..ups, jeg huskede lige forkert..sorry
Det var såmænd heller ikke tallene jeg gik så meget op i, men pigens heltedådige indsats..
arrhhh hvorfor fanden skal du altid rette folk!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-01-05 21:30

........... et slag i puden - og sengen er fyldt med fjer
så kan du komme med dine høns arne.
Benny

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 22:14

Mener bestemt ikke at arne holder høns..kun køer

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-01-05 22:21

ja - ja han mener een fjer kan blive til 5 høns, så der skal sikkert en hel pude-fuld til een Patsy (kælekoen)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 22:31

En hel pudefuld HØNS ???????????? Den var levende at ligge på så *GG* tror ikke man fik sovet meget med al den kaglen

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 03-01-05 00:04

Hvem i alverden kalder sig pude....? Jeg for min del er sikker på, at der er tale om en person, der ikke kan stave (dem er vi jo mange af ... og vil derfor komme med et (lidt forsigtigt) postulat om, at der er udeladt et bogstav i nicket, nemlig et "L". Hvis man indsætter det i enden på pude (puhadada) så har man: PUDEL!!! En af dem bedstemor krammer hele dagen, der får både bolcher og hundechokolade. En rigtig lille forkælet hundebasse, der som regel bruger munden fremfor hjernen.

(Og så for at eliminere eventuelle dødstrusler, jeg har ikke noget imod pudler... kun når de bider ud efter andre uden grund.)

Bjæf herfra.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 03-01-05 00:07

Og så står det andre frit for at finde min lille stavefejl selvfølgelig.. og svært er det jo ikke. Hi hi.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 03-01-05 00:11

Har I iøvrigt fundet ud af hvad meningen egentlig er med det hundechokolade? Hvad bliver det næste.... hundecola? - Hvis det da ikke allerede er opfundet.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-05 00:17

takskaldeha, du skulle prøve at kikke her, så forstår du måske denne tråd:

http://www.kandu.dk/dk/spg/57288

Hilsen Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-05 00:28

Ja, det er ikke meget vi har hørt til pude siden vedkommende kom med sine postulater.

Det er nok blevet en sovepude i stedet

dova

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-05 00:31

Ja, dova, der var vist ikke mange fjer i den pude kun varm luft

Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-05 00:33

mærkeligt at <puden> ikke kan føle sig så provokeret at der kunne komme en kommentar..........
nå, det er nok bare
Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 00:34

bennymanden ....... en pruttepude ?????????????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-05 00:35

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 09:15

Jamen skidt med at den pude-L ikke kommer med noget bjæf, vi andre kan jo så fornøje os i denne tråd....

taskaldeha, du har rigtig hygget dig

Merit, har du fået fat på Kandu?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 03-01-05 09:28

Min gamle far (gæv gut). Fortalte mig at, hvis man vågner om morgen uden smerter er det fordi man er død.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 03-01-05 11:50

Hej Bennymanden... jeg havde skam læst den anden tråd, og så tænkte jeg, at nu var det på tide, at komme med de hidtil ukendte afsløringer om Pude(l)s identitet.

Det er jo smalltalk, så der må da godt vrøvles lidt, og det er jeg så pokkers god til, så derfor min lille hundetangent til denne ophedede debat. Og så må jeg da som efterhånden alle andre på kandu sige: "Pude, kom nu frit frem, det kan da ikke passe, at du - som er Dova og Miritdk så hensygnende misundelig - ikke kommer frem og forsøger at gafle poængerne i denne tråd. Nu har du endelig chancen for at bjæffe det rigtige svar! Og vi ved jo allesammen, at du nyder opmærksomheden, så stik nu snuden frem før vi mister interessen.)"

De allergodeste bjæf herfra.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-05 12:14

Yes - tråden er morsom, men "puden" er flad !
....... luften er vist gået ud af den pruttepude
hilsen Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 17:58

hvis luften er gået ud af pruttepuden - pyyyyyyyyyh for en stank så da

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 18:29

Hør jeg synes denne tråd nærmer sig den anden tråd og tarmudluftning under elskov

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-05 20:20

hmm mango så ved vi jo hvad du læser - men hvilken anden tråd ?????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 03-01-05 20:30
Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-01-05 20:38

arggh det ved du sgu godt Mirit *LOL*

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 12-01-05 00:23

Jeg tror altså at pude er kommet til at vaske sig - og ikke kunne tåle at undvære alt sit lort. Så nu er den borte??
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 27-01-05 16:33

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-01-05 16:42

ddet var så lidt