/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ipod
Fra : Deigaard
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 02-01-05 17:55

Hi folkens!
Jeg har længe sparet sammen til en Ipod, og er så heldig at jeg kender en fyr som rejser til USA om kort tid. Jeg ved at de er en del billigere overthere, men er der nogle, der ved hvilken butik man skal købe den i for at spare mest muligt?

Kommentar
Fra : xick

Dato : 02-01-05 18:25

Prøv at søge på diverse engelske søgemaskiner... her er resultat fra amazon: http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-form/103-0289999-2259029

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-01-05 21:07

Der er faktisk ikke den store prisforskel, du sparer muligvis et par hundrede kroner, men tænk på hvad du vil stille op hvis skidtet går i stykker?

Det er temmelig besværligt (og kostbart) at sende den til USA for at få udført en garantireperation, og så er besprelsen hurtigt væk

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 03-01-05 12:21

Jeg kender en som købte hans ipod her i danmark!

HAns plan var ligesom din: købe den i USA, men efter en uge gik den i stykker!

Så det var godt han ikke købte den i USA!

Kommentar
Fra : Hemophobia

Dato : 08-02-05 08:45

Lad være med at købe en Ipod.
Køb en Creative Zen istedet...
Ipod's genopladlige batteri dør i løbet af en måned..
Min Ipod kunne holde strøm i tolv timer.
Efter en måned kan den holde strøm i to.
Lad være!