/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bluetooth
Fra : Smukke_Ole
Vist : 394 gange
200 point
Dato : 02-01-05 17:48

Hej.
Jeg kører WIN XP PRO SP2 og er fuldt opdateret.
I går ophørte min Bluetooth (BT) forbindelse mellem min computer og min Sony Ericsson T68i (SE) pludselig med at fungere.
Jeg geninstallerede min BT fra Widcomm uden at det hjalp. De kan slet ikke finde hinanden, hverken den ene eller den anden vej.
Da jeg kun er i besiddelse af det ene BT apparat vil jeg gerne vide, om der er en måde, hvorpå man kan finde ud af, om det er min BT dongle eller min SE, der er stået af ?
Jeg har prøvet at kigge i Enhedshåndtering, men den siger, at donglen fungerer normalt.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Frederik_Gren

Dato : 02-01-05 17:56

Hej Ole

Du ka prøve systemgendannelse og vælge et tidspunkt, hvor det virkede. Det lyder mystisk, men en eller anden konfig ka været røget..

mvh
Frederik

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-01-05 19:16

tjek lige krontrolpanelet om der er en anmærkning??
ellers prøv
vælg programmet Bluetooth(der følger med til donglen) vælg søg efter enheder i området???
hvad sige den ??

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 03-01-05 08:30

-> Frederik_Gren

Har prøvet systemgendannelse til sidste år, hvor det fungerede, men uden resultat
Det medfølgende BT program finder ingenting, og det samme gælder som omtalt i spørgsmålet telefonen.

-> rotw

Jeg går ud fra, at du mener Enhedshåndtering, og der er som omtalt i spørgsmålet ingen anmærkninger.

Det jeg savner svar på er, om man på nogen måde kan finde ud af, hvilken af komponenterne, der evt. er stået af.

Smukke_Ole

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 200 point
Dato : 03-01-05 11:40

prøv donglen i en anden com
kender du en som har en anden dongle??
eller en ven med bluetooth telefon elign.

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 04-01-05 16:47

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-01-05 17:19

hva var der galt??

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 04-01-05 19:14

Ved det ikke, men jeg "rullede" tilbage en ekstra gang, og så "var den der"

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-01-05 20:23

? ha så forsat en god aften