/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Karaoke sange
Fra : bok_slash
Vist : 444 gange
25 point
Dato : 16-08-02 22:54

Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade/købe "Karaoke" sange henne a, hvis jeg skal købe skal det være i danmark????

Jeg er lige kommet til at købe en Karaoke maskine og nu har jeg ikke nogle Karaoke sange

P.s jeg holder ( /bliver lejet ) store fest'er rundt om i Danmark hvor der kommer alt fra 20 til 500 pers..

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 35 point
Dato : 16-08-02 23:05

hejsa
den danske forhandler af karaoke er her

http://www.activekaraoke.dk/Dansk/IEDefault.asp?Land=Danmark

Kommentar
Fra : bok_slash

Dato : 17-08-02 12:39

Tnx >>>dk<<<

Det var lige det jeg skulle bruge :)