/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlrapport under virus-scanning
Fra : JacobS.
Vist : 399 gange
10 point
Dato : 02-01-05 16:42

hej

jeg køre med panda platium 7.0, og når jeg scanner computeren for virus så kommer der en fejlrapport og jeg må starte forfra med scanningen!

Er det normalt?
Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-05 17:28

Nej det er ikke normalt.
Hvad du kan gøre, jo aller først kunne du lade være med at være fræk over for dem der ville kunne hjælpe dig med et svar.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 02-01-05 17:31

er jeg fræk?

Hvad kan jeg gøre`?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-05 18:03

Kan du kopiere loggen ind her så vi kan se hvad der står?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 02-01-05 18:11

Der står at pavjobs har fundet en fejl og bliver afsluttet!

Men jeg har afinstaleret det og vil instalere det igen!

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 10 point
Dato : 02-01-05 18:15

OK, det kan være en fejl der skyldes rester fra et gammelt antivirusprogram der ikke er fjernet fuldstændigt.
Hvis du har en regcleaner skal du prøve, at rense med den ellers er jeg bange for, at fejlen ikke forsvinder.
Det du oplever er netop en ag grundene til at det er bedre at installere et gratis program end et lidt bedre der skal udskiftes fordi prøveperioden udløber for jeg går ud fra, at det stadig er det du gør i.
Hvis du ikke har en regcleaner kan du hente den bedste her: http://www.321download.com/LastFreeware/dload/RegCleaner.zip

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 02-01-05 18:28

hej Bjarne!

Mange tak for dit svar, det er et rigtigt godt program: Regcleaner!

Jeg fandt mange programmer jeg troede jeg havde fjernet!
Det virker nu, og jo jeg bruger stadig " den smarte metode" men jeg kan ikke lade vær, for jeg har ikke pengen og jeg synes panda er et super program!

Men igen!

Mange TAK!

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 02-01-05 18:29

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-01-05 18:38

Det var godt Jacob.
Så husker vi lige, at være søde ved hinanden i det nye år ikk'!
Vil du have flere kommentarer skal du nok sætte flere point på for som du jo ved er det ikke alle der er ligeglade.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 02-01-05 18:40

Det skal jeg huske!

Og jeg skal nok være sød!