/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Prut - midt i det hele !
Fra : Strandkro
Vist : 534 gange
10 point
Dato : 02-01-05 16:33

Er det ødelæggende for sekslivet hvis partneren slå en skid under samleje - med en efterfølgende hørm - og lyd som BIG BANG eller er det ligefrem ophidsende ?

Spørgsmålet skal ses i sammenhæng med at nogen sted i verden er det meget høfligt at bøvse under spisning !

Ifølge forfatteren SERVANTES 75% af skilsmisser i Gibraltal skyldtes en af parternes manglende evne til at præstere kærlighedens musik under samleje !

Strandkro

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-05 16:35

Kærlighedesn musik?????

Bestemt ikke ophidsende, snarere skilsmissegrund

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-05 16:37

lol..du er sq for meget Strandkro

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 02-01-05 16:41

HEJ om der er direkte ophidsende .er ev et fortolknings spørgsmål ... men hvad f..... du kan jo ikke holde på hvad du ikke har i hænderne, men i sagens natur ..under en sex akt så bliver der jo presset på divers organer såå en lille fjert kan da forekomme ..håber så bare du er i den rigtige ende
mvh Lilleclaus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 16:41

strandkro - det er lige til skilsmisse - men måden du fremlægger det - arghhh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 16:43

lilleclaus - hahahahahahahahha

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 02-01-05 16:44

*LOL* ud fra det her såå kan jeg sq godt forstå der er sååå mange skilsmisser hvis der ikke skal mere til

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-05 16:46

Jeg synes faktisk, at fremlæggelsen af spørgsmålet er okay - og en lille prut vil jeg nok kunne acceptere, men er det en 12 sekunders prut det veksler toneart 4 gange og får dynen til at lette og forlade rummet, så er jeg ikke sikker på, at jeg vil bryde mig om det

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 02-01-05 17:24

---Lad mig se --hmm.... tja..
PÅ DEN aNDEN SIDE SÅ.........ik?
Dit spørgsmål er lige efter mit hjerte 1000 tak

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-01-05 17:40

Du er utrolig Strandkro
..... nu får du flyttet "Big Bang" ind i soveværelset, med en nedslående skilsmissestatistik til følge
... du kommer da lidt omkring med dine interesser, filosofi-religion-sexualitet
enten er du meget videnssøgende eller også keder du dig grundigt
............... men morsom det er du

Benny

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 18:07

ha ha ha

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 02-01-05 18:10

Jeg kender det der med fissen der prutter. Nogen piger bli'r flove, nogen fyre (..har jeg hørt) omkommer af grin, men er det ikke bare lyde der høre kønsagten til ?

Musik ? Joda... en kærligheds arie

Jeg har da hørt bøsser sige; jamen, så er luften jo tyk af romantik

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-05 18:17

Det du beskriver Molo skyldes at penis presser luft med op i skeden og når så den kommer helt ind, er der ikke plads til begge dele - og luften fiser bogstavelig talt ud igen.
Der er ikke meget at gøre ved det, dog er der nogle stillinger hvor det er et større problem, så dem kam man jo evt. undgå, men hvorfor ikke bare grine af det
og ta’ det for det det er, nemlig varm luft!

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 02-01-05 18:19

Til Molo fra Strandkro
Du har humør !
MVH
Strandkro

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 18:46

En fed -stegt flæsk med persillesovs bøvs er heller ikke så ringe.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-05 18:54

Nu er det faktisk nemmere at tilbageholde eller 'kvæle' en bøvs, end det er at tilbageholde en prut. Hvorfor det er sådan, aner jeg ikke, men egentlig er det også ligegyldigt - for ingen af delene hører sig til under en sexakt, med mindre det er et uheld - og ikke blot et forsøg på at lave sjov.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-05 18:55

creamygirl -> http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

Strandkro -> Tak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-05 19:04

Når man giver slip og lader sig rive med ka' alting ske. Jeg har hørt om en brud der sked i sin brudeseng

...se det er pinligt, når svigermor kommer ind for at skifte sengetøj hos sin nygifte lille dreng og hans søde kone

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 19:17

Du er dælme godtnok fatasifuld ..og hylende morsom Strandkro

Skilsmissegrund..hmm ja hvis manden fes hvergang, ville jeg nok overveje at servere noget andet for ham i første omgang..derefter...hmm nææh der skal vist mere til

Hold da op hvor denne tråd går til yderligheder *LOL*

Ayrrk..MOLO...den var styg

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-01-05 19:23

ha-ha-ha- du har helt ret molo, i en halvbrandert eller lige efter et bryllup kan alt ske
Benny

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 02-01-05 20:33

jeg troede at lugten var gået af den prut for længe siden ....er da godt det kunz er på cyper at lugten kan holde sååå længe..for ellers så var vi sq da besvimet for længst..
Lilleclaus

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 02-01-05 21:33

Kære Mirithdk

Citat fra dit "brev"
strandkro - det er lige til skilsmisse -

Svar.
Skilsmisse grund ?
Hvad nu hvis bedriften lige så stille lydløst lusket i luften ?

Citat
men måden du fremlægger det - arghhh

Svar
Du har ret ! Der manglede en mere romantisk antydning af den hørmfulde blæser - men jeg er lettet over at du ikke opdagede at ved fremlæggelsen der manglede også toner til musikken.

MVH

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-05 21:48

Hvad er din egen holdning strandkro?! er du til en hyggefiser, eller ser du helst, at din partner bliver dårlig - og må afbryde samlejet pga. indestængt luft?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-05 21:53

Gastrale gasser vil altid tiltrække sig opmærksomhed; lydløse eller ej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 21:56

Ja at tiltrække opmærksomhed, netop i denne henseende er jo så en ret sjov ting..for den opmærksomhed man her får..trækker sig hurtigt tilbage igen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-05 22:02

Molo, du skal være mere end velkommen til at lade dig rive med - og slippe en hyggefis i mit selskab.
Sart er jeg ikke, men jeg forbeholder mig ret til at trække væk, hvis den er slem

http://teknikogsjov.gilau.dk/fun-stuf/girl_in_love.gif

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-05 22:05

creamygirl -> Mind over body, men man må selvfølgelig gi' efter overfor en betinget refleks

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 02-01-05 22:30

Til Creamygirl fra Strandkro !
Jeg vil ikke holde fast ved en skid - hvis det ikke bringer mig mindst en lille lort !
Iøvrigt jeg er jomfru - da sådan har jeg aldrig prøvet det før !

Strandkro,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-05 22:35

Hold på hat, briller og løse tænder ...der er vist nogen der stadig har en bagskid på

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 03-01-05 21:18

Tak for svaret molokyle.
Jeg accepterede dit svar - fordi den fik mig til at grine !

Strandkro !

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 03-01-05 21:21

Til Molekyle fra Strandkro !
Din besvarelse tåler en gentagelse og her er den !
MVH
Strandkro.

Musik ? Joda... en kærligheds arie

Jeg har da hørt bøsser sige; jamen, så er luften jo tyk af romantik

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-05 21:25

Jamen, så takker jeg for påængårnø Strandkro

Nu håber jeg ikke jeg har trådt nogen bøsser over tæerne, men det er altså en 'næsten' sand kommentar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 03-01-05 22:16

I har uret alle sammen som har påstået at prutteri under samleje var skilsmissegrund og ikke det modsætte !

Den mest overbevisende eksempel på at den lykkeligste og mest harmoniske parforhold hvor partner holder sig til hinanden indtil døden skiller dem - hvorefter den efterladte forbliver trofast til resten af livet er jo STINKDYRET !

Slut prutt finale.

Strandkro.