/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Placering af links
Fra : Rfou
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 02-01-05 14:19

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der bliver irriteret over alle de tips der kommer i kategorien kandu, hvor der kun ligger et par links til noget som der er en der har fundet gode. Når de er ude af sidste 25 er de jo næsten helt ude i glemselen, og dermed spildte.

Burde de ikke lægges i kategorien hjemmesider, Det er da der jeg ville søge, hvis jeg skulle lede efter en hjemmeside. Især hvis det af overskriften fremgik, hvad det drejer sig om.
Rudolf

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 02-01-05 15:31

jo, du har ret. Men at få dem til det, det er vist et størrer problem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 15:44

der kan jo lige være noget man søger efter hvor lige linket kan bruges - så tror ikke vi skal være så helt utilfredse

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-05 15:58

Når jeg søger på kandu, bruger jeg søgefeltet øverst til højre.

Indtaster et "søgeord" og det fungerer fint.

Hvis man kun vil lægge et link til en hjemmeside, mener jeg at det bør lægges i den kategoti, som emnet handler om.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-05 16:40

Jeg har læst dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/10159

Jeg har fuld forståelse for tragedien, men linket kan ikke bruges, da der ikke er opdateringer.

Der skulle i stedet være henvist til politiets hjemmeside, som opdaterer 2 gange dagligt.

Godkendelse af svar
Fra : Rfou

Dato : 31-12-05 23:10

Tak for svaret ans. Jeg opdagede lige at jeg havde spørgsmålet til at stå åben endnu