/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
fortsættelse af tv2´s julekalender?
Fra : takskaldeha
Vist : 560 gange
7 point
Dato : 02-01-05 11:16

Nu hvor tv2 sendte "Alletiders jul" i år, er det mon så sådan at de sender "Alletiders nisse" næste år? Og kanske ligefrem "Alletiders eventyr" (eller hvad den nu hed) det efterfølgende år? Er der nogen derude i det ganske danske land, der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-05 11:18

? ? ?

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 17 point
Dato : 02-01-05 11:42

Dette er ikke oplyst.
Men man har mulighed for at kontakte DR og TV2 og få oplyst programmer langt fremme.
Da jeg i tidernes morgen arrangerede undstillinger og messer, brugte jeg dénne mulighed for ikke at arrangementerne skulle kollidére med en spændende udsendelse.
Det skulle ikke undre mig, at de fine skriveborde allerede har planlagt, hvilke nisser der skal på skærmen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 12:16

som yearhouse skriver - prøv at ringe og forhøre dig.

Det her er ikke et svar -men jeg kan ikke lade være med at lige beklage mig lidt - for det er ikke særlig morsomt at de udsender genudsendelser igen og igen - hvad jeg synes er lidt synd for de børn der nu har set samme kalender igen og igen. Der er ski da brug for lidt mere fantasi

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 02-01-05 12:52

Hej miritdk.... så vidt jeg husker er det da første gang denne julekalender blev vist siden første gang den kom, sååå...
Men du har da ret i at der generelt er for mange genudsendelser i tv! Og så en anden ting, der generer mig (når nu jeg er igang) nemlig at DR meget ofte reklamerer for DR2 og TV2 der reklamerer for både TV2-Zulu og TV2-Charlie!!! Det er da bare irriterende for en stakkel som mig, der ikke kan se nogen af de kanaler!

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 02-01-05 13:14

Hej
Den først hed: Alletiders jul vist på tv 2 i 1994 og 2004
Den næste hed: Alletiders nisse vist på tv 2 i 1995
Den næste hed: Allertiders julemand vist på tv 2 i 1997
Den sidste hedder Pyrus i allertiders eventyr vist på tv 2 i 200
Oplysningerne fundet på dette link: http://www.danskefilm.dk/

Godkendelse af svar
Fra : takskaldeha

Dato : 08-01-05 21:10

Tak for svaret yearhouse.