/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Findes der??
Fra : Rytterknaegten
Vist : 365 gange
499 point
Dato : 02-01-05 07:58

Fra Lis B, fik jeg Tippet om Tom Stryns Slægtsdatabase for Lolland-Falster, findes der een om Nørrejylland??
Mvh Rytterknaegten.

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 02-01-05 08:09

Findes der Slægtsdatabase, feks over Ringkøbing Amt, er jeg meget interreseret i det.

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 02-01-05 08:31

Prøv at kontakte Stadsarkivet Aalborg - de kan muligvis guide dig på rette spor.
Du kan også kigge lidt på disse sider ...
http://www.aalborg.dk/serviceomraader/kultur+og+fritid/kultur/arkiver/lokalarkiver.htm

Mvh Carsten

Kommentar
Fra : agerlund

Dato : 04-01-05 06:41

Hej.
Jeg har en del personer fra Ringkøbing amt. men desværre ikke på nettet.
hvilke sogne drejer det sig om

Gilsen Grete

Kommentar
Fra : agerlund

Dato : 04-01-05 06:42

det skulle være Hilsen Grete

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 08-01-05 01:39

Hej Grete, Sogne i Vinderup Kommune har interesse.
Mvh John

Accepteret svar
Fra : agerlund

Modtaget 499 point
Dato : 09-01-05 07:13

Hej John.
Jeg har bla. Busk slægten fra Sevel Djeld som også er i Sahl Hasselholdt.lidt i Haderup, og en del i Ejsing
Men det ville være nemmere hvis du skrev hvilke personer det drejer sig om, og i hvilke sogne
Hilsen Grete

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 10-01-05 07:49

Hej Grete, jeg er jo lidt "på herrens mark", da det jeg søger ikke kan sættes navn på endnu. Har kun nogle gisninger på et efternavn(e) Hamann/Hartmann, eller noget lignende, og det skulle være på Handbjergkanten. Har set FT 1880, og her er ingen "H"navne, der nærmer sig dette. På Vinderup Egnshistorisk Arkiv,er der lagt FT ud, så jeg er ikke nået saa langt endnu. Så Tak for interessen til Carsten og Dig. Desværre kan jeg jo ikke dele point´s, hvilket jeg gerne ville.
Mvh John

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 15-01-05 23:48

Hej Grete, tak for Din interesse, men jeg når nok ikke videre, det er for lidt jeg har at gå efter i denne sag.
Mvh John