/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kan jeg lave min film format om og se på~
Fra : 10.Totti
Vist : 350 gange
100 point
Dato : 02-01-05 03:15

har nogle film...divx...kan jeg på en eller anden måde lave dem om og så se filmene på dvd..der den ik kan afspille divx

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 02-01-05 03:26
Kommentar
Fra : asim2

Dato : 02-01-05 07:28

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp hent mediaplayer den afspiller alle formater også divx

Kommentar
Fra : asim2

Dato : 02-01-05 07:30

hent mediaplayer 10 den afspiller alle formater også divxhttp://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 02-01-05 09:27

Er det mig der er forvirret?
Øverste link henviser til en downloadside der ikke eksisterer.
Mediaplayer kan vel ikke konverte så cdérne kan afspilles på en DVD som spørgsmålet gik på.
Eller hva?

Accepteret svar
Fra : Yumatci

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-05 10:19

Her download dette program og installer det: http://download.pegasys-inc.com/download_files/TMPGEnc-2.524.63.181-Plus-EN-Installer-DL.exe

Når det er gjort trykker du ind i det der kommer nu et vindue der trykker du på knappen "Try it"! Nu kommer der så to vinduer op luk det ene! Tryk nu på "browse" ud for "video source"
og vælg filmen du vil lave om og tryk "åbn"! Vælg så "Browse" nede i "Output file name" og vælg navnet som filmen skal gemmes som og hvor den skal gemmes og tryk "Gem"! Tryk nu på "Start" Knappen for oven og den laver filmen om! Nu kan du brænde den ned og køre den på din dvd-afspiller!

Ps. Det tager lidt tid og lave filmen om alt afhængig af hvor stor filmen er!

Hilsen Yumatci

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti