/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gæt en sang
Fra : Trinethk
Vist : 409 gange
50 point
Dato : 01-01-05 21:54

Hej jeg sad og hørte en mega gamel cd hjemme hos en kammerat..
Sangen hander om en ecstasy-pille der synger, den siger noget i retningen af det her :

Let me take you out of the control, and bring you places you never had before....

Hvis nogle kender den må de meget gerne svare hurtigst så muligt..

Jeg har detsvære ikke flere oplysninger :(

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-01-05 21:59

Ha ha Trine, ja man kan godt høre du ikke er så gammel..eller også er jeg blevet gammel

Mega gammel CD !!!!! Ja vi havde ikke CDér da jeg var helt ung..ergo må jeg være Mega-gammel..

Sorry at jeg bruger din tråd uden at komme med svar..kom bare sådan til at grine..håber du tilgiver mig.

mango

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 01-01-05 22:02

mango< det er helt ok... grunden til jeg ikke har flere oplysninger er nemlig at denne tekst er copy and past fra en anden side :)
Så egenligt er det slet ikke mig der stiller spørgsmålet. Eller har skrevet det.

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 01-01-05 22:12

Jeg er også mega gammel. Men jeg vil dog gætte på at sangen måske er "Obtaning the ecstasy Pill" af DistantJ.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-01-05 22:15

oki Trine *G*

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 01-01-05 22:21

felix30 ok... men jeg kan ikke finde den på amazone.. kan du evt give et link ?

www.amazon.com

Accepteret svar
Fra : xick

Modtaget 50 point
Dato : 02-01-05 00:16

Det kan være fordi felix30 ikke har stavet det rigtigt
Det staves: Obtaining the Ecstasy Pill
du kan høre/downloade sangen her: http://www.vgmix.com/song_view.php?song_id=1654

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 02-01-05 00:22

Nå ja det kunne være jeg skulle have stavet lidt bedre. Undskyld

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 02-01-05 00:31

Tak men det er jo bare et rytmisk nummer uden sang.
Den jeg leder efter bliver der sunget: Let me take you out of the control, and bring you places you never had before....

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 02-01-05 00:32

Det gør der også på den rigtige. Nu har jeg prøvet linket og melodien er den jeg henviser til i en lidt særpræget udgave, men den er lavet med tekst.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 02-01-05 00:38

ok Takker :)
felix30 jeg laver lige en post til dig med point :)

Godkendelse af svar
Fra : Trinethk

Dato : 02-01-05 00:39

Tak for svaret xick.