/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
internet explore
Fra : graahede
Vist : 748 gange
100 point
Dato : 01-01-05 20:53

er der nogle af jer der har prøvet nogle af de andre programmer til at komme på nettet med

Accepteret svar
Fra : alstroem

Modtaget 110 point
Dato : 01-01-05 21:00

Mozilla Firefox er et rigtig godt alternativ til Internet Explorer. Nu har jeg kørt med den, siden den udkom, og den er langt mere stabil end IE.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 01-01-05 21:20

kan man have begge to samtidig, og hvad er forskellen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 22:40

Jeg "kører" med både Internet Explorer og Mozilla Firefox samtidig og det kan man sagtens.
Firefox spørger endda om du vil hente/kopiere data fra Internet Explorer.
Du kan hente den gratis her:
http://www.mozilla.org/products/firefox/

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 01-01-05 22:48

hvad kan det ene det andet ikke kan

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 22:56

Jeg har ikke undersøgt den så meget.
IE - taler dansk
FF - taler engelsk (endnu)
Men prøv at kigge her(på dansk):
http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/start/central.html

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 01-01-05 23:24

Tak for svaret alstroem.
og tak for svaret emesen,nu giver jeg point til den der først svarede.Sidste gang jeg stillede et spørgsmål fik jeg at vide at det skal man gøre

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-05 10:00

Ok og jeg håber du får fornøjelse af din nye browser.