/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Template til mit php bb forum...?
Fra : Tompe_10
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 01-01-05 19:13

Er der nogen her der kender en side hvor jeg kan hente en template til mit nye php bb forum...?

Hvis i ikke kender sådan en side er der så en der kan fortælle mig hvordan jeg selv laver et...?

d skal lige siges at grafik og design ike ligefrem er min stærke side HeHe

Accepteret svar
Fra : Flemming_Dahl

Modtaget 110 point
Dato : 01-01-05 19:35

Hej.

Håber du kan bruge lid herfra

http://www.phpbbhacks.com/templates.php

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 01-01-05 19:36

kig på www.phpbb.com der kan du downloade nogle?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-01-05 19:40

Hvis du laver en google søgning får du følgende resultat http://www.google.dk/search?hl=da&q=phpbb+%2Btemplates&meta=

Her må være masser du kan bruge.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 01-01-05 22:19

Ok takker alle sammen

Da jeg jo kun kan gi point il en af jer bliver det flemming da han var den første der svarede

ses gutter

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 01-01-05 22:21

Tak for svaret Flemming_Dahl.