/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
NORTON BLOKKER MSN
Fra : Traffic
Vist : 410 gange
200 point
Dato : 01-01-05 15:11

Har netop installeret Norton Internet Security, og nu vil MSN ikke logge på ved opstart.
Den forsøger men det mislykkedes, herefter kan jeg sagtens logge den på (efter Norton er opstartet).

Kan ikke gennemskue hvor det er galt, nogen der har oplevet lignende og har LØSNINGEN !

Nazgul

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 210 point
Dato : 01-01-05 15:23

Hmm...nu er det bare et gæt men, har du SP2 ? Ihvertfalt en go ting at havde.
Slå fierwallen fre Norton og brug den fra SP2 istedet.
Ellers ved jeg ikke hvad der er galt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 16:34

Ja selvfølgelig skal Norton først være klar før du kan sende og modtage (MSN)
Det er jo derfor du har Norton.
Men som Trinethk siger - du kan ikke ha' både XP firewall og Norton firewall kørende på een gang - den ene skal lukkes ned.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 16:54

nemlig emesen - jeg var ellers lige ved at skrive det samme

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 01-01-05 19:42

Ja det er jeg klar over, og lige nu er det Nortons firewall der er sat til.
Der har hidtil ikke været problemer med McAfee firewall.
Er der en måde hvorpå jeg kan ændre rækkefølgen for hvornår programmerne læses ind.
Som det ser ud lige nu hedder rækkefølgen : MSN - Norton Antivirus - Norton Internet Security.

Det ville måske løse sig hvis MSN fik en lavere prioritet og startede op som det sidste program !

Men hvordan ?

Nazgul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 20:09

Jeg mener at Norton overstyrer/overhaler MSN som bare må vente.
Det komme jo også an på hvor meget du har sat Norton til at kontrollere ved opstart.

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 01-01-05 20:25

-> Emesen
Det er netop hvad der sker.
Men er der ingen der har oplevet det samme, og løst problemet ?

Nazgul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 20:32

Jeg har også Norman firewall...............og den gør det også.

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 02-01-05 11:10

Tak for svaret Trinethk.

Jeg har ikke fået løst mit problem, men giver pointene til den der svarede først !

Spørgsmålet stiller jeg igen her fra morgenen, og håber der er nogle/en der kender til problemet !

Nazgul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-05 11:52

Måske er det ikke så smart at køre både McAfee firewall og Norton samtidig.