/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Problem med skærm
Fra : Nexuz
Vist : 350 gange
308 point
Dato : 01-01-05 13:31

Min far fået ny computer som jeg har samlet! Min far er af den type, at det bare skal virke. MEN DET GØR SKIDTET IKK! Efter at computeren blev flyttet, viste skærmen ikk noed billede, jo i starten gjorde den, men efter "WIN XP" loadingen, så forsvandt det. Den vil godt starte op i fejlsikret tilstand, men det hjælper ikk at ændre skærmopløsnngen til minimal.
Hva kan der være galt? Jeg har en del erfaring omkring nørderi og er selv lidt af en overclocker-type, og hjælper da gerne herinde, så lad vær med at komme med forklaringer skåret ud i pap!

Det er af yderste nødvendighed, at dette bliver ordnet, da min far har meget vigtige opgaver at ta' sig til!
Tak på forhånd!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-01-05 13:55

Prøv at geninstaller driverne til grafikkort, men afinstaller først den nuværende driver i fejlsikret tilstand.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-01-05 14:01

Hejsa

er skærmen helt sort, uden courser stående oppe i venstre hjørne, eller
kommer kun musen frem når der skiftes til win gui ??

Kommentar
Fra : Nexuz

Dato : 01-01-05 14:17

Den viser sort skærm direkte efter "windows XP" -loadingen!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-01-05 14:22
Kommentar
Fra : Nexuz

Dato : 01-01-05 14:23

Det er en Samsung SyncMaster 750p!

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 01-01-05 14:38

Hvor i landet er du lokaliseret ?
OW

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 01-01-05 14:43

geninstaller drivere til grafikkortet, eller gendan systemet

Kommentar
Fra : Nexuz

Dato : 01-01-05 15:19

Jeg fandt fejlen. Jeg fandt ud af at, min far ikk havde fået sit nye gfx endnu, og sad med et PCI nVidia mx 420 og ikk et agp mx 440 som min far havde prøvet at installere!
Jeg er lokaliseret nær Kalundborg, hvorfor?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-01-05 15:29

Fint at du fik løst problemet - håber at din far nu kan få lavet sine opgaver.

//bentjuul

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 01-01-05 17:39

Såfremt du var i nærheden så osv
mvh og godt nyt år fra OW

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 11:33

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?