/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook backup fil kan ikke importeres
Fra : jeanette18
Vist : 334 gange
200 point
Dato : 01-01-05 13:22

Heysa og godt nytår til alle.
Jeg sidder og roder med at få denne her fil importeret til mit outlook 2003:
http://www.janum.net/itsvar/images/jeanette18_outllok_2003_-_backup_fil.jpg

Jeg har tidligere haft et lignende problem med en anden fil og fik det til at fungere ved blot at omdøbe filen til en pst fil.
Denne gang virker metoden ikke, så jeg håber nogen har et godt tip her, i det detr er vigtige mails i backup som helst skulle genskabes.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 13:44

Hvilken type er din fil nu.
Prøv lige at h-klikke på den > egenskaber

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 14:07

Heysa emesen> Ja det er netop lige det som er problemet. Jeg ved simpelthen ikke hvad det er for en type fil. Under egenskaber står der FIL og intet andet - desværre.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 14:11

Hvis du >h-klik på filen>egenskaber>generelt>så skal den vise dig filtypen.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 14:14

Der står fortsat kun fil. Ved ikke om du lige kan skimte under filtyper i skærmdumpet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 14:18

Jo det har jeg set - det er derfor jeg spørger om typen.
h-klik henne på "backup"

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-01-05 14:21

Hejsa
i stifinder klik på "funktioner" >> mappe indstillinger >>vis >>fjern flueben ved
"vis skjulte filer" og ved "kendte filtyper" derved kan du se hvilken fil det er.
(om er en *.pst fil)

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 14:23

Til jer begge. Jeg har prøvet disse muligheder af, stadigvæk det samme problem.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 14:26

start >søg>filer og mapper>skriv .pst og søg

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 14:26

Til orientering fra en af mine tidligere tråde hvor jeg havde nøjagtig samme problem. Denne her gang virker løsningen desværre. http://www.eksperten.dk/spm/525993

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 14:28

Også var det desværre lige det forkerte link jeg gav jer. Det korrekte er her: http://www.eksperten.dk/spm/531660

Beklager.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 14:30

emesen> pst søgningen viste dem den skulle - nemlig alle office-datafilerne - men desværre ikke denne her. Computeren kan simpelthen ikke identificere den fil.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 14:32

Du står vel i den mappe filen skal importeres til

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 14:34

emesen> skærer du lige den ud i pap - er ikke lige helt med hvad du mener *SS*

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 01-01-05 14:55
Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 15:00

Heysa dk. Tak for linkene, men dem kender jeg godt og kan ikke lige se hvor i artiklerne jeg skulle kunne finde løsningen på mit problem. Vil du prøve at præcisere muligheden for en løsning i teksten:)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 15:02

Det var noget vrøvl jeg sagde.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-01-05 15:23

der er ikke noget specielt sted i linkene, andet end et af dem måske kunne hjælpe dig på vej.........

den backup fil du har linket til, er det en outlook 2003 fil eller en tidligere version ??

jeg er ikke 100% sikker på om du kan gøre detteher

installere outlook express, (vælg nej til det skal være standard program.....)
kan du importere filen i outlook express ??
hvis du kan, så skulle du derefter kunne importere hele molovitten til outlook.
jeg ved dette trick virker med outlook version 2000.

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 15:31

Løsningen har jeg nu fundet: I stedet for kun at omdøbe filen til .PST skal den hedde OUTLOOK.PST og herefter kunne windows finde ud af det.

Tak for ihærdig indsats til jer begge to og godt nytår:)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 16:09

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-01-05 16:13

*GG*