/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE til miritdk !!!
Fra : bennymanden
Vist : 445 gange
20 point
Dato : 01-01-05 12:45

Tillykke miritdk - du fik så æren og "øreristeren" herfra og
mange hilsener til en fortjent vinder
Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-05 12:52

Tillykke til dig miritdk og

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-01-05 12:54

Tillykke med præmien miritdk!

til alle!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-01-05 13:03

Også et fra mig.

Lidt , men trods alt til alle.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 13:11

Et rigtig hjerteligt skal lyde herfra Smørum.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 13:30

Selvfølgelig det aller aller allerstørste tillykke fra mig
Du var den rigtige vinder,ingen har fortjent den mere end dig
Ved siden af dig er jeg INGENTING
Jeg er rigtig GLAD for det blev dig
Tillad mig at byde på en chokoladecigar i dagens anledning, til dig skal jeg også sørge for der er champagne i stride strømme.
Bare sig tid og sted,mit bankende hjerte ligger for din fod.
Din indtil døden indhenter mig,altid hengivne KELD.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 13:43

tusind tak til jer -- haha der er vist nogen der synes jeg skal have varmet ørerne hvad ???????????

Håber i havde en dejlig nytårsaften

god start på det nye år herfra

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-01-05 13:50

Gratulerer meritdk,er bare alle tiders jo,men du må huske hilse INGENTING også vet du,våken her en lille stund for din skyld..er jo ikke noen rigtig fine så jeg afslutter med en

Fortsatt godt nyttår

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 14:03

ÅHHH altså Keldd - du kan bare det der - nej opgiver at skrive - griner endnu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 14:05

holniels takker - øhhhhhhh hvad i alverden mon du lige mener med INGENTING

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-01-05 14:07

Et stort skal lyde - og godt at keld har indset at den rigtige vinder er fundet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 14:42

Mirit også et stor tillykke fra Herning

Det der med at få varmet ørerne er min skyld.

Man har hidtil kald månedens præmie for en brødrister, men da præmien i denne måned var 5 højttalere, kaldte jeg det i en anden tråd for en 5-kanals ørerister. Hæ Hø Ho Gnæk

Og jeg synes osse at du havde fortjent at få "varmet dine ører" Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 20 point
Dato : 01-01-05 14:53

(((((((((((((((POW))))))))))))))))) arne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 15:00

Jeg syntes også det lød meget skægt med en "ørerister"
Men jeg mener ikke Miritdk trænger til at få ristet ørerne.
(Miritdk - du Skypede vist lige forbi )

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 15:28

eme

Nu skrev jeg jo ikke at mirit's ører skulle ristes, men varmes. Og i denne kolde tid er det ikke helt skidt at have varme ører. VEL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-01-05 15:29

Nu kan du få eme og keld i hver sin højtaler og det "løse" bagfra!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 15:40

tedd.
det "løse" bagfra??? Må vi SÅ be' om kammertonen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-05 15:44

miritdk

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 15:47

Keldd

Det er jo bl. a. den der kommer bagfra! Via Rear-speakers (L/R)

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-01-05 15:53

... tja, med alle de højtalere og mange ledninger kan der nemt opstå "løse" forbindelser ! .... om der så er Rear eller Front, det må i selv afgøre
[hør] Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 16:07

Benny

Nu skal du se noget helt specielt: Arne skriver LOL

Det er aldrig sket før.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 16:14

Hvorfra kommer subwooferen så !!!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-01-05 16:17

Arne skriver LOL????,pas på ham benny

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-05 16:34

Mirit:

Det var så herligt at se, at jeg blev helt vågen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 16:41

[hør] nu er jeg altså på den - for skulle fortælle det til min datter og - ihhhh - har jo ikke lagt mærke til hvad det egentlig var for noget - så hmmm - hun fatter intet og det gør jeg heller ikke
- her blev jeg ski da .....................

nogen der kan dokumentere den præmie ????????? (linke til noget der viser hvad det er ???)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 16:43

Jeg MÅ jo også vide hvad der sniger sig ind forfra og bagfra og hvad ved jeg ikke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 16:51

Miritdk >
http://www.kandu.dk/dk/premie.asp
rul ned i bunden og peg på tegningen til venstre for "Tillykke til miritdk"

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-05 16:53

Mig bekendt er det et højttalersæt, du har vundet.

Så det, der sniger sig ind forfra og bagfra, er altså lyd.
Du kan også få det fra begge sider samtidig.

I alt er der FEM muligheder på én gang.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-05 16:56
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 17:02

Og det er vist den sølvgrå, som er Kandupræmien. Jeg håber i er glasforsikret med al den lyd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-05 17:13

Læg mærke til at modellen hedder tsunami, hvilket også er navnet på de flodbølger, som har ramt Asien.

Lidt af en tilfældighed.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 17:13

takker for hjælpen - havde ikke skænket det en tanke jo - jaja så får vi se derhenad

emesen - hele 5 muligheder på een gang - ushhhhh *GGG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 17:19

Ans - det er ikke alt man skal lægge mærke til.
Miritdk - det er med surroundlyd - så hvis du er hurtig nok, kan du følge lyden rundt i højtalerne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 17:21

ja ans det er rigtigt - ret besynderligt faktisk - men tsunami er jo ikke et navn den bølge lige har fået vel ??? ;.)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 17:28

Tag det roligt merit,alt ordner sig,nu ingen panik vær ikke bange,
det er bare et stykke moderne teknik der komer lyd ud fra...................næsten ligesom en radio.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 17:29

emesen - det kan du lige se for dig hvad ???????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-05 17:29

Det betyder sikkert at det er nogle "kraftige" højttalere du har vundet kraftige "lydbølger"

tsunami/flodbølger http://www.dmi.dk/dmi/index/viden/oceanografiske_emner-2/tsunami_boelger-2.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 17:31

keldd ((((((((((((( gid dine skaldyr må grille rigtig meget )))))))))))))))))

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 17:39

Jow da - en lettere livlig fantasi har jeg vist.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 17:41

ans - jeg må vist så installere varslings signalering - alle mine facader er jo stort set vinduesfacader -

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 18:06

Åhhhhh merit,det kan du altså ikke være bekendt......... ingen cigarer ,brændte skaldyr
mit liv har ingen mening nu..........igen.
oh skænk mig en grav, ved det iskolde hav
hvor kun bølgerne hører min hulken
Hilsen Keldd......på...vej....mod......havnen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 18:29

aarghhhhh din tosse keldd - skån os for flere katastrofer og hold mund !!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 19:19

Hej alle. Fandt lige denne nytårshilsen:

http://web.icq.com/friendship/swf/0,,16961_rs,00.swf

Bedre sent end aldrig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 19:19

Hej alle. Fandt lige denne nytårshilsen:

http://web.icq.com/friendship/swf/0,,16961_rs,00.swf

Bedre sent end aldrig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 19:26

Kære rare Miritdk - (hvisker forsigtigt) er du begyndt på dit rygestop ?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 19:33

eme:
Måske,damen er lidt syrlig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-05 19:51

Hun er sikkert bare godt bombet.
Og hvem er ikke det - her 1. nytårsdag?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 20:06

Jeg har kun været i nærheden af 6bomber i går.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-05 20:11

Emesen > Det kan man skam også godt blive bombet af.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-05 20:12

emesen

Så var det derfor du gik tideligt i seng

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-05 20:14

Og hvorfor virkede den dumme smiley nu ikke?

Nå, men Kandu har jo længe været bombet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 20:15

Det var de 6bomber som hang ned over skærmene, så jeg ikke kunne se noget.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 20:18

Jammen Rellom dog du som skriver så meget må da vide, at der er forskel på
; semicolon
og
: colon

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 20:22

Ikke men olsenbanden...............................yes.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-05 20:24

Emesen > Jamen det SKULLE være simicolon. Nemlig denne ; - )

Men nu vil jeg slæbe mig ned på tanken efter et par dvd-film,
som tillader hjernen at stå på standby.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 20:29

NIX Keldd

Hun er bare træt af en en vis person nu, efter ikke at have lykkedes med af få dova som cyber-kæreste, igen ter sig som en lille liderlig hanhund.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 20:36

Når der var du dit møgsvin, nu kender jeg dig igen, du ved som sædvanlig ikke en kæft
om hvad du ævler om,skrup ud til din åndsvage kæleko,den må da kunne tilfredsstille dig.
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-05 21:01

Rellom
Det er punktummet lige før semikolon der saboterede din smiley

mvh dova

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-05 21:20

Dova > For mig at se huskede jeg nu mellemrummet.
Jeg prøver lige at skrive det uden mellemrum for at se,
hvordan det så ser ud: .

Og så vil jeg kaste mig over "The Blair Witc Project"
og "Sønnen fra Amerika".

Det virker som et par film, jeg lige kan klare.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-01-05 21:22

Nå, det fungerer sq også, selv om man IKKE husker mellemrum efter punktummet.
Så er jeg ligefrem blevet klogere i dag.

Men dvd'en kalder - til jer alle!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-01-05 21:33

Mange gange tlk mirit...håber da du kan finde ud af at sætte dem til?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 23:07

Nåe ja Rellom

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-05 23:16

nå da da hvor i hygger jer - forresten er jeg ikke bombet - ville bare gense ringenes herre - er vild med eventyr - og den var det værd igen igen.

emesen- nej ikke det store rygestop endnu - men det kommer og jeg synes selv jeg er godt igang - men kan altså ikke helt endnu - det er nu heller ikke et nytårsforsæt - men jeg VIL -og det skal nok komme derhen ad

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 00:13

ARNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hvad filan er der galt med dig - hvorfor er du så grov og uartig rent ud sag og mildt sagt ????
Hvad bilder du dig egentlig ind at omtale mig sådan ??????

citat "
NIX Keldd

Hun er bare træt af en en vis person nu, efter ikke at have lykkedes med af få dova som cyber-kæreste, igen ter sig som en lille liderlig hanhund. "

fej for din egen dør først eller tag dine piller !!!!!!!!!!!! Eller hop ind i gummicellen igen

jeg har for fan da ikke forsøgt at få dova som cyberkæreste nogen sinde - og jeg kan af gode grunde ikke opføre mig som en liderlig hanhund - hvor i mod du opfører dig som en hund der lider af hundegalskab (se under rabies)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-05 00:19

mirit
MISFORSTÅELSE af "arne-sprog"

Læs: Du er træt af Keldd, fordi han, efter at jeg ikke ville være hans cyber-kæreste, te'r sig som en liderlig hanhund over for dig.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 00:20

dova - smutter lige i noget mere bekvemt ifald du lige tilfældigvis kommer forbi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 00:23

Synes ikke der er noget som helst at misforstå - arne er jo så klog

psst dova - er du i nærheden ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 00:24

ps til dova - læs lige din oversættelse og fortæl mig hvad du synes du skrev

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-05 00:25

miritdk

Jeg tror også at du misforstod det arne.jakobsen skrev.

Jeg forstod det på samme måde, som dova gjorde. Tror nu også at Keldd forstod det på den måde, han har da svaret på indlægget.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 00:26

ans *GGG* - så læs dovas oversættelse igen - øhhhh

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-01-05 00:28

Så er det altså mig eller dova mirit.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 00:29

keldd hvis du nogen sinde pisser på mine domæner så - grrrrrrrrr

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-05 00:55

mirit
??????????????????????????????
Det er en indskudt sætning, mirit.
Prøv at se væk fra " efter at jeg ikke ville være hans cyberkæreste"
Så bliver det "fordi han te'r sig som en liderlig hanhund over for dig"
IKKE SANDT; MIRIT
mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-01-05 00:57

mirit,kommer du så efter mig????????
Og forresten kan jeg ikke lide piger,der bruger grimme ord.
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 01:02

dooooooooooooooovvaaaaaaaaa - jeg laver jo bare fis og ballade -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 01:04

keld dit rare møgsvin - det kan jeg da heller ikke

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-05 01:19

Mirit,
Nå, så det var fis og ballade, ja-ja, det ka' enhver jo komme og sige

Keldd
du er vel ikke sart over at læse en lille oversættelse af arnes brokker

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 01:22

dova - ja - men det var det altså - havde faktisk håbet arne ville dukke op - for selv han kunne vel se det
(synes da ellers jeg lød rimelig troværdig - men det er jo sent - lol)

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-01-05 01:35

Keldd, hvordan synes du selv det går ?
Jeg mener her er du jo godt klemt mellem: tøserne, pigerne, kællingerne, madammerne
du ved hvad jeg mener ? .... alle disse dejlige Quinder, de har hver deres mening, og alligevel rotter de sig sammen

....... ja - ja - en "Cyperkæreste" er vel altid godt (bare det er det rigtige køn)

Hvad siger du miritdk ? "Tillykketråden" har vist udviklet sig
Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 01:38

bennymanden - jeg siger herligt med lidt smalltalk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 01:40

ps...... cyberkærester er sikkert helt godt - bare de holder sig derude i cyberspace ... var da lige ved at skrive cybercity

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-01-05 01:44

helt enig miritdk - ja, bare de holder sig ude i "Cibercity"
...... jeg var lige borte et par timer, men det var med stor fornøjelse jeg læste tråden igennem, mennnnn.... OK - det er vel lidt som det plejer - de samme laver sjov, de samme brokker sig, og så er der alle de andre.....
2005 bliver præcis som det gamle år

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-01-05 01:48

HERLIGT. arne har skrevet LOL

...verden er af lave Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-01-05 01:51

dova:
Skide være med arne,men lad idioten svare for sig selv.
Og jo,jeg er måske sart,for han fordrejer tingene,og så så siger du det een gang til,
så der rigtig kan gå kage i det.Men lad os lige få et par ting på det rene.
Jeg kan sagtens huske at jeg spurgte dig om du ville være min kæreste og alt det der,
det var en sjov tråd,det har jeg vist gjort flere gange.Men du har jo aldrig sagt nej,at det så var underforstået er jeg godt klar over,jeg ved sgu da også du er gift,men at fjolset førte sig frem med moralske opstød
om at "jeg ville begå ægteskabsbrud" hvad rager det dog ham,manden er jo gal.
Næh sart er jeg vist ikke dova,så var jeg nok rendt ad helved til fra Smalltalk for længe siden.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-01-05 01:58

benny:
Hvad så,skal du med på Skype??
brug min profil >> kelddo<< så er du inde i varmen ,Ha ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-05 09:50

Keldd

Du må da undskylde hvis jeg har fornærmet dig.

Men det var nu ikke mig der startede "så der rigtigt kan gå kage i det"
(kommentar 02-01-05 00:13, især de sidste 2 linier)

dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-05 10:14

haha nej det var mig dova og egentlig er jeg måske også forkert på den - ville jo lave lidt sjov og ballade - men når selv arne ikke har gidet svare så går jeg ud fra at han også har fattet den. (faktisk lidt sjovt at skabe sig lidt - bare ærgeligt man ikke uden videre kan fjerne det igen

Men halehøjsa og god søndag - til alle

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-01-05 10:59

Dova:
Du har da ikke fornærmet mig,alt er godt,bare vi ikke skal til at
finde gamle indlæg frem om hvem sagde hvad og hvornår,så bare sig noget
til mig, jeg kan tåle det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-01-05 11:02

Og merit:
Vær sikker på een ting,arne har ikke fattet et suk.
Så skulle det da være første gang.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-01-05 12:25

Keldd - nu skal du nok være lidt forsigtig med hvad du siger til Miritdk.
Tænk lige på hvad der kan ske hvis Miritdk starter øreristeren og slutter den til Skype..............................gisp. ((((((((((((((((((pow)))))))))))))))))))))

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-01-05 12:52

eme:
Det gør hun ikke,det ville hun ikke finde på,hun er jo så sød.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-05 13:15

Til mer' lykke miritdk

Jeg har jo på et tidspunkt kaldt denne månes præmie for en rædsel. Disse ord tager jeg i mig nu og bander over det ikke blev mig der vandt. I mit afsind Nytårsaften skulle der nemlig skues HELT op for stereoen, så alle på vejen ku' lytte med på TV2's 'Rigtige mænd..' Resultatet ???

Farvel bashøjttaler i højre kanal

..og for det ik' ska' være løgn har jeg mistet stemmen totalt. Til glæde for mange og til jubel for endnu flere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 02-01-05 14:17

waauuu MOLO..kommer du ikke over?

Hvordan kommer man mon op i morgen?...Efter at have lavet om på nat og dag?

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 02-01-05 16:18

Tak for svaret miritdk.
...... det var en hyggelig tråd, jeg prøver ganske forsigtigt at lukke den med
et til alle.
mine indlæg i nat blev "venligst" fjernet af censuren, så nu må vi se om dette går.

BIG BROTHER IS WATCHING YOU

mange hilsener Benny