/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til SOF 2
Fra : joker
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 16-08-02 19:07

Hej

Jeg er lige begyndt at spille SOF 2 og er allerede gået i stå.....! Jeg er kommet til Train Station og skal løsne bremserne på toget? Hvordan gør jeg?

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 16-08-02 19:26

Hej Joker,

nu ved jeg ikke om det her vil ødelægge resten af spillet... men der er her en "Soldier of Fortune II Walkthrough"... -->
http://www.sof2match.com/view.php?id=40

så nu håber jeg ikke at jeg er kommet til at ødelægge fornøjelsen og overaskelserne for dig ved spillet...

ellers vil foreslå dig kun at kigge på denne her fra walk thru'en... "Train Station"... -->
http://www.sof2match.com/view.php?id=47

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-08-02 10:32

Hej Joker,

har du fået løst problemet med bremserne, eller driller det stadigvæk?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 22:04

Prøv denne link, den er en walkthrough af hele spillet.

[Serenity]

begin 666 Soldier of Fortune II Double Helix @ RavenGames.com.url
M6T1%1D%53%1=#0I"05-%55),/6AT=' Z+R]W=W<N<F%V96YG86UE<RYC;VTO
M<V]F,B]W86QK=&AR;W5G:"]S;V8R=V%L:RTP-RYP:' -"EM);G1E<FYE=%-H
M;W)T8W5T70T*55),/6AT=' Z+R]W=W<N<F%V96YG86UE<RYC;VTO<V]F,B]W
M86QK=&AR;W5G:"]S;V8R=V%L:RTP-RYP:' -"DUO9&EF:65D/30P04)%1C-"
,-3,T-4,R,#$W, T*
`
end

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 22:07

Lidt mere konkret link dette, http://www.ravengames.com/sof2/walkthrough/

[Serenity]

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 26-08-02 18:51

Hej Joker,

nu har jeg kæmpet med at først få professoren ud af hotellet, uden han hele tiden blev stående med hænderne over hovedet og rystede som et espeløv inde i et hjørne... samt at det endelig er lykkedes at komme "lydløst" hen til bremserne...

det du ska' gøre er at gå hen til den "arm"/"trækhåndtag" der peger ud af mod vinduet... jeg går ud fra du har slået den vagt til drømmeland der står derinde...

men når du er kommet hen til den, og står foran den, vil der vise sig et use ikon/billede... her ska' du så trykke på den tast, der er din USE key.... hvis du ikke har ændret den i din opsætning er det din mellemrums tast (space)... og den ska' du så holde nede indtil at bremseren er kommet i position...

når den er kommet i position, er der ikke ret meget mere at gøre... og du kommer ud på en lille togtur...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : controlizh

Dato : 27-06-03 02:13

Hej Strarup!

Hvor er det lige du mener det vindue er henne???

Når man løber op af trapperne og får smadret kasserne og hopper ud gennem et hul im muren og fræber et par vagter, kommer man til en stor hal hvor der går to vagter og patruljere, hvordan får jeg nakket dem? og er det der inde vinduet er???