/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem vinder brødristeren i dag??Ha ha ha~
Fra : Keldd
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 01-01-05 02:07

Spar jeres formodninger,det bliver som bekendt mig ,ligesom alle de andre gange
hvor jeg desværre blev snydt af kandu's ledelse som sædvanligt.
Hvor usportsligt,gad vide hvornår de får øje på mit indlysende talent,det er da utroligt jeg selv skal fortælle dem det hver gang, der må altså snart findes en løsning på deres utilstrækkelighed.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-01-05 02:20

Vi får emesen til at kontakte kandu Teamet og så vinder du garanteret

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-05 03:09

Hej Keldd
Haft en god nytårsaften????
Og du tror som sædvanligt, at du bliver den heldige vinder

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-05 03:10

Hej Keldd
Haft en god nytårsaften????
Og du tror som sædvanligt, at du bliver den heldige vinder

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 03:17

Keld

Nu er det jo ikke en brødrister denne gang, men en 5 kanals ørerister! Gnæk

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 10:18

Ikke underligt jeg ikke kan få min velfortjente præmie,når Kandu går ned i tide og utide.
Men nu tager bent og eme sig af den sag,så det er ganske vist ,denne gang vil der være retfærdighed til ,og jeg vil få
den eksklusive præmie,det manglede da sandelig også bare.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-01-05 10:22

Får vel bare drikke meg et par pils til og legge meg litt igen,du sørger for præmien til meg Keldd,er deg dybt taknemlig jo

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-01-05 10:24

PS. godt nyttår Keldd,håper jo det også hjælper til.........svimmel her,sikkert gode tegn,natti natti

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 10:29

Alle der ikke ved, at et komma altid skal efterfølges af et mellemrum, kan ikke kræve noget som helst.
Dette henvendt til Keld og Holger!

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 01-01-05 10:30

Keld
Efter at have været udsat for et udefra påført traume eller økønomisk mén,vil der være grundlag for erfarings-og intelligensmæssig opgradering
(af skade bli´r man klog)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 10:31

Holger

Man ka' squ ikke skrive natti kl. 10:24 ?

Tag dig sammen!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 10:39

olepost

Forstår budskabet, men det hedder ikke økønomisk men økonomisk.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-01-05 10:44

Sorry arne.jakobsen,natt natt da,ok????????????????

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 01-01-05 10:45

Ka du for h... ,her i det nye år ikke passe dig selv

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 10:47

dova:
Haft en god nytårsaften spørger du,ha,min datter havde sendt mig en æske fine cigarer,og det
er da 4-5år siden der er nogen der har set mig med en cigar,og hun ryger heller ikke selv.
Fine Cubanske cigarer,som hun sendte fra Las Vegas,og jeg havde lovet eme at tage nogle ordentlige
sug for ham.
Nå,jeg stod udenfor klk. 24,og skulle tænde en fed cigar,jeg lukker æsken forsigtigt op,kigger lidt på raketterne,
underligt tænkte jeg,den føles lidt anderledes,da jeg havde fumlet en cigar frem,når ind i munden med den,
Du almægtige himlens og jordens skaber,det var en CHOKOLADECIGAR.
Jeg bliver snydt hver måned af Kanduteamet,og nu også af min egen datter.
Verden er ikke sig selv mere.
Hilsen Keldd,og Godt Nytår anyway.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-01-05 10:49

Joda olepost,et par timer du,snakkes du og ? ikke bland Hans inn i dette,er på vej til slappe af her

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 01-01-05 10:56

Ikke deg Holnis

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 11:06

Nei Holger, man kan squ heller ikke sige Nat kl. 10:44

Hej vi tales ved, nu vil jeg lægge mig. Ville være OK. Men pyt: Sov godt Holger:

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 11:15

olepost

Hvorfor er du den eneste, der ikke kan finde ud af at fortællle hvem dine indlæg er beregnet for?

Er du for ung eller er du blot almindeligt dum?

Indlæggene i en sådan tråd kommer med lidt forskellige mellemrum, så hvis din bem. er til en speciel kanduer, må du fortælle det. Fess den ind din lille ½-hjerne. OK - jeg blev sur, men tænkt før du taler.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 11:17

olepost:
Fortæl hvilket traume du er blevet påført, de økonomiske mèn bliver vi alle ramt af et par gange om
måneden, mindst.
Intilligensmæssig opgradering mener du også der er grundlag for, ha ha tag det det roligt, os der skriver i
Smalltalk, har ikke brug for den slags verdslige småting, vi har skam nok i os selv, uden at behøve at gå til
yderligheder.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 01-01-05 11:27

Jeg er ked af at den faldt helt til jorden,men når man samtidig skal styre uden om (prøve)ARNE ,så bliver selv den bedste mening ødelagt.Det var ment som en vittighed!!Fortsat godt Nytår

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 11:29

Ja Ole

Så fik du osse svar fra Keld. Var det ikke på tide at du gik i seng og fik sovet den nytårsbrandert ud?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-05 11:31

Keldd

Chokoladecigar Jeg ville gerne have set dit ansigtsudtryk lige da du fandt ud af det

Du nåede vel ikke at tænde den

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 11:59

Må man godt stille et spørgsmål i denne tråd.........................Tak.

Jeg ville aldrig skrive til Kandu om en præmie::::::::::::::til jer.

Her kommer så spørgsmålet:
Hvor tæt må jeg anbringe alle disse højtalere (som jeg vinder om lidt) på skærmen uden at det forvrænger billedet.
Svar hurtigt for mine højtalere og brødristere er vist på vej.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 12:10

Det er løgn eme , det er MIG.NU
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 12:12

Æv, den skriver 12:10,og den var 12:00 Præcis.
Og nej dova, jeg kunne smage chokoladen, så jeg stak ikke ild i den.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 12:18

Keldd:::::::::::::::::huskede du at tage et ordentligt sug på cigaren som du lovede.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-01-05 12:36

tedd ligger lunt i svinget - Briani også - men emesen og Keldd er da osse` med så held og lykke med den sidste trækning
Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-01-05 12:52

Sorry for you Keldd - det blev miritdk

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 01-01-05 12:57

Keldd
Så blev du snydt igen

"langnæsesmiley"

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 13:14

Ha ha ha ha , det var med vilje, jeg har lånt hendes kjole så længe,
så hun har ærligt fortjent den
Ingen lange næser til mig dova, ha ha ha og lad
være med den ha ha ha ha djævlesmiley.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-05 13:15

Jeg tror nu også Keldd var blevet forvirret af sådan en snurrerundtlyd.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 01-01-05 13:41

Tak for svaret dova:
Man kan ikke vinde hver gang,ha ha ha ha ha ,
sååååååå.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-01-05 14:42

Selv tak Keldd
Og bedre held 1/2-o5

mvh dova