/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Godt Nytår (2)
Fra : arne.jakobsen
Vist : 420 gange
10 point
Dato : 31-12-04 22:42

Jeg har da ikke andet at bruge poængerne til! Kom ind og vær med, men ingen bitre udladninger.

Nu er der en ny tråd til alle Kanduer. Arne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-04 22:45

Er på vej over til naboen!! Godt nytår Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 22:49

I lige måde tedd, mine naboer og jeg, plejer også at mødes på et eller andet tidspunkt. Hyg Jer. Med mindre tråden bliver spammet, vil den være åben meget længe, så du kanjo se på den før du rammer puden.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-04 23:01

OK Arne ***** for et morsomt indslag ang. http://www.kandu.dk/dk/tip/10146

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 20 point
Dato : 31-12-04 23:12

Nu fik du også 5 ægte *

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 23:12

emesen

Synes du ikke den var god? Hvad betyder 5 stjerner?
Det ville ikke undre mig om jeg får 20 point for det tip. Gnæk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 23:14

Du skal ikke svare igen, igen, igen. Det var bare mig der var lidt langsom.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-04 23:14

En stjerne er jo en anerkendelse.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-04 23:18

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 23:22

Pis med dig eme

Squ da ikke før kl. 24:00

Og kommenter lige digtet! Osse selvom det ikke er mit.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-01-05 01:50

Skal starte en tråd,snart,ska lægge 500 af disse point inn,håper du kikser arne.jakobsen,ha meget meget nu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-05 01:51

Så er jeg kommet godt ind i det nye år, men jeg har haft tanker til dem, som på den ene eller anden måde lider i forbindelse med katastrofen i Øst Asien.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 03:14

ans

Har du set den med at man på sin MSN skal sætter et Hjerte foran sit navn?

holniels

Tror ikke du mener kikser, men kigger.

Men stadig ingen kommentarer til digtet?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-01-05 03:19

Bragene er aftagende whisky-flasken er tom (det var ellers 3,6 liter) og øjenlågene bliver tungere ........... jo vi kom også godt ind i 2005 ...... GODT NYTÅR til alle !!!
mvh Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-05 03:51

arne.jakobsen

Citat
arne.jakobsen Dato : 01-01-05 03:14

ans

Har du set den med at man på sin MSN skal sætter et Hjerte foran sit navn?

Hvad mener du ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 08:08

Holger

Det er lidt dumt at lægge noget ind på Kandu kl. 01:50

Kandu kører en "rydop"-kørsel hver nat imellem kl. ca. 01:50 og 02:50

I den periode er Kandu umulig at få kontakt med.

Så det der med "Hvem kommer først" blev lidt ødelagt af Kandu. Men PYT, du kanjo altid gentage det en anden gang. Du har jo stadig mange ledige point på bogen. Godt nytår igen, igen. Hilsen Arne (Ikke kærlig til dig, det kandu jo ikke lide)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 09:40

Kig lige på denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/57214

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-01-05 10:33

du ska få en tråd senere arne.jakobsen,men legger meg vel litt igen her,tidligt oppe jo for at ta meg en pils,faen og jeg vet at det er ikke så vældigt godt,men godt nyttår med stort jo

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 10:44

OK Holger. Sov godt. Og så videre.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-01-05 17:23

Tak for svaret emesen.