/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Godt Nytår(L)
Fra : arne.jakobsen
Vist : 372 gange
10 point
Dato : 31-12-04 19:20

Meget tidligt i morges åbnede Benny en Godt Nytår-tråd, og TAK for det Benny.

http://www.kandu.dk/dk/spg/57175

I tråden sendte Tedd følgende vers (lettere omskrevet). De af jer der ikke så denne tråd, skal også have mulighed for at ønske hinanden Godt Nytår! Rigtig god aften til jer alle. Ønskerne står i verset:

Nytårs ønsker til dig!

May God bless and keep you always,
May your wishes all come true,
May you always do for others
And let others do for you.
May you build a ladder to the stars
And climb on every rung,

May you grow up to be righteous,
May you grow up to be true,
May you always know the truth
And see the lights surrounding you.
May you always be courageous,
Stand upright and be strong,

May your hands always be busy,
May your feet always be swift,
May you have a strong foundation
When the winds of changes shift.
May your heart always be joyful,
May your song always be sung,
May you stay forever young,

Kærlig Hilsen og Godt Nytår Arne

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-12-04 19:46

Hva faen mener du med kærlig arne.jakobsen?,men du må jo allikevel få ett rigtigt godt nyttår du,Mvh. meg

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 20 point
Dato : 31-12-04 19:52

Vær velkommen Herrens år
og velkommen herhid
Julenat da vor Herre blev fød´t
der tænde sig lyset i mørkes skød
Velkommen nytår og Velkommen her.

Hvem kan hele teksten ?
Det skal være den der er lavet til nytår og ikke jul :)

Kom nu godt ind i 2005 alle sammen.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-12-04 19:54

Er der lavet to af dem Trinethk?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 19:55

HWA fa'en mener du med det holniels. Det er squ da en ret almindelig måde at hilse på i Danmark.
Når jeg skriver Kærlig mener jeg da Kærlig. At jeg også kan være stridsom, forhindrer jo ikke kærlige tanker.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-12-04 19:56

Venlig er vel bedre,kærlig blir personligt jo med mindre du er præst,ha du

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-04 19:59

Vær velkommen, Herrens år (2)
Tekst: N. F. S. Grundtvig, 1849
Melodi: A. P. Berggreen, 1852

Vær velkommen, Herrens år,
og velkommen herhid!
Sandheds Gud, lad dit hellige ord
oplive, oplyse det høje Nord!
Velkommen, nytår, og velkommen her!

Vær velkommen, Herrens år,
og velkommen herhid!
Nådens Gud, lad dit solskin i vår
os skænke på marken et gyldent år!
Velkommen, nytår, og velkommen her!

Vær velkommen, Herrens år,
og velkommen herhid!
Fredens Gud! den livsalige fred
du skænke vort land til at blomstres ved!
Velkommen, nytår, og velkommen her!

Vær velkommen, Herrens år,
og velkommen herhid!
Fader Gud! os til glæde og gavn
nytåret henskride i Jesu navn!
Velkommen, nytår, og velkommen her!

--------------------------------------------------------------------------------
Hilsen ans og godt nytår

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-12-04 19:59

Her Trinethk

Vær velkommen, Herrens år (2)
Tekst: N. F. S. Grundtvig, 1849
Melodi: A. P. Berggreen, 1852

Vær velkommen, Herrens år,
og velkommen herhid!
Sandheds Gud, lad dit hellige ord
oplive, oplyse det høje Nord!
Velkommen, nytår, og velkommen her!

Vær velkommen, Herrens år,
og velkommen herhid!
Nådens Gud, lad dit solskin i vår
os skænke på marken et gyldent år!
Velkommen, nytår, og velkommen her!

Vær velkommen, Herrens år,
og velkommen herhid!
Fredens Gud! den livsalige fred
du skænke vort land til at blomstres ved!
Velkommen, nytår, og velkommen her!

Vær velkommen, Herrens år,
og velkommen herhid!
Fader Gud! os til glæde og gavn
nytåret henskride i Jesu navn!
Velkommen, nytår, og velkommen her!

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-04 20:01

Godt nytår bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 20:01

Nej Niels, Kærlig er tilladt også uden at man tænker på Kram og Sex.

Trine

Jeg har begge, men kun i bøger, og jeg gider ikke at sidde og skrive dem af i aften. Lad os se om jeg får tid/lyst en anden dag.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-12-04 20:01

Vi har vist hentet den samme steds ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 20:04

TAK ans og Bent - så slipper jeg.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-12-04 20:04

Tak ans, også et godt nytår til dig og de øvrige i tråde.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 20:05

Hvad synes I om verset?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-04 20:08

arne.jakobsen

Skulle du ikke til Bording hos dine venner og holde nytår, mener at have læst det i en anden tråd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-12-04 20:10

holniels > den første der er lavet synges ved det nye kirkeårs begyndelse - altså 1. søndag i advent. Fortsat godt nytår holniels

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-04 20:10

arne.jalobsen

Hvorfor slettede du dit første indlæg
Citat
31/12 50 Godt Nytår allesammen! (0)

og oprettede et lignende.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 20:19

ans

Fordi jeg kunne. Der var stavefejl i den første. Og så havde jeg glemt linket til Benny's tråd. Alt i alt en forbedring.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-12-04 20:20

Jada bentjuul,lærer noe nytt hele tiden jo,godt nyttår til deg også du

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 20:25

ans

Jo det var da meningen. Det var ikke en kæmpefest der var planlagt, blot en hyggeaften med et par venner. De blev så inviteret til fest. Så derfor. Hvad rager det i øvrigt dig. Er du nu ude med riven? Hvis du ikke kan opføre dig pænt ans, hvad så med at skride? Jeg synes ikke der er ret meget Nytårs-hygge over dig i aften, kun krig og ballade. Eller ta'r jeg fejl?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-12-04 20:29

Du tar feil arne.jakobsen og du,eneste der ute med riven efter deg er vel skattevæsenet,ha ha du

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-12-04 20:29

Ps. arne.jakobsen,jeg ska snart ut med riven her,ha

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-04 20:32

Hvad rager det mig?????????????

Hvad ragede det brugerne på kandu, hvor det var planlagt at du skulle holde nytårsaften ???????

Jeg skrider,når det passer mig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-12-04 20:33

Hej og godt Nytår.
Her ved Silkeborg er fyrværkeriet godt igang, og det er ikke alt sammen der lyder som det lovlige nede fra forretningerne.
Har lige været ude og bringe den ene af mine 5 katte i sikkerhed. Han er meget bange når han er udenfor, det er de andre ikke, men jeg er alligevel glad for at vi bor så langt ude på landet lige nu.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 20:39

ans

Fuck dig

Dit lort har lige lukket denne tråd. Det var squ ikke skænderier med en Bitch som dig der var meningen.

Alle andre: Godt Nytår Arne

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 20:42

Tak for svaret Trinethk.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-04 20:43

Gå aldrig tilbage til en fuser!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-04 20:43

Og godt nytår til ALLE!!!!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-12-04 20:45

Haj tedd,drikk altid opp,aldrig efterlad alkohol uopdrukket,

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-12-04 20:45

Hej Tedd
Godt nytår til dig også

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-04 20:48

Lad aldrig solen gå ned over din vrede!!

Jaja Holniels, men husk at ramme wc kummen Og slå brættet øh ned? op? Jeg er stadig forvirret omkring det!

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-12-04 20:49

Tak for teksten ans og bent :)
Holnies< Ja, der er lavet en specialt til julogså :)

Happy new year !

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-12-04 20:53

Arne< Jeg syntes det er et rigti dejligt vers eller digt :)

Jeg kan bedste lide denne sætning: May your hands always be busy

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-04 20:53

Tiden var passende for at lukke denne tråd arne.jekobsen, nu skal jeg nemlig videre, og så går jeg ikke glip at noget

For dig, arne.jakobsen, er det vel også ved at være tid til, at kælekoen skal malkes.

Godt nytår.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-04 20:54

Godt nytår ans babe Take care ovre der på djævleøen!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-04 21:00

Det skal jeg nok gøre.
Har netop fået en mail fra en af mine søns venner, som befinder sig i et kriseramt område (yderkanten) af asien.
der er "kun" 2 omkomne.
Det var en glædelig hilsen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-04 21:08

arne.jakobsen - gå aldig ind i en forretning som sælger raketter - det er simpelthen for farligt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-04 21:18

emesen

Er det noget man lærer med alderen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 21:18

Kære emesen

Hvor har du ret. Hvis jeg havde vidst at lynkineseren ans ville vise sig at være gnistende i aften, ??? så havde jeg squ nok åbnet tråden alligevel. Men nu er hun jo forhåbentligt gået i byen. Skal jeg så åbne en NY hyggetråd? eller kan denne stadig bruges?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 21:20

Hører/ser Skanderborgfestival i 25 år på DR1. Det er ret fedt.

Men skal vi snakke mere kan en anden vel blot åbne en ny hyggetråd? Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-04 21:21

Brug du bare tråden alt det du vil

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 21:26

ans

Kan jeg så stole på at du snart går i byen, og IKKE kommer ind og pisser på mig igen?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-04 21:29

Ans - Jeg ved ikke hvad det er jeg har lært sammen med alderen.
Arne - det var nu din letantændelighed jeg tænkte på.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-04 21:31

arne.jakobsen

Jeg "pissede" ikke på dig, fulgte blot op på det du havde skrevet i en anden tråd.

Godt nytår

Ps.: Det er da en god nyhed at emesen har fået svar fra kandu. Ulukkede spørgsmål belaster ikke serveren.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 21:39

ans

Lad være med at blande trådene sammen.

Ja, jeg synes også at svaret fra Kandu er beroligende, men læs hele svaret. Man bør lukke sine spørgsmål.

emesen

Nej det var det ikke, for du skrev "Gå ind i", jeg er ikke gået ind i, det er min tråd. Hæ hæ.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-04 21:39

En lynkineser !!!!!!!!!!! hvem kan det så end kan være

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 21:41

ans

Skulle du ikke videre?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-04 21:46

Jo, det skal jeg, har det slet ikke generet dig at Trinethk har fået svar på sit eget spørgsmål, som hun stillede i dit spørgsmål.

Nææh det har det vel ikke

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 21:54

ans

Du har ret. Hvorfor skulle det genere mig? Det er da kun godt at folk får besvaret nogle spørgsmål.

Henviser du til noget specielt? SÅ HENVIS!

Men nu er du igang igen med noget der ikke har med denne tråd at gøre. Skrup så i byen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-04 21:57

Huuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiii så i kakaofuglen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-12-04 22:04

Den eneste der til nu har kommenteret digtet er Trine. Har I andre overhovedet læst det?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 07:48

Hvis I lige kigger på spørgsmåloverskriften igen, vil I se at der står (L).
Forklaringen er at du, når du ændrer dit Kaldenavn i MSN-messenger kan sætte (L) foran dit navn, så vises det som et hjerte. Det er et helt nyt internationalt symbol for medfølelse for ofre og efterladte efter Tzunami-katastrofen i Asien.

Gør det, og fortæl jeres venner om det.

Men endnu bedre, giv lidt af jeres overskud til indsamlingen. Kærlig hilsen Arne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 09:35

Jeg lukker denne tråd nu, men den fortsættes her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/57200

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 09:38

OK, snublefejl. Det er trods alt 1 jan. Men linket er godt nok.