/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Compaq igen igen
Fra : olepost
Vist : 577 gange
50 point
Dato : 31-12-04 11:04

For at få normalt skærmbillede er jeg nød til at gå i fejlsikret og aktivere VGA tilstand,hvordan får jeg aktiveret den permanent??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-04 11:45

kan du stadig ikke bruge mit link fra dit andet indlæg ???????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-04 11:49

har du installeret ny driver til skærmkortet ??????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-04 11:57

Start med den grundlæggende VGA-driver. Du kan vælge denne tilstand, hvis du har installeret en ny driver til skærmkortet, som bevirker, at Windows ikke starter korrekt. Den grundlæggende skærmdriver bruges altid, når du starter i fejlsikret tilstand (uanset om du vælger Fejlsikret tilstand, Fejlsikret tilstand med netværk eller Fejlsikret tilstand med kommandoprompt).

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 31-12-04 11:58

Brug den side Miritdk henviser til for det er nemlig F10 som plejer at give adgang til bios i Compaq.
Og det er her du skal ændre din skærmopsætningen.
altså F10 under opstart fra slukket comp klik klik klik klik

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 31-12-04 12:41

emesen
Bios har jeg fået adgang til ,den er lukket for indstill,men det finder jeg ud af,og der er ikke nogen grundlæggende VGAdriver,så ville den jo starte normalt,det er hvor ,hvad man gør for at den starter op i aktiveret VGA tilstand

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-04 12:55

restore !!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : olepost

Dato : 31-12-04 13:08

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 31-12-04 13:09

miritdk
Eiii Hold nu op

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-04 13:16

hmm olepost - sure opstød er ikke særlig velkomne idag -

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-04 13:25

Har du et ekstra skæmkort så tag det ud og kør med det indbyggede.
men slet lige den driver som ligger ud for skærmkort i enhedshåndtering
Har du skiftet din harddisk ud.