/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Køb af skistøvler?
Fra : Malkekoen
Vist : 593 gange
50 point
Dato : 31-12-04 08:54

Hej.

Vi skal på skiferie til Tjekkiet, og har tænkt os at købe vores egne skistøvler. Kan det bedste betale sig at købe dem dernede eller hjemmefra? Jeg kan fra andre forstå, at det er rimligt dyrt at købe støvler herhjemme.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-12-04 08:56

til gengæld har du nemmere ved at få udbedret eventuelle fejl, hvis der senere skulle opstå problemer med støvlerne

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 31-12-04 08:57

hvornår skal du afsted der er udsalg søndag.. og så har du nem reklamationsret

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 31-12-04 13:49

snaptil: nogle steder du kan anbefale??? har ikke ret mange penge til projektet, så økonomi er afgørende....

Kommentar
Fra : ZERox_dk

Dato : 31-12-04 20:53

det er meget dyrt at købe dem i danmark jeg har lige været i tjekkiet for en måned siden og der havde de skistøvler til 75 kr. så jeg syntes at du skal vente med at købe dem til du kommer der ned

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 01-01-05 01:04

At købe skistøvler er ikke kun et spørgsmål om pris. En støvle til 75 (kr) er sandsynligvis lavet af termoplastisk materiale - og dermed uegnet - da dit ben (måske) brækker det forkerte sted. Hvis økonomien er vigtig, så lej dem, og vent med at købe til der er flere penge i kassen

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 01-01-05 04:56

Jeg er villig til at bruge ca. 1000-1500 pr. sæt, men så skal det også være i orden. Er det jeres opfattelse, at det er væsentligt billigere i Tjekkiet end i DK? Har I evt. en støvle at sammenligne med?

Jeg har nemlig selv kraftigt på fornemmelsen, at det meget vel kunne svare sig at købe dernede... De kan vel også vejlede nogenlunde professionelt. De ved jo, at man kommer retur, hvis produktet ikke er i orden.

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 02-01-05 12:56

Flere???

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 50 point
Dato : 06-01-05 12:28
Godkendelse af svar
Fra : Malkekoen

Dato : 19-07-05 01:17

Tak for svaret snaptil.