/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Godt Nytår til alle !
Fra : bennymanden
Vist : 528 gange
19 point
Dato : 31-12-04 05:09

Hej allesammen ! [hør]
Jeg vil benytte denne tidlige morgenstund på årets sidste dag, til at ønske alle et rigtigt GODT NYTÅR.
Til nye brugere: Velkommen i dette muntre og unikke forum
Til alle i andre: Tusind tak for det gamle år, der har været mange lærerige timer og der er også blevet trukket på smilebåndet mere end een gang
Tak for de gode og hjælpsomme svar, også tak for mange gode "smalltalks" - disse små "sluddere" kan i mange tilfælde være med til at gøre hverdagen lidt mindre grå, tak for det.
Der skal da også lyde en tak til de kandu. - brugere der altid skal "brokke" sig og som til stadighed "mundhugges" om ubetydelige detaljer, i er nemlig også ofte årsag til et lille smil, ja somme tider en stor latter ..... men det er alt sammen med til at farve dagen i en smuk farve, som gør livet en smule lettere

Rigtig godt nytår til alle, jeg glæder mig allerede
til en masse gode timer i 2005

mange hilsener Benny

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-12-04 06:03

ja men godt nytår til dig og i andre her på kandU

Kommentar
Fra : jbkf

Dato : 31-12-04 08:15

godt nytår alle og bennymanden
jeg er en af de nye på kandu.
jeg glæder mig meget til at være på denne side i 2005, for her er noget for enhver.

mange nytårshilsner
jbkf

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 31-12-04 08:38

Godt nytår til alle på kandu... Må vi få mange gode timer i det nye år

Vores tænker er hos alle dem i asien der er berørt af flodbølgen.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 31-12-04 08:55

God morgen og rigtig godt nytår til alle.

Her står den på torsk, humle og brændselsvin sammen med et par gode venner og INGEN nytårsforsætter :oll
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-12-04 09:05

Ukiortaami pilluaritsi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hbirk

Dato : 31-12-04 09:14

Også herfra GODT NYTÅR til alle! Og tak for hjælpen, jeg har fået indimellem.
Med de sørgelige nyhedsudsendelser, der kører i baggrunden her, kan jeg ikke lade være med at tænke på hvor GODT vi har det i lille Danmark !!! Bare vi alle ville sætte lidt mere pris på det!

mvh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-04 09:59

absolut også godt nytår til dig bennymanden - og til alle kandu´erne

Kandu er et godt sted at søge og finde svar på alt mellem himmel og jord - så lad os håbe den består

Godt nytår - må året der kommer bringe en masse godt med sig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-04 11:38

Med tanke for hvad der sker ude i verden og som pludselig kommer helt ind på livet af os,
i lille Danmark...............så er de forskellige uoverensstemmelser her i Kandu nu
blevet til ingenting og ubetydelige bagateller.
Så her fra Smørum ønskes et godt nytår til alle brokkere og korreksere og alle de andre.

Til alle

Hilsen Eyvind.

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 19 point
Dato : 31-12-04 12:27

Kære alle kandu'er!

Rigtigt godt nytår!!

Lad os dog prøve, i det nye år, at holde en pænere tone og acceptere, at vi alle er forskellige med forskellige meninger og holdninger.

Pas på jer selv og hinanden

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 31-12-04 12:54

Kære alle kandu'er

Rigtigt godt nytår, med tak for det gamle.

Håber at der i 2005 må komme mange gode tips og spørgsmål.

Hilsen
Erik

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-12-04 13:24

Godt nytår til alle.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-12-04 13:55

Osse godt nytår fra mig

May God bless and keep you always,
May your wishes all come true,
May you always do for others
And let others do for you.
May you build a ladder to the stars
And climb on every rung,
May you stay forever young,
Forever young, forever young,
May you stay forever young.

May you grow up to be righteous,
May you grow up to be true,
May you always know the truth
And see the lights surrounding you.
May you always be courageous,
Stand upright and be strong,
May you stay forever young,
Forever young, forever young,
May you stay forever young.

May your hands always be busy,
May your feet always be swift,
May you have a strong foundation
When the winds of changes shift.
May your heart always be joyful,
May your song always be sung,
May you stay forever young,
Forever young, forever young,
May you stay forever young.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-12-04 14:07

Jeg er en af dem, der har opdaget kandu's fortræffeligheder i år! Og hvor der det skøønt!

Tak fordi I alle er med til at gøre siden så sjov og hyggelig som den er... Jeg nyder det!

Tak for i år, vi ses til næste år.

Vaxen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-12-04 14:38

Herfra skal der også lyde et stort til alle brugere og Teamet bag Kandu.dk, og tak for mange underholdende og lærerige timer.

På gensyn i 2005 og endnu en gang

//bentjuul

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-12-04 15:02

Hvor er det dejligt at læse ned over sådan en side - tusind tak skal i have alle sammen
............. tankerne går uværgerligt til de mange ramte menneker af alle nationaliteter som i disse timer og dage kæmper for deres liv i frygtelige naturkatastrofer og krige på vor ellers så dejlige jord, så Eyvind (emesen) har så inderlig ret i at de småfortrædeligheder vi kommer ud for her på kandu. er ganske uden betydning.
Jeg tilslutter mig også klapsalverne for teamet bag kandu. tak til jer allesammen

Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-12-04 15:04

>beklager i dagens anledning alle stave/slåfejl i mine indlæg<
Benny

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 31-12-04 15:08

Også et godt nytår fra mig til jer alle

Tak for gode råd i svære situationer - kan se i min historik, at det har været et turbulent år.........
-og tak for mange sjove timer i Smalltalk - selv om det somme tider har kostet lidt nattesøvn

Vi ses i 2005

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-12-04 16:53

Ett rigtigt godt Nyttår til jer alle her på Kandu

Og håper det nye starter fint for jer

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-12-04 17:14

Her fra Esbjerg skal der også lyde et lykkebringende nytår til alle tak for det gamle

Håber at alle vil komme ind i det nye år med alle fingrene i behold

Mine tanker går også til den forfærdelige ulykke som har ramt tusindvis af familer verden over

Mvh og på gensyn i 2005

Brian

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 01-01-05 12:19

Tak for svaret calista. - du får poængerne for en dejlig indstilling, jeg tilslutter mig i fulde drag - iøvrigt tak til alle for de mange "gode indstillinger" - for de fine vers og for alle hilsener - rigtig godt nytår og på "gensyn" i trådene i 2005

mange hilsener Benny

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 05-01-05 16:24

godt nyåtr til alle..
Jeg glæder mig til at lære jer bedret kende i 2005

Memuel