/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
ATI Radeon X800 Pro. Hvilket mærke?
Fra : DeltaFZwo
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 31-12-04 01:34

Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg vil ha' et ATI Radeon X800 Pro grafikkort. Jeg er så bare i tvivl om hvilket mærke jeg skal vælge... Jeg har fundet 3 som jeg synes kunne være med i spillet:

Club 3D - ATI Radeon X800 Pro

GeCube - ATI Radeon X800 Pro

PowerColor - ATI Radeon X800 Pro Limited Assassin Edition

Jeg kan også se at de alle har en forskellig bundle. Er der et af disse kort i vil anbefale med hensyn til ydelse og bundle?

Accepteret svar
Fra : perchris

Modtaget 50 point
Dato : 31-12-04 22:02

http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=15
Her kan man sommetider finde en bedømmelse eller en kommentar om produktet
Godt nytår! Per

Godkendelse af svar
Fra : DeltaFZwo

Dato : 01-01-05 23:09

Tak for svaret perchris.