/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
gangstertøj 1920
Fra : snaptil
Vist : 1743 gange
50 point
Dato : 31-12-04 00:32

hmm er morgen skal jeg være udklædt som gangster.. nogle forslag til hvad der kan bruges og hvordan han ser ud.. hvid slips seler mv..
- nogen der ved om røde kors har åbent imorgen

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 31-12-04 00:39

Nej jeg tror ikke du skal regne med, at Røde Kors har åbent i morgen.

Men du må på jagt hos nogen der har et gammelt sort jakkesæt, evt m striber, vest og hvid skjorte, slips, og bredskygget hat.
Skoene ligner sådan nogen man bruger i bowlinghallen, bare sort/hvide.

God fornøjelse selv om det er kort tid du har til at forberede "dresset"

mvh dova

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-12-04 01:17

Og som ekstra, en kuffert med 3-4 poser med mel (narko) og gerne en revolver eller gever, under jakken :)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-12-04 01:26

Og cigaretrør

God fornøjelse!

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 31-12-04 01:32

jaa tror ikke gangsterne gik ind for narko i 1920 men snarere hjemmebrændt alkohol ..weeeeeeeeee hehe

men pistolen ja den skal da med..

ej ikke cigaretrør til en mand vel ??? men jeg skal da have noget ild af en slags.. så jeg kan tænde dem (-: ikke??!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-12-04 08:44

Du har ret med hensyn til narko/alkohol, narkoen kom først senere.

Og med hensyn til Røde Kors, så ved jeg ikke hvor du bor, men her i mit lokalområde (Hellerup) har alle butikker åbent til kl. 14.

Skoene (Two tones) kan du billigst komme om ved at finde en golf forretning med udsalg, der kan du være heldig at finde et par golfsko for et par hundrede og så bare skrue spikes'ne ud af sålerne

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 31-12-04 08:46

bor i viby j (århus)
kan godt se på nettet de fleste forretninger har åbent til 14..
så er snart på vej ud af døren i håb om at genbrug/røde kors eller lignende også har..
ellers må jeg leje.. men det er hurtigt en 500 mands penge æv.. hvis de overhovedet har noget

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-12-04 08:55

God fornøjelse, og godt nytår

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-04 10:06

nope ikke noget med cigaretrør - en halv tygget cigar

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 31-12-04 16:42

fandt en rød skjorte vest seler ærmeholdere hvid slips og hat til udlejning for 325... hep hep rødekors og lignende havde lukket mellem jul nytår tsk tsk .. men takker for de mange bemærkninger

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 31-12-04 16:42

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-12-04 16:58

Selv tak
Og god fest og godt nytår

mvh dova