/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
digital kamera fremkaldelse ?
Fra : graahede
Vist : 651 gange
50 point
Dato : 30-12-04 23:05

kan man brænde en cd med sine billeder også gå ned til en foto foretning og få dem fremkaldt. og kan man redigere i dem først ?

Kommentar
Fra : Baracca

Dato : 30-12-04 23:07

Ja ja og ja!

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 30-12-04 23:10

man også gore det online, men hvordan

Accepteret svar
Fra : Baracca

Modtaget 60 point
Dato : 30-12-04 23:16

http://asp07.photoprintit.de/microsite/10023/

Dette er Føtex's onlinefremkaldelse. Det er nemt at gå til og man vælger bare hvilken føtex, man vil afhente billederne i (man kan også få dem tilsendt og betale online)

Det koster en krone på billede plus 19,95 i ordregebyr.

Kommentar
Fra : gpi

Dato : 30-12-04 23:19

Hej graahede

http://www.digitalmagasinet.dk/fremkald.asp

Digitalmagasinets prisberegner for on-line fremkaldelse af digitale billeder

Med Digitalmagasinets prisberegner kan du få en liste over hvad de forskellige producenter tager for at fremkalde billeder.

Indtast ønsket antal ud for de forskellige standardstørrelser, og vælg om du ønsker at modtage billederne pr. post eller om du ønsker at afhente dem i en butik. Når du trykker på "Beregn", laves en beregning på den samlede pris incl. gebyr og/eller porto, og resultatet stilles op i en tabel her på siden, sorteret efter pris.

Ha´ fortsat en rigtig god dag/aften og et godt nytår

Med venlig hilsen
GPI

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 30-12-04 23:22

Tak for svaret Baracca.
tak for svaret også i andre der skrev godt nytår

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 30-12-04 23:28

bruger du det program man kan downloade ved føtex .Jeg har lige taget det ned

Kommentar
Fra : Baracca

Dato : 30-12-04 23:30

Det er noget siden jeg har fået fremkaldt billeder ved Føtex og jeg brugte ikke det program. Jeg kom bare lig e i tanker om det efter at jeg havde skrevet Ja ja og ja Men det virkede i hvert fald fint dengang, og jeg syntes billederne var fine.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 30-12-04 23:37

ok tak for hjælpen også til gpi