/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Norton virker ikke?
Fra : Goldwell
Vist : 949 gange
210 point
Dato : 30-12-04 22:39

Hvorfor virker min norton ikke længere efter jeg har
installeret software fra Audigy 2 NX? (Driver og Mediasource)

Goldwell

PS er ikke så erfaren med pc...

Accepteret svar
Fra : Chrillemand

Modtaget 220 point
Dato : 30-12-04 22:41

Fordi Norton og Audigy har det med at kollidere med hinanden.
Jeg har f.eks. det samme problem, og da var jeg nødt til at slå visse
funktioner fra, for at få det til at køre igen!
Bl.a. fjernbetjningen kan jeg ikke bruge, så jeg skrifter over til
Panda Antivirus.

Men det du skal gøre er at gå ind i Start, programmer,
(går ud fra du har XP) så finder du mappen "Creative" hvis ikke
den er lavet om til noget andet, og under "Creative Mediasource" finder du
"Remote Control & OSD Settings."

Og der skal du så vinge de 3 øverste flueben væk. Det er den
sikreste måde at gøre det på.
I nogle tilfælde vil det være nok at slå en af dem fra,
så virker din norton igen. Du kan altid slå dem til igen når du
er startet op, men så husk at slå dem fra igen inden du lukker ned.

I øvrigt står det inde i Nortons Knowledge Base det hele.

Blot åben norton, og så aktivér autoprotect eller hvad det nu der ikke virker,
og så dukker der et skilt op, hvor der er et link...

Mvh. Chrille

Håber det virker!

Så køber man verdens dyreste antivirusprogram, og så har det endda bivirkninger!

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 30-12-04 22:42

Licensen er vel udløbet og skal fornyes,ellers hiv netstikket ud -afinstall-luk ned-start og install igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 22:44

tænkte også lige på licensdatoen lol

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-12-04 22:45

Tja man kan osse sige omvendt! At creative har det med at lave software der ikke virker!

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 30-12-04 22:45

Nej, så nemt er det sku ikke bare lige at installere Norton... Desuden hjælper det ikke blot at afinstallere og installere igen, der skal FORMATERES før det virker igen...

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 30-12-04 22:46

ja, okay, den havde jeg ikke lige set....
Men deres software virker, bare ikke samen med hvilken somhelst anden software!

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 30-12-04 22:54

Der er flere producter der ikke lige kan enes,bl.a Norton er slem,det hjælper i 99% af tilfældende at reinstallere

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-12-04 22:57

typisk problem med windows programmer! Ville nok være lettere med et open source OS!

Godkendelse af svar
Fra : Goldwell

Dato : 30-12-04 23:02

Tak for svaret Chrillemand.

Det er sku dejligt med nogle der ved hvad de snakker om! Og det virkede med det samme!

Og tak til alle jer andre også...

Min det er sku lidt surt at min fjernbetjening ikke virker... Havde lige glædet mit såen til det

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-04 23:21

Du er dæleme hurtig på tastaturet crillermand

Sådan en lang kommentar- kun skrevet på 2 minutter

Lugter langt væk af fusk

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 30-12-04 23:40

Hold da op! Jeg har sku styr på tingene makker! Go' jul og godt nytår da.... Det skal ikke komme andet på det...

Jeg har stort set lige siddet med samme problem på en anden computer, så det er ikke lige det der ligger alle længst væk!

no fusk, never!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-04 23:45

Jamen du har styr på det

Også her

http://www.kandu.dk/dk/spg/48305

Der var du kun 4 minutter om at skrive sådan en lang kommentar

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 31-12-04 09:11

Jeg havde desv slukket da jeg fangede det var Chrillermand.Møg irriterende at spilde tid på et fiktivt problem

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-12-04 09:36

PISSETRÆLS

Med de der dobbeltprofiler

Godt nytår Olepost

Brian