/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Til emensen
Fra : o_k
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 30-12-04 19:55

Tak for dine svar.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 20:18

Hvis du vil opnå kontakt til eme, er det nok smart at stave hans nick rigtigt: emesen Arne

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 30-12-04 20:23

Ja det har du nok ret i He He

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 20:26

Men lad nu være med at gøre noget overilet. Vent til du møder ham i en anden tråd, og henvis så til denne.

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 30-12-04 20:32

Igen stikker Kanduarne - Bylden i røven - sin nævenyttige bedrevidende snot i noget der ikke rager ham en dyt. For satan hvor er du ULIDELIG

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 20:37

Nej Svinehund

Jeg hjælper, DU overbeskider - det gør DIG Ulidelig

Jeg og andre ved godt hvem du er. Kender osse dine nye alias'er. Go home KS.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 30-12-04 20:47

Halløjsa i der,ett rigtigt godt nyttår til jer også,ha ha

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 20:52

Hej Niels

Nu skal vi jo ikke bruge denne tråd til SmallTalk. Men du kunne jo for engangs skyld åbne en tråd? Du må have masser af ledige point! Arne

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 30-12-04 20:56

Hej - og det er måske denne du tænker på.
http://www.kandu.dk/dk/spg/56785
Men det er kedligt at du opgav - men harddiske kan jo også gå rigtigt i stykker.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 21:02

Der kandu se eme, det svar der vandt fik kun én stjerne, og nu giver spørgsmålstilleren dig point i en helt anden tråd.

Qua snakken fra igår om lukke eller ikke lukke spørgsmål. Hej AJ

Godkendelse af svar
Fra : o_k

Dato : 30-12-04 21:43

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-04 21:57

Endnu en stjerne , men færre point

Kommentar
Fra : kandu11

Dato : 30-12-04 22:04

Godt Nytår Drenge :D

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-04 22:29

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 30-12-04 22:39

Kanduarne = Bylden

Kan man bruge dig til andet end at overskide? Nej vel.

Citat:
Jeg og andre ved godt hvem du er.

Hold kæft hvor er du svag. Jeg og "ANDRE".... Du tør IGEN ikke stå alene om noget som helst. DU ved ikke en skid, for du er for dum. Og fortæl mig lige hvem "andre" er. Du skulle klemmes ud som den byld du er, og Kandu skulle derefter desinficeres.

For satan hvor er du klam, ulidelig, selvglad og mega-usympatisk. Kan du lægge lidt tilside af dine kasketpenge, så køb dig en ven, så du ikke er så ensom.