/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Dvd Program
Fra : Dumbo2
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 30-12-04 18:45

Hej
Er der nogen. som kender et godt gratis dvd program til at se film i Xp

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-04 19:03

Hejsa

Hent den sidste nye windows media player version 10 den kan bruges

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-04 19:04

tillæg

Du kan hente den sidste nye windows media player version 10

kan downloades her

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/intl/download/default.asp?Di spLang=da

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 30-12-04 19:23
Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-04 19:44

jlbendtsen nu blev der spurgt efter et gratis program og power dvd er ikke gratis

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 30-12-04 20:03

whoops.. øh næ det har du da ret i troede bare at man kunne køre demoen lidt bare for at prøve det..
Dengang jeg købte dvd drev til min computer sagde forhandleren at jeg kunne finde div dvd playere på nettet men da jeg ikke er på nettet derhjemme var jeg lidt på den men fandt dog noget der kunne bruges i gemmerne

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-04 20:08

Hejsa igen jlbendtsen

Du kan godt downloade og prøve den i en kort periode,her er hvad der står på linket

This trial version lets you play up to 5 minutes of audio and 30 minutes of video on each startup and works for 14 days, after which you have to register.

Mvh og godt nytår
Brian

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-12-04 21:44

Jeg bruger en der fulgte med min bærebare som hedder ASUSDVD 2000 - Se her: http://www.video-drivers.com/drivers/77/77943.htm - ellers ............ Ja

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 30-12-04 23:29

Prøv Arcsoft Showbiss
OW

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 31-12-04 09:22

Til briani.
Jeg har windows media player version 10, men den siger, at jeg mangler kompatibel dvd-dekoder.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-12-04 09:32

Hejsa

Så må du ind på dette links og hente en decoder

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/getmore/plugins.aspx#DVDDecoder

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 31-12-04 09:36

Det har jeg prøvet, men jeg kan ikke finde ud af det. Kan du hjælpe mig vidre ?

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 31-12-04 09:39

Jeg kan godt komme ind på siden, men så kan jeg ikke finde ud af, hvad jeg så skal gøre. Håber du kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-12-04 09:43

Hejsa

Jeg kan se på linket af mange af de decoder der nævnes koster penge

Men prøv at gå ind på dette links og download NVIDIA DVD Decoder
Den kan du prøve gratis i 30 dage

Bare download den og så skal du installerer den ligesom du installerer andre programmer
Lav så lige en genstart

Så må du kunne se dine dvd i mediaplayeren

http://www.nvidia.com/object/dvd_decoder.html

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 100 point
Dato : 31-12-04 09:50

PRØV LIGE DETTE LINKS ISTEDETHER ER EN GRATIS DECODER

http://www.pc-express.dk/Download.htm

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : Dumbo2

Dato : 31-12-04 14:33

Tak for svaret briani. Og Godt nytår.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-12-04 15:48

Også godt nytår til dig

Fik du det til at virke ?

Brian

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 02-01-05 09:54

Til Briani. Det virker fint nu. Tak for hjælpen

Dumbo2