/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vandkøling til monza?
Fra : jonld
Vist : 566 gange
50 point
Dato : 16-08-02 13:01

Hej jeg sad lige og tænkte på om der er nogen
der ved om man kan få vandkøling til en
puch monza'???

da jeg har en cylinder på 45mm altså 75 cmm, den er oprindeligt til maxi men
den passer perfekt til monzaen....
er der nogen der ved hvor man kan få borret min motorblok op.. jeg bor i solrød (sjælland)

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 50 point
Dato : 16-08-02 19:52

Der findes en vandkølet Puch Monza, så vidt jeg husker er der ikke solgt mange her i Danmark, men i Tyskland går der en hel del, der hedder de Puch Monza Kolibri så jeg vil tro at du skal til Tyskland for at få en vandkølet Puch. Jeg har alt der er udkommet af værkstedsbøger, og der er der ingen vandkølet Puch i. Så jeg vil ønske dig held og lykke med dit forehavende.
Hilsen Japse.