/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Messenger ?
Fra : hbirk
Vist : 529 gange
50 point
Dato : 30-12-04 17:01

Mine kære sønner opfordrer mig til at installere Messenger Plus (har nu Messenger 6,2). Er det så meget bedre?

mvh og godt nytår

Accepteret svar
Fra : xick

Modtaget 60 point
Dato : 30-12-04 17:04

Messenger Plus er et ekstra-program til MSM Messenger 6.2 .. Det gør, at du kan afspille nogle lyde i dine chatbeskeder og det giver også nogle andre sjove funktioner, men der er ikke noget "bedre" ved plus!

Hvis du vil installere det, hetes det her: http://www.msgplus.net/ MEN under installationen spørger den om du vil installere et sponsorprogram, og her skal du trykke accepterer IKKE !!

Godt Nytår!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-12-04 17:08

Følg endelig Xick's anvisning ellers drukner du i reklamer og den er ikke så nem at få ud igen.

Kommentar
Fra : xick

Dato : 30-12-04 17:10

"Sponsorprogrammet" er vel hvad vi andre vil kalde spyware

Du får en searchbar i Internet Explorer, og en masse pop-ups - frygtelig irriterende så vælg sponsorprogrammet fra!

Godkendelse af svar
Fra : hbirk

Dato : 30-12-04 17:13

Tak for svaret xick.

Så vil jeg tage op til overvejelse, om jeg har brug for mere lyd
Jeg bruger nu mest Messenger til lidt beskeder i familien,    og det er indimellem rart, hvis det kan gå lidt stille af !!!

Kommentar
Fra : xick

Dato : 30-12-04 17:15

Hehe! Lige en ting mere! Hvis din computer ikke er i den hurtigere ende, skal du være opmærksom på at Messenger Plus er et plugin, som vil køre i baggrunden hele tiden, og det kan tage en del ressourcer fra en langsommere computer!

Kommentar
Fra : hbirk

Dato : 30-12-04 17:20

tak, xick.

Den er nu rimelig hurtig.. men der er jo ingen grund til at fylde mere på end nødvendigt!