/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Standard font for Windows 2000
Fra : findovia
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 16-08-02 12:33

Jeg vil gerne vide, hvilken font Windows 2000 kører med som standard til tekst på skrivebord og i stifinder m.m.

Sagen er den, at jeg har installeret ca. 500 fonte og da jeg ikke har brug for dem allesammen, har jeg fjernet (gemt) en masse; men det har medført, at skriften på skrivebordet og i stifinder har ændret sig.

Hvilken font skal jeg geninstallere for at få den normale skrift tilbage?

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 110 point
Dato : 16-08-02 13:03

Tahoma str. 8

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-08-02 13:05

Du kan ændre skrifttypen ved at højreklikke på skrivebordet --->vælge properties --->3 faneblad (appearance) ---> klik på billedet ---> vælg font

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 15:04

> Hvilken font skal jeg geninstallere for at få den normale skrift
> tilbage?

Jeg mener at det er tahoma eller verdana

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 21-08-02 12:09

Til nasty.bird
Som du kan se ovenfor, så har jeg allerede fået svaret, som er Tahoma str. 8.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 21-08-02 17:08

findovia......
Det er fordi det er en nyhedsbruger.......som ser/sender indlæg via f.eks. Outlook