/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvilken dvd stationær afspiller er bedst
Fra : niss45
Vist : 374 gange
50 point
Dato : 30-12-04 13:22

Hej herinde .
Jeg har netop fået en dvd dual brænder og brændt en dvd men kan ikke afspille den i min amitech 701 afspiller. og påtænker at købe en billig model af mærket Denver eller Lumatron som undertstøtter div medier +R/- R/+/-RW m.m. har nogen kendskab til hvilke mærke der er mest egnet til at afspille brændte dvdér.

MVH
Niss45

Kommentar
Fra : xick

Dato : 30-12-04 13:29

Denver er ikke noget at råbe hurra for synes det er lidt for billigt...

Det lyder altså meget mærkeligt at du ikke kan afspille den! .. Jeg tror du brænder dvd'en forkert! Nogle dvd-afspillere vil kun afspille DVD'er der er "afsluttet" ..

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 30-12-04 13:32

Hejsa og godt nytår

Kender ikke de to mærker

Jeg købte for længe siden en billig Daytek i Bilka og den har jeg været meget glad for

Den læser alt også brændte skiver

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 30-12-04 13:40

Hej igen, vil lige bemærke at dvdérne er lavet som kopi i Nero 6.3 så jeg mener at den burde være afsluttet, og den skulle understøtte de fleste afspillere.

Niss45

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-12-04 14:57

i stort set alle den billige DVD afspillere er indmaden den samme

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 30-12-04 15:29

Jeg kender ikke til de angivede mærker, men har hørt, at det godt kan betale sig at købe en billig eller et ikke så "stort" mærke, da de sjældent er regions-kodede, og derfor også kan afspille dvd'er købt i udlandet eller hjemme-brændte.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 31-12-04 16:37

Er der nogen af jer der kender til trådløs overførsel mellem pvéns DVD drev og til pc, har læst i et indlæg at det virker godt selv med de billige sæt fra Aldi.

Niss45

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 04-01-05 09:31

Tak for svaret briani.

Jeg fandt et godt tilbud i Føtex , en Denver til 299 kr og har hørt fra andre at den virker fint. Eftersom jeg ikke rigtig mener at have fået et svar som kunne besvare mit spørgsmål får du derfor poientene.. Godt nytår.
Niss45

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-01-05 09:38

i stort set alle den billige DVD afspillere er indmaden den samme
så ja hvilken er bedst??
den der har det bedste design
den der pakket bedst ind
den du har købt er lige så god som alle andre til 3-600kr.