/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Til Kongelunden(ejere af creative zen mi~
Fra : JacobS.
Vist : 464 gange
110 point
Dato : 30-12-04 12:56

Hej

Jeg ville bare lige høre jer som har en creative zen micro, om hvilken taske i bruger til at opbevare den i?

Jeg har nemlig selv en creative zen micro, og mangler nemlig en taske til den!

Så derfor er mit spørgsmål til jer:

Hvilken taske bruger i til jeres creative zen micro?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-12-04 14:36

http://dk.europe.creative.com/
Prøv dog her eller spørg deres support afd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 07:28

Hej Jacob - Tag dig nu sammen knægt.

Som tidligere sagt: Lav den selv. Du får et unikt 100% kvalitetsprodukt, og det er ikke spor svært, medmindre du er udstyret med 10 tommelfingre, og det er INGEN. Godt nytår Arne

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 01-01-05 14:53

Prøv nu og hør her:

Jeg har spurgt til ejere af en creative zen micro, og så vidt jeg ved har du ikke en, og hvis du har er det også lige meget for du har åbenbart ikke noget ordentligt at bidrage med til denne tråd!
Jeg ved godt at der ikke findes en taske til den men jeg har hørt at man kan bruge en kamerataske osv.

Så derfor vil jeg gerne spørge dem som ejer en creative zen micro om hvad i bruger som taske til jeres creative zen micro?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 15:16

Jamen Jacob - Så ville det da være en god ide at fortælle målene på dimsen: Længde x Bredde x Højde.

Hvorfor tror du at alle kender en Creative Zen Micro og dens dimentioner?

Hvis du stiller et ordentligt spørgsmål, får du også et ordentligt svar!

Så glem dit "Prøv nu og hør her". Det er dig der kvajer dig ved ikke at stille et ordentligt spørgsmål!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 01-01-05 15:22

Her er målene:

Bredde: 5.1 Cm

Dybde: 1.9 Cm

Højde: 8.4 Cm

Vægt: 108 G

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-05 15:34

Se det var straks bedre. Det kunne du jo have skrevet allerede i dit første spørgsmål, så havde du måske oven i købet fået et brugbart svar i din første tråd. Husk det Jacob. Tænk ordentligt over spørgsmålet før du stiller det, det gør det meget nemmere at hjælpe dig. Med DEN højde har jeg ikke lige noget der passer. Sorry

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 01-01-05 15:37

Er der andre som kan anbefale noget?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 01-01-05 15:39

prøv lige at se denne her:http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=109514

Passer den?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-01-05 16:11

Hvorfor tager du ikke din creative zen micro ned i en fotobutik, når nu du ved andre bruger kameratasker til den. ?????????????? Undersøger du ikke selv muligheder før du skriver herinde.? Let dog r....

Og så spørg du om den taske du har fundet via edbpriser passer.!!!! Ring dog til en butik og spørg om det.!!!!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 01-01-05 16:13

hvis ikke du har noget at bidrage med til denne tråd, vil jeg gerne have at du forlader denne tråd!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 01-01-05 16:20

LOL... Det skal du heldigvis ikke bestemme....

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 01-01-05 16:21

Er der nogle derude som kan svare på mit spørgsmål?

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 03-01-05 12:42

Hej JacobS.

Desvärre kan jeg ikke hjälpe dig angående taske, da jeg selv ikke har andet end den pose som fölger med pakken

Men umiddelbart savner jeg heller ikke en taske, da jeg oftest bruger afspilleren når jeg cykler på arbejdet og her ligger den såmänd bare i min inderlomme i jakken!! Men jeg kan da godt se at det i längden måske vil väre praktisk med en lidt mere anvendelig taske end den som fölger med.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 03-01-05 12:55

hej

jeg har set det her billede hvor der er en taske ( den sorte, ikke posen!) men jeg ved ikke hvor jeg kan få fat i den!

Se billedet her: http://img.monsternet.org/crzenmicro/media_accessories.jpg

Er der nogle der ved hvor jeg kan få det?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 03-01-05 12:57

okay, det link duede vist ikke!

Men så er det her, og det er det 2. sidste billede på den første side!

Og igen er det den sorte taske og ikke posen!

Her er siden:http://www.monsternet.org/features/zenmicroipodmini/

ER der nogle der ved hvor jeg kan få fat i den?