/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Panda Internet Security
Fra : TheOsirisDK
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 30-12-04 12:49

Havde installeret Panda Internet Security fra PC(PrivatComputer - et magasin)
Syntes at det bundede og ville afinstallere, men det kunne den ikke, og stoppede HAVLVEJS. Og nu har den lavet fuldstændig screw up i min computer!
Hvis jeg prøver at installere den igen siger den jeg først skal afinstallere tidligere version, hvis jeg prøver at afinstallere tidligere version via Tilføj/Fjern programmer siger slet ikke noget! Plzz hjælp jeg vil bare have det %#`"&/ væk fra min computer!

Kommentar
Fra : xick

Dato : 30-12-04 13:36

Du kan evt. prøve at lave systemgendannelse til før du installerede det..

Ellers må du til at fjerne filer fra registreringsdatabasen manuelt, men så skal du have lidt styr på hvad du laver

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 30-12-04 13:40

Slet først mappen hvor Panda Internet Security er installeret og gør så følgende:

1. Vælg Start -> Kør -> skriv Regedit
2. Klik på Registreringsdatabase i menybjælken øverst og vælg Eksporter... for at tage en sikkerheds-backup (vigtigt!!!) skulle du komme til at slette noget forkert kan du altid gendanne den igen med den backup som du har gemt
3. Tryk CTRL-B og en søge-box vil komme frem
4. Søg nu på ordet Panda Internet Security og slet nu værdien der fremkommer.
5. Tryk på F3 for at søge igen
6. Gentag punkt 5 indtil der ikke er flere

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 30-12-04 19:27

will do!

Godkendelse af svar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 01-01-05 20:46

Tak - det hjalp...