/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Til Strandkro
Fra : arne.jakobsen
Vist : 375 gange
50 point
Dato : 30-12-04 00:59

Jeg er ikke helt klar over hvad det er du har gang i, her på Kandu, men at det har noget at gøre med din uddannelse, er jeg ikke i tvivl om. Jeg synes at du burde fortælle folk hvad det er du har gang i. Det du gør og har gjort siden du loggede på som Kandu'er, er OK. Men du burde fortælle folk hvor du står. Og det har du ikke gjort til nu. Faktisk vil jeg sige: Skam dig; du spiller med fordækte kort.

Til I andre: Søg på Alle emner og skriv Strandkro, så ser I hele Strandkro's historie.

Det har alt sammen noget med DØD, selvmord, livets store spørgsmål, o.s.v. at gøre.

Det er da interessante emner, men når de ikke er specielt interessante for spørgeren, så er det bare forskning.

Kandu er ikke beregnet til at Forskere skal bruge os, uden at fortælle os det. GRISSERI. Arne

Det kan også være OK, men så må forskeren squ melde klart ud. Og det gør han ikke.

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 50 point
Dato : 30-12-04 08:08

Ok kommentar fra Arne

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 30-12-04 08:57

Sikke noget bavl. De pågældende spørgsmål har intet med forskning at gøre. Men man kunne få den tanke at vedkommende havde et problem.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-12-04 10:04

Eller i kløerne på scientologerne.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-12-04 10:47

Strandkro bærer sig ad ligesom alle andre brugere: opretter spørgsmål om de emner, der interesserer ham.
Blot er hans interesser lidt anderledes end flertallets, men at han af den grund skal retfærdiggøre disse
interesser, kan jeg godtnok ikke se.

Hvis en bruger fx stiller et spørgsmål om mobiltelefoner, går jeg ind og svarer på spørgsmålet, så godt jeg kan.
Jeg forlanger ikke, at den pågældende bruger først skal redegøre for sit forhold til mobiltelefoni.

Og sådan har jeg det også med Strandkros spørgsmål. Hvad der er hans baggrund for at stille dem,
aner jeg ikke - men jeg mener heller ikke, det er noget, der rager mig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-12-04 11:37

Når arne.jakobsen bruger termen "os" i sit spørgsmål til Strandkro - vil jeg for god ordens skyld nævne - AT HAN IKKE TALER PÅ MINE VEGNE - i sit spørgsmål.

Strandkro kan stille de spørgsmål han/hun vil ligesom alle andre brugere, og så skal jeg nok selv fortælle Strandkro hvad jeg mener i dennes spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-12-04 11:48

Hvis du læste alle Strandkro's spørgsmål, og kommentarerne arne, vidste du hvad vedkommende "har gang i".
Hvorfor tror næsten alle at Strandkro er en han?????

Jeg har da spurgt om det samme og fået et svar på hvad meningen er med alle de kryptiske spørgsmål.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 15:11

Tak for svaret troldenesdhb.