/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne Jakobsen
Fra : briani
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 29-12-04 20:18

Hejsa arne Jakobsen

Du skriver i dit tip

” Selvom du ikke synes at dit spørgsmål er blevet besvaret, bør du alligevel lukke det efter en rimelig kort priode.”

Jeg spørger HVORFOR ?

Altså man skal bare accepter et svar der er forkert

Man skal sku ikke lukke et spørgsmål man ikke har fået svar på,det vil da være meget dumt

Det er da ikke smart for dem der har samme proplem at de skal betale for at komme ind og læse et forkert svar.

Det står ingen steder på kandu at et spørgsmål skal lukkes.

Men de steder hvor spørgeren har fået mange brugbare svar der skal selfølgelig lukkes og slukkes

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 20:30

Hej Brian

Tak for responsen. Du har da helt ret i at der ikke står noget om det. Men når et spørgsmål har været åbent i f.eks. 3 måneder og der stadig ikke er kommet et brugbart svar, ER det i mine øjne overvejende sandsynligt at der heller ikke vil komme et brugbart svar i løbet af de næste 3 måneder.

Og Brian, med hensyn til forkert svar, vil jeg henvise til mit tip. DER ER INGEN GARANTI for at Kandu'erne KAN svare på alle spørgsmål. Den eneste garanti vi kan give, er at vi vil prøve. Og det gør vi. Spørgere skal/bør ikke kun acceptere et korrekt svar, men også et eller flere gode råd.

Det er som sædvanligt lidt et spørgsmål om ord, og jeg tror i grunden ikke vi er så uenige.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-12-04 20:44

Hejsa Arne

Jamen så må spørgsmålet bare blive hængende,når den har lagt der så længe,er det nok fordi spørgeren ikke bruger kandu mere,men bare lige skulle ind og se om man kunne få hjælp.

Det jeg mente med forkert svar er at du siger man skal gå ind og lukke sit spørgsmål selvom man ikke har fået et svar
jamen jamen den spørger som har samme proplem.kan jo så gå ind og læse det acepteret svar (og det er jo ikke et korrekt svar vel) som er kommet men bare en kommentar vedkommende har valgt for at få sit spørgsmål lukket.

Brian

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-12-04 20:44

Jeg synes ikke, det er særlig smart at lukke et spørgsmål p.g.a.alder, hvis man ikke har fået et brugbart svar. Der kommer hele tiden nye brugere til Kandu, og det kan jo være, en af dem har det svar, man lige skal bruge. Jeg går ud fra, jeg ikke er den eneste, der sidder og kigger i gamle spørgsmål, der interesserer mig.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-12-04 20:53

Hejsa og velkommen Jette

Har jeg fået et proplem jamen så går jeg op i søg for at kikke om andre bruger har haft det samme proplem,mange gange kan jeg så få løst mit proplem ved at kikke hvad der er kommet af kommentarer dertil.-)
og på den måde slipper jeg for at stille et spørgsmål selv-se det er smart

Hvis et spørgsmål er blevet lukket jamen så køber jeg mig til svaret,og hvis man skal følge Arne Jakobsens tip,så kan det jo hænde at de point man har givet,er spildt fordi spørgeren har været nød til at lukke sit spørgsmål selv om der ikke er kommet et brugbart svar dertil
SE DET ER MEGE MEGET DUMT

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 110 point
Dato : 29-12-04 20:57

Hej Brian.
Hvor har du dog ret. Godt nok kan det være lige meget med pointene, men man sidder og spilder en masse tid på det også. Kandu er jo ikke lige hurtig hver dag, for at sige det mildt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 20:57

Ja Brian, men i så fald vil kommentaren til det accepterede svar forhåbentligt også afsløre det. Der kunne f.eks. stå
"Hej Arne, du får pointene for et godt råd. Men jeg føler stadig ikke at min spørgsmål er besvaret. Det var måske mere end Kandu'erne kunne klare? Men tak for hjælpen alligevel. I var mange der prøvede efter bedste evne, og du blev udvalgt ved lodtrækning i mellem de mange gode råd."

Ok. Jette. Hvornår har du sidst set et gammelt spørgsmål PLUDSELIGT blive besvaret? Nej vel!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-12-04 21:03

Mener ellers at have læst, at du har masser af point at spendere Briani.
Må jeg have lov at spørge, hvad hulen vi skal bruge alle vores ledige point til, hvis ikke det er til at stille spørgsmål med/købe svar?!

Jeg synes måske nok, at der er alt for mange åbne spørgsmål, som sagtens
kunne lukkes - men det er trods alt ikke så stort et problem, at det kan holde
mig vågen om natten

//Creamy

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-12-04 21:04

Ja Arne det var jo en helt anden snak

Så er vi enige men det burde du nok have skrevet i dit tip IKK

Kan du og dine kære have en rigtig godt og lykkebringende nytår

Og selfølgelig også et godt og lykkebringende nytår til jette

Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-12-04 21:04

Hvis de spørgsmål, som man har deltaget i, fylder for meget i historikken, så fjern fluebenet så forsvinder spørgsmålet også.

Point kan man godt få fra spørgsmål, som fluebenet er fjernet fra.

Hilsen ans og godt nytår

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-12-04 21:08

Hejsa creamygirl

Nu kan det sådan set være bedøvende ligemeget hvor mange ledige point jeg har ikke.

Men spilde dem på at købe et spørgsmål som ikke er blevet besvaret-DET ER MEGET DUMT.

Men det forstår du vel ikke ?

Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 21:09

Brian

Så vil du også opleve at det er et spørgsmål der ikke kan besvares af Kandu'erne.

Og skulle der senere komme en mere vidende Kandu'er til, Kan spørgsmålet jo altid stilles igen.

Men der findes altså andre Pleni i hvilke man kan stille spørgsmål og få svar.

Nej det er ikke disse "gode" spørgsmål jeg er efter! Det er alle de andre, og de er irriterende og medvirker i høj grad til at Speede Kandu ned.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-12-04 21:11

Nææ, det forstår jeg sq ikke Briani.
Jettes argument er dog langt bedre end de skide point

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-12-04 21:15

-> Brian
Ville helst give dig helt ret, men der er alligevel lidt rigtigt i det Arne siger, og hvad pokker er løsningen på problemet, hvis der er et sådant??
Det eneste sted, det kan irritere, at spørgsmålene ikke bliver lukket, er i egen profil hvor de godt kan fylde op, men det er jo bare at åbne de gamle spørgsmål, fjerne fluebenet og sende.
Mvh og
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-12-04 21:16

Ups--skulle ikke have lavet kaffe inden jeg sendte

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-12-04 21:18

Nu kunne det jo være en ny bruger som ikke har så mange point,som gerne vil købe sig til et svar
Så må det da være træls at bruge alle sine point for et ikke brugbar svar
Og så har vekommende ikke en gang selv råd mere til selv at stille spørgsmålet

Det sku surt

Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 21:23

Hej Creamy

Når jeg af og til ikke sover om natten er det ved gud heller ikke Kandu-point eller mangel på samme der holder mig vågen! Hun hedder .....ØHHHH Patsy. (Av-for fanden, jeg skrev det jo!)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-12-04 21:29

briani
Jeg ka' nu godt lide det du skriver med først at søge om der findes andre spørgsmål/svar, inden man selv stiller et nyt om samme problem.
Der kunne undgås utrolig mange overflødige spørgsmål på den måde.
Bare i sidste uge, var der f.eks. på fire dage 3 enslydende spørgsmål vedrørende en sang til en reklame, og det første af dem var besvaret inden 10 minutter, og de andre kunne have fundet svaret der.
mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 21:30

Kære ans - det var ikke det jeg mente:

Citat
Fra : ans Dato : 29-12-04 21:04

Hvis de spørgsmål, som man har deltaget i, fylder for meget i historikken, så fjern fluebenet så forsvinder spørgsmålet også.

Point kan man godt få fra spørgsmål, som fluebenet er fjernet fra.

Det drejer sig mere om at det gør Kandu's server PISSE-langsom at den hele tiden skal holde check på en hel masse shit, der ligesågodt kunne være fjernet.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 29-12-04 21:33

Hvorfor al den ståhej for nogen spørgsmål der ikke bliver lukket. Det er da meget mere irriterende med alle de tråde der efterhånden er blevet oprettet med samme emne. Lad dog være med at spille kontrollør på kandus vegne.
Rudolf

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-12-04 21:37

Hvorfor skulle åbne spørgsmål sløve kandu's servere - spørgsmålene fylder vel lige meget om de er åbne eller lukkede. Så det er noget nonsens.
Lad brugerne være i fred og lad dem selv afgøre hvornår de syntes de vil lukke deres spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 21:38

dova

Hvor er vi dog enige, men burde det så ikke stå under "Kom godt i gang"? Samme sted kunne man så give en vejledning i at lukke tråde. Jeg har undervist mange nye i at lukke en tråd. De ved simpelthen ikke hvordan man gør?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-12-04 21:43

Jamen Arne

Så henviser du bare til dette SUPERGODE TIP

http://www.kandu.dk/dk/tip/10013

Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 21:56

Kære Bent

Citat
Fra : bentjuul Dato : 29-12-04 21:37

Hvorfor skulle åbne spørgsmål sløve kandu's servere - spørgsmålene fylder vel lige meget om de er åbne eller lukkede. Så det er noget nonsens.
Lad brugerne være i fred og lad dem selv afgøre hvornår de syntes de vil lukke deres spørgsmål.

Fordi der i Kandu databasen ligger rigtig mange indlæg. Nogle af disse er det nødvendigt at gå ind og checke med ret jævne mellemrum. Bl.a. alle åbne spørgsmål, fordi disse skal overvåges og evt. svar videresendes til deltagerne i tråden.

Hvis der var lidt færre åbne tråde, ville Kandu's i forvejen ikke specielt hurtige server altså fungere lidt bedre end nu.

Der er ofte brok over at Kandu-serveren er for langsom og for ofte ikke fungerer.

Derfor Bent.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 22:01

Brian

Hvorfor nu forhøje poængerne? Der er squ da gang i tråden allerede?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-12-04 22:04

og det ved du lige præcis er på grund af åbne spørgsmål ? Vrøvl.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 29-12-04 22:10

Arne Jakobsen - hvor har du fået din kandu-autorisation fra. Hold dig til at besvare spørgsmål, og lad andre brugere i fred.

Rudolf

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 22:10

Nej Bent, og det har jeg heller ikke sagt. Men det er en medvirkende faktor.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-12-04 22:17

Sludder arne.jakobsen, hvis det skulle være et problem for kandu.dk, så havde kandu gjort noget ved de åbne spørgsmål forlængst. Jeg kan iøvrigt fortælle, at lige så længe jeg har været her på kandu - lige så længe har kandu's servere kørt som de gør nu, med svingende hastighed.
Hellere åbne spørgsmål end tåbelige tips.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 22:19

Rudolf

Jeg har ikke nogen Kandu Autorisation. Jeg har heller aldrig sagt at jeg har. Men i en SmallTalk-tråd har jeg lov til at give udtryk for min mening. Også uden at blive overbeskidt at en Narrehat som dig.
Så du kan godt glemme dine tåbe-smiley's. Så længe du ikke selv er i stand til at komme med en brugbar kommentar til snakken. Så bliv væk.

Men jeg vil give dig en chance mere: Kom så med bare én intilligent bemærkning?

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 29-12-04 22:32

Arne - er du den eneste der har lov til at svine folk til. Hvis du øver dig lidt øhhh meget. kunne du sikkert lære at tale pænt til folk. Men så skal du også i gang smart.

Og så er det ikke op til dig om jeg må være her eller ej.

Hvad vil du med en intelligent bemærkning - den forstår du vel ikke alligevel

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 22:33

Bent

Fortæl mig lige hvor jeg har sagt at det er et problem for Kandu.dk?
Det er et tilbagevendende problem for Kandu'erne, og det er noget helt andet.

Og så synes jeg at du skal lade andre vurdere tåbeligheden af tips. Jeg ved godt at jeg i Svampekrigen kom med nogle modtips overfor den nu bortviste efteraber. Men hvis du og andre havde undladt at støtte ham og give point for hans åbentlyst kopierede tips, var krigen aldrig kommet så langt ud. Du og andre må påtage jer et ansvar, men det har nogle af jer desværre lidt svært ved.

Hvis du ønsker at bekrige mig Bent, så åbn din egen tråd til formålet. Jeg skal nok være der, og svare for mig.

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 29-12-04 22:40

Får jeg den samme chance, så må den mest intelligente bemærkning være:
arne.jacobsen = en af de mest opblæste og selvglade idioter som Kandu endnu har set. Sig mig lige, hvem tror du at du er?

Citat fra 21.38
Jeg har undervist mange nye brugere bla bla....

Hold da op - hvor kan jeg brække mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 22:40

Vores kære nabofolk har en vending der siger "Ordnung muss sein" Kandu så forstå det!
Iøvrigt er dette spørgsmål komplet overflødigt da emnet har været berørt så mange gange at julemanden korser sig,og fylder lige så meget op i Kandu's junkyard, som alle åbnede og lukkede spørgsmål

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 22:41

Rudolf

Din seneste bemærkning viser blot at du overhovedet ikke har fingeren på pulsen. Du aner ikke hvad der foregår.

Og hvis du havde bare lidt forstand på det danske sprog, ville du også vide at jeg ikke har forbudt dig at være her! Jeg har blot givet udtryk for; at hvis du IKKE kunne opføre dig ordentligt, så burde du skride.

Men sådan nogle små skiderikker som dig, har jo ikke lært det danske sprog at kende. Derfor kan I heller ikke forstå det, og langt mindre svare på det. Sørgeligt men sandt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 22:45

Svinedrenge alias Posedamen alias KS

Hvor dumme tror du vi er?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 22:46

Øv havde ellers væddet med en anden Kandu'er om hvor længe Arne ville være nice! Har lige tabt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 22:48

Men 2 døgn må jo alligevel være rekord?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-12-04 22:48

briani
Har du fået svar på hvorfor et spørgsmål, der ikke er besvaret skal lukkes

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-12-04 22:49

Citat
arne.jakobsen Dato : 29-12-04 22:19

Rudolf Jeg har ikke nogen Kandu Autorisation. Jeg har heller aldrig sagt at jeg har. Men i en SmallTalk-tråd har jeg lov til at give udtryk for min mening.

og det er det jeg gør. Så bland dig udenom hvornår jeg skal åbne tråde. Jeg kunne da ikke drømme om at ofre 1 point på dig i en tråd og jeg gav dig 0 stjerner for dit seneste tips.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 22:54

Tedd

Hvis du lægger mærke til det, så er der faktisk kun "problemer" med mig når KS i én af sine mange forklædninger kommer ind og laver lort.

Hvornår bliver du klog nok til at gennemskue idioten, i stedet for at skælde mig ud?

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 29-12-04 22:55

Ok Arne - Du må altså have lov til at udtrykke din mening; men det må vi andre ikke. I hvert fald ikke hvis den går dig imod.

Men ved du hvad du kan hoppe og springe - råbe eller skrige alt det du vil. Mig kan du ikke skræmme væk.
Og jeg er efterhånden træt af, at hver gang jeg vil ind og kigge i en smalltalk, så er du der og fylder den med alverdens uhumske gloser, og sviner alt og alle til. Jeg ved ikke om du er en opblæst nar; men jeg kan ikke benægte det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 22:56

Hvornår blir du klog nok til at ignorere "idioten" i stedet for at skælde ham ud, Arne?

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 29-12-04 22:59

Om igen lille mand. Dit gæt er som forventet HELT forkert

Citat:
Hvor dumme tror du VI er?

Tør du ikke stå alene? Du skulle indskrænke dig til at udtale dig på egne vegne

Flot at du ikke forbyder Rfou at være på Kandu. Skulle det mon hænge sammen med, at du ikke kan forbyde nogen noget som helst, men fandens gerne ville. Rfou og briani m.fl. har i øvrigt fuldstændig ret, og du er et fjols

For satan hvor er du dog en usympatisk. Du tror fandme at du styrer alt og alle herinde. arne siger, arne gør, arne kan, Kandu mig her og Kandu du mig der. Er du klar over at de fuldt forståeligt vil skide dig et stykke. Mer kvalme bvadrrrrr

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 29-12-04 23:00

Arne - han er sq ikke klog. Men det er åbenbart mig der omtales som Idioten - KS eller hvad ved jeg. Om igen venner - jeg er den jeg er og altid har været.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 23:02

Bent din forbandede ½-hjerne. Du skriver at jeg skal blande mig uden om hvornår du skal åbne tråde??????
Det har jeg aldrig blandet mig i. Du og andre må åbne alle de tråde I vil. Blot synes jeg at I bør lukke dem igen.

Og mit tip var ikke beregnet til at tjene point på! Tip gir for få point, hvis man er point-jæger. Det eneste der virker i den henretning er at svare på spørgsmål. Jeg har siden juni svaret på over 95 i mange forskellige emner.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-12-04 23:02

Min holdning til stillede spørgsmål er den, at det er op til brugeren selv at bestemme, hvornår det skal lukkes.

Der er mange accepterede svar, som er anvendelige, men der er så sandelig også mange uanvendelige accepterede svar.

Hej tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 23:02

Se det i øjnene venner! Arne er den klogeste mand på Kandu!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 23:03

Hej ans! Sjovt du altid dukker op samme sted som mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-12-04 23:05

95 spørgsmål besvaret siger jo alt! Bøjer mig i grænseløs beundring!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-12-04 23:06

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-12-04 23:07

Du er point-jæger arne.jakobsen, ellers ville det ikke interessere dig om spørgsmål er åbne eller lukkede.
Jeg er glad for min halve hjerne, for den fungerer da

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 23:10

Piss on You. Undtagen KS i hans nye forklædninger. Find selv ud af det.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 29-12-04 23:13

Arne - Har du ikke flere intelligente bemærkninger?

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 29-12-04 23:15

Det er da godt, at det usympatiske fjols har Kandu til at stimulere sit ego med. (Det er skidt for Kandu. men umuligt at stoppe) Ude i det virkelige liv er der sgu da ingen der gider høre på hans selvglade pis.

Tag på kro arnemand og giv en omgang til dine venner. Du kommer ikke af med mange penge

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 23:32

tedd - faktisk er det 97 men jeg trækker et par fra som var gratis. ;.)

Og jeg undlader som sædvanligt at kommunikere med KS. (Han er jo er syg lille skiderik)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-12-04 23:34

En lille kommentar til problematikken om, hvorvidt man er pointjæger når man går op i, om spørgsmål er åbne eller lukkede:
Det behøver man altså ikke være, men hvis man tænker på grundideen med Kandu som videndatabase, er det jo meningen, at brugere skal kunne søge bestemte svar i besvarede spørgsmål.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 29-12-04 23:41

Den der tier,............må jeg få den?

Arne ler sidst,...tænker langsomt

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 29-12-04 23:44

Citat
En lille kommentar til problematikken om, hvorvidt man er pointjæger når man går op i, om spørgsmål er åbne eller lukkede:
Det behøver man altså ikke være, men hvis man tænker på grundideen med Kandu som videndatabase, er det jo meningen, at brugere skal kunne søge bestemte svar i besvarede spørgsmål.

Er det det ? Så er det da meget smart at svar der ikke er besvaret tilfredsstillende stadig står som ubesvarede. Så behøver folk jo ikke at spilde tid med at rode i dem.

Og det er ikke ulejligheden værd med alle de opfordringer til at lukke sine spørgsmål. Der er ingen der hører det. De fleste har lykkelig glemt at de nogensinde har stillet det.

til Arne - du skal ikke skælde mig ud for at være KS eller nogen som helst anden. Du må hellere læse på dine lektier, så finder du ud af hvem jeg er.
nemlig
Rudolf

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 23:46

Ja tedd 97 besvarede spørgsmål på kun 4½ måned, det er vel også OK. Sammenlign med KS alias osv. Han har ikke ret mange. Og han har heller ikke nogen viden om noget som helst. Han prøvede at lege svampe-ekspert, indtil Kvinden der stod bag hans foretrukne Tyve-hjemmeside, på opfordring fra mig gik ind og fortalte alle at han VAR en tyveknægt.
Hans Tip om Farvesvamp, har hun trukket tilbage, fordi som hun selv siger: Jeg er ikke ekspert. Hendes side er ikke blevet opdateret siden 1998. Adskillige Kandu'er har bevist at KS er en efterligner, hvis hele formål er at lave ballade.

NU fjerner jeg fluebenet. Så kan I andre squ kæmpe videre med idioten KS

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-12-04 23:53

Rudolf

Idag læste jeg mine egne ting igennem, Jeg faldt over en bruger og sendte ham en hyggelig lille bemærkning. Siden da har han lukket 4 tråde. Så det kan godt lade sig gøre. Jeg ved godt at der er brugere der er skideligeglade, men der er altså også de andre.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-12-04 23:54

arne 4 1/2 måned???
Du har da 5 måneders jubilæum i dag

Og hvorfor gider du prale af de 97 spg.

Jeg praler da ikke af mine 386 besvarede på knap 7 mdr

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 29-12-04 23:56

Kære Arne,du ved hvad jeg mener om dig
Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-12-04 23:57

Hejsa

Så er der blevet lukketid,tak til alle der har deltaget i tråden

Ligeledes vil jeg også ønske jer alle en rigtig god bagjul og en knaldhamrende lykkebringende nytår

kan i sove godt når den tid kommer

HUSK

Hænderne oven på dynen

Brian

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-12-04 23:59

Tak i lige måde briani

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 30-12-04 00:00

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 30-12-04 00:05

Arne - Ja; men det er ikke ulejligheden værd, medmindre man håber på lidt point. Den kampagne har pågået uafbrudt i mere end 2 år, med forskellige aktører, så det er ved at være irriterede at logge ind til hele tiden. Det skaber kun ballade og mudderkastning.
Tro mig jeg har været turen igennem op til flere gange. Og desværre må jeg sige at mange af de gode gamle debatører, er sjældne at få øje på herinde. De er også blevet trætte af alt det ævl. Som du må påtage dig din del af ansvaret for.

Man kommer meget længere med at snakke pænt til hinanden.

Rudolf

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 00:06

dova

Du har squ ret igen, men den præcise dato er jeg jo selvfølgeligt ligeglad med.

Der er stor forskel på at prale og nævne. Jeg nævnte blot antallet for at sætte det i forhold til mine anklagere, der KUN bruger Kandu på SHIT.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-12-04 00:15

Rudolf

Jeg påtager mig gerne min del af ansvaret, men at give op ligger ikke lige til mig. Det håber jeg at såvel du som andre Kandu'er synes er OK.

Jeg vil helst tale pænt til mine medmennesker, og jeg KAN. Men når små psykopatiske skiderikker, som KS m.flere igennem flere år overpisser Kandu'er. Så ta'r jeg kampen op.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-12-04 00:27

Selv tak, Brian.
Og som sædvanligt sagde "kloge arne" at han ville gøre noget han ikke gjorde (fjerne fluebenet). Det bedste man kan gøre ved det bedrevidende fjols er at ignorere ham. Så bliver han MÅSKE træt af at spille klog. Sjovt nok er det altid de mest afsindige, der tror at det er alle andre, det er galt med. Jeg ved ikke hvad hans sygdom hedder indenfor psykiatrien andet end storhedsvanvid, men det er jo også slemt nok. Han sviner alle til undtagen dem der ligger på maven for ham og synes, han er åhhhh så dejlig. (Stik mig en spand - det er til at brække sig over). Hvis nogen siger noget til ham, så er de bare misundelige skidderikker eller andet i den stil. Mest i de latrinære udtryk. Måske et udtryk for, hvad han har i stedet for hjerne?
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 30-12-04 01:59

Arne skrev

Citat
Jeg vil helst tale pænt til mine medmennesker, og jeg KAN. Men når små psykopatiske skiderikker, som KS m.flere igennem flere år overpisser Kandu'er. Så ta'r jeg kampen op.

Hvem F****n er KS. Tilgiv mig; men jeg kommer uvilkårligt til at tænke på det gamle ord, om at vil man ændre noget ved omgangstonen, giver det bedst resultat, når man starter med sig selv. Det burde du tænke over.

Du er som regel selv ude om det, når er efter dig. Og hvem siger det her skal være en kamp. Nå nej det var ordet krig du brugte.
Og få så lige ind i dit hovede (der må være god plads) at du er ikke overhund eller noget som helst andet her på kandu. Du er superbruger ligesom mange andre. Og det giver ikke ret til at svine andre til eller til at påstå, at sådan og sådan er reglerne. De er ikke anderledes for dig end for alle andre. Og vil du læse dem, så gå her ned i bunden af siden i den sorte linie hvor der står copyright m.m.

Så for at bruge dine egne ord, så lær at tale ordentlig til folk eller hold dig væk din xxxxxxx - slettet af censuren
Rudolf