/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Internet via GPRS
Fra : jlnet
Vist : 340 gange
200 point
Dato : 29-12-04 20:18

Hej, når jeg kobler min bærbare pc til nette via min mobiltelefon ” Siemens – GPRS bruger opsætningen til TDC” kommer jeg godt nok på! Den eneste side jeg kan få frem er www.ni.dk ”er min start side” lige så snart jeg vil til en anden side opføre den sig som om den ikke er på nettet.
Tømme mail lykkes heller ikke men har fået sendt en! Så der er jo lidt hul igennem.
Ringer via Telmore TDC’s net. Opkaldsprogrammet kan også opsættes manuelt. Ved bare ikke hvad jeg skal skrive i de enkelte felter.
Eller er der en som har en anden metode til at komme på nettet med via mobilen?

Håber der en som kan hjælpe mig?

På forhånd tak
Hilsen Jan Krag

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 30-12-04 16:11

Hvad skal du skrive i dit opkalds program?
Hvis du har hos tdc kan du helt sikkert finde det på deres hjemmeside! http://www.tdc.dk

Men beskriv lige hvad der står!

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 31-12-04 13:54

Hej Jan
Der sidder en masse folk med viden om dette på www.mobildebat.dk

Prøv evt. forummet generel debat

Håber du finder noget der

Kommentar
Fra : chiefeng.