/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Broderi-skrift
Fra : taliskoko
Vist : 1017 gange
300 point
Dato : 29-12-04 17:54

Hej gæve Kandu brugere.

Jeg skal lave noget skrift i Photoshop 7.0 så det ligner Broderi. Altså så man tror det er broderet.! Er det muligt.?

mvh
Taliskoko

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 310 point
Dato : 29-12-04 18:33

Jeg har et program, der kan lave billeder og tekst, så det ligner broderi - ja man kan ligefrem bruge det som mønster til broderiarbejder!

Hvis du flyer mig din e-mail adr, kan jeg maile det til dig.

Det fylder kun 70 kb.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-12-04 18:36

Men kan man lægge teksten ind i photoshop bagefter.?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-12-04 19:00

Hej Hanne.

Jamen lad os da bare prøve, her er en midlertidige mailadresse:

kanikkefindepaaetnavn@hotmail.com

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-12-04 21:18

Hej Taliskoko

Njah, det fylder da vist lidt mere, men nu har jeg sendt det, så håber jeg, det funker!

Hanne

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-12-04 21:34

Hej Hanne.

Har smidt en mail til dig...

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 30-12-04 01:25

Tusind tak for hjælpen, Hanne... Har lige forøget points som tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : lras

Dato : 30-12-04 01:41

Hej Hanne,
hvis det program du har kan køre under Windows ville min kone være glad for en kopi, da hun i øjeblikket bruger et antikt program der kun kan køre under DOS og ikke Windows.
Du må meget gerne maile mig en kopi på LRASYAH@yahoo.com.
Hilsen Leif

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-12-04 14:13

taliskoko

Tak for point, men det var ikke nødvendigt - vi her er jo for at hjælpe hinanden - æ ou

God fornøjelse!

Iras
Hvor meget kan din mail klare?

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-12-04 14:18

Det bare fint, Hanne.

Programmet fylder til orientering 6,8 MB.
Min Cybercity mailboks kunne tag det.
Men ikke min hotmail. Men den er også kun på 2 MB.

Kommentar
Fra : lras

Dato : 30-12-04 17:10

Hanne,
Yahoo siger jeg kan modtage 250 MB så det skulle være plads nok.
Leif

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 31-12-04 05:00

Hvis ikke det er til for meget besvær ville jeg altså osse være glad for en kopi.

Mvh
Mette

nytårsmette.dyhr@gmail.com (fjern nytårs)

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 01-01-05 23:46

...også mig meget gerne!! Hvilken service! Tak tak tak!"!

Ha et super skönt nyt år!!

Mvh
Dux

E-mail: duxdelux@yahoo.com
PS: om mailen ikke går igennem her, så send mig et par ord...så sender jeg en anden mailadresse

Kommentar
Fra : lras

Dato : 18-01-05 11:14

Hanne,
har du sendt noget til mig som bare ikke er nået frem ? Eller har du problemer med at sende programmet ?
Venlig hilsen
Leif
PS: Dette er ikke for at brokke mig, kun en forespørgsel da det jo er en service du levere af ren og skær venlighed.