/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win 95 contra Jscript
Fra : Anli
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 29-12-04 15:31

Jeg har hjulpet en ven med at komme på nettet med hans Win95, så langt så godt.
Der er dog en ting som driller når vi henter et site på nettet, der popper hele tiden et vindue op som siger:
Microsoft Jscript compilation error, line 56
Ved at klikke på Ok lukker denne fejlmeddelelse.
Har prøvet at finde Jscriptet hos Microsoft men de kender kun scriptet fra Win 98 og frem.
Hvor kan jeg finde scriptet om det eksisterer i dag og kan jeg så downloade og gemme det på en disk til installering på hans hd?
" Gode råd om at installere et andet styresystem kan i godt glemme "

Kommentar
Fra : Dor

Dato : 29-12-04 15:34

www.Driverguide.com der er der en lille chance for at du kan finde hjælp.

Godt nytår
Dor

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 29-12-04 18:21

Det er ikke et direkte Windows 95 - problem. Alle kan få den fejl på en given hjemmeside, hvis siden er lavet forkert (eller uhensigtsmæssigt), så det er altså ikke computerens "skyld" (jeg vover at gå ud fra, at det ikke er alle sider, der giver den fejl, eller hvad?)

En løsning på problemet kan meget vel være at downloade og installere den senest udviklede web-browser, der kan køre på Windows 95. (inklusive eventuelle opdateringer)

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 29-12-04 18:36

Desværre Dor kan jeg ikke finde noget på siden du anbefalede.

Jo - justuniverse det er alle sider der skaber prroblemet.
Hvor kan jeg hente den seneste udviklede web-browser til win95 og opdateringerne?
Jeg er meget lydhør.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 29-12-04 19:02

Her kan du finde én til 98. Jeg kan ikke lige komme på hvorfor den ikke skulle fungere med 95 også.... det er da et forsøg værd

Link starter:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6&DisplayLang=en
Link slut!
(kopier hele linket, hvis den er "knækket" i stedet for at klikke på den)